10 روشهای تسلط مبل بادی

مزیتهای بسیاری برای یک مبل بادی در مقایسه با مبل چوبی یا فلزی وجود دارد، مهمترین مزیت قیمت مبل بادی است، قیمت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مزیتهای بسیاری برای یک مبل بادی در مقایسه با مبل چوبی یا فلزی وجود دارد، مهمترین مزیت قیمت مبل بادی است، قیمت مبلهای بادی به مراتب از مبلهای چوبی یا فلزی کمتر میباشد. مزیت این دسته از محصولات در مقایسه با دسته قبلی که به توضیح در مورد آن پرداختیم این است که برای قرار دادن زیر پایی و حالت نشستن خود حق انتخاب دارید. مزیت بعدی وجود دو حالت باد شده و خالی از باد مبلهای شرکت اینتکس و بست وی است، مبلهای بادی در حالی که باد آنها خالی شده باشد میتوانند در کوله پشتی قرار گیرند و مدلهای کوچکتر آنها تا 10 عدد نیز قابل قرار گیری در کوله پشتی میباشند، پس از صرف زمان کوتاهی میتوانید همه مبلها را باد کرده و استفاده کنید. مبلهای بادی همانند سایر مبلهای بازار دارای ابعاد و اندازههایی هستند که هر کدام میتوانند برای دسته خاصی از افراد مورد استفاده قرار گیرند. مبلهای بادی زیرپاییدار شباهتهای زیادی به مبل بادی پشتی دار دارند، آنها نیز با شیب 130% تولید شدهاند با این تفاوت که قسمتی که برای قرار دادن پا بر روی آن وجود دارد را میتوان به انتخاب خودتان استفاده کنید یا کاربرد دیگری برای آن در نظر بگیرید.

᠎This post has ​been done ​by GSA Con᠎te᠎nt Gener᠎at or  DE MO!

مهمترین کاربرد یک مبل بادی سبک بودن آن است، سبک بودن این حسن را به همراه دارد که میتوانید آن را به سادگی جابجا کرده و در قسمتهای مختلف منزل قرار دهید. بر خلاف برخی دستههای مبل بادی که شاید با دیدن آنها متوجه بادی بودن آنها نشوید، صندلی بادی به صورت خاصی از ابتدای به وجود آمدن این دسته بندی تولید شده است و با اولین نگاه بادی بودن آن قابل تشخیص است. این شرکت علاوه بر تولید مبلمان در زمینه تولید فرش دستبافت نیز به تولید محصول پرداخته است و در زمینه کیفیت تندیسهای متعددی را از نمایشگاههای بینالمللی دریافت کرده است. مبل بادی اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات بادی شرکت اینتکس آمریکا میباشد که در تنوع زیاد با رنگ های متنوع برای تمامی افراد تولید شده است . دریچههای تخلیه ممکن است به سه صورت باشد، دریچه کوچک، دریچه متوسط و دو دریچه متوسط و کوچک در یک مبل. به همین دلیل در هنگام باد کردن مبل حتما به میزان آن توجه کنید و در نظر داشته باشید که بدنه بیش از حد سفت نشده باشد. مبل بادی یک نفره: مبلهای بادی یک نفره از نظر کمیت بیشترین مبل بادی در این دسته بندی به شمار میآیند که تنوع آن بیش از سایرین است.

بهترین مبلها از نظر راحتی دو نوع ذکر شده هستند که در کنار آن میتوان به نوع تخت خوابشو نیز اشاره کرد که شخص میتواند با کمترین زحمت ممکن مبل خود را به یک تخت بزرگ و راحت تبدیل کند. یادتان باشد محصول بادی شما می تواند در کنار خود دارای پمپ باد باشد و یا نباشد؛ این موضوعی است که تولید کننده برای فروش و عرضه آن مشخص کرده است. این فروشگاه تمرکز خودش را بهصورت ویژهای بر روی فروش مبلهای بادی قرار داده است و بر روی آنان مانور میدهد؛ به همین دلیل، شما میتوانید انواع مبلهای بادی را در مدلها گوناگون در مستر اینتکس پیدا کنید. این مبل های بادی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نمودهاند. در حالت کلی میتوان این مبل را یکی از بهترینها در دسته مبل بادی دانست که رضایت کاربران را به همراه داشته است. فعالیت حرفهای مبلمان باتیک از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است. به عنوان مثل شوینده، لوازم پاککننده و یا اکسسوریهای مرتبط با مبلمان و دیگر صنایع چوبی را به بازار عرضه میکنند.

با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول میتوانید وارد سایت دیجیکالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید. برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس اینجا کلیک کنید. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی میباشد که در مشخصات آنها زده شده که چه رنج سنی میتواند از آن استفاده کند، پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپهای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است. این کاناپه تختشو از سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل خیلی تاثیر گذار هست و چنان چه یکی از لایه ها اسیب ببیند بقیه سالم و فابل کار میباشند. بر روی دسته این کاناپه بادی یک جا لیوانی یا بطری طراحی شده که بسیار کاربردی می باشد . سوراخ شوند. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل میخورد و دیگر نمیتوان آن را راه اندازی کرد.

آخرین مطالب