3 چیز میخواهم درباره هپی چیر می دانستم

مسئله مهم بعدی که باید به آناشاره کنیم این است که نوع دیگری از هپی چیر ها نیز وجود دارد که این محصولات دارای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مسئله مهم بعدی که باید به آناشاره کنیم این است که نوع دیگری از هپی چیر ها نیز وجود دارد که این محصولات دارای یک عدد جیب بزرگ بر روی خود هستند و این عامل باعث می شود تا شما بتوانید وسایل ضروری و مورد نیاز خود نظیر تلفنهمراه ، دفترچه یادداشت و یا از این قبیل موارد را که در هنگام قرار گرفتن برروی این هپی چیر نیاز دارید به ساده ترین شکل ممکن همواره در دسترس داشته باشید. مبل هپی چیر چرم بزرگسال انتخابی درست و خلاق برای تغییر دکوراسیون منزل , محل کار و دیگر فضاهای مورد نیاز می باشد . در پاسخ به این مورد باید اشاره کنیم که جنس رویه و در واقع پارچه تولید یک مبل شنی در قیمت آن بسیار تاثیر دارد. برای این کار نیز مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران می توانند هر گونه سوال در خصوص این محصولات را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

برای اطلاعات بیشتر با فروشگاه دیجی اینتکس تماس حاصل فرمایید. رویه این هپی چیر توسط یک پارچه نم دار به سادگی تمیز می شود و برای تمیز نگه داشتن آن کار سختی را نخواهید داشت . مبلهای هپی چیر طراحی های مختلفی دارد که آنها را برای استفاده خانمها و آقایان مناسب می سازد، ضمن این که رنگ های شاد به کار رفته در ساخت این مدل مبلها باعث میشود که فضایی شاد و پر انرژی در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشید. 4. انواع مبل شنی به صورتی طراحی شدهاند که میتوانید آنها را به شکلهای گلابی و گردی شکل تغییر دهید. شاید بتوان گفت که مهمترین مزیت استفاده از هپی چیر همین ارگونومیک بودن و طراحی استاندارد آن است، بدن به شکل کامل درون مبل فرو میرود و این امر کمک میکند که کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد. این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و نسبت به اندام شخص شکل می گیرد . مبل هپی چیر با پوسته چرم و پارچه های مختلف تولید میشود و مواد داخل مبل از یونولیت خرد شده یا گرانول فومی به شکل ساچمه های ریز تشکیل میشود که باعث میشود در هنگام نشستن فرد بر روی مبل قسمت های کمر , پا , گردن را پوشش میدهد و راحتی فوق العاده را منتقل میسازد .

یونولیت یا گرانول فومی نسبت به وزن افراد سنگین تر مقداری نشست خواهد کرد که میتوانید از قسمت زیر مبل به آن گرانول اضافه کرده و به حالت اولیه برگردانید . در کنار این موارد یک سری دیگر از محصولات رانیز می توانید مشاهده نمایید که دارای یک عدد زیپ در بخش زیرین خود هستند که با استفاده از این زیپ شما قادر خواهید بود تا در صورت آسیب دیدن محصول و یا محتویات داخلی ان ها به بهترین شکل ممکنسعی کنید تا این موارد را تعویض نموده و مجدد از محصول به صورت صحیح و سالم استفاده کنید. در واقع شما می توانید با استفاده از همین دستگیره های حمل و نقل به ساده ترین شیوه ممکن این محصولات را حمل و جا به جا نموده و از ان ها در فضا و مکان جدید استفادهکنید. بخش داخلی این محصولات هم عموما از یونولیت تشکیل شده است که انعطاف پذیری بالایی داشته و سبب شده تا بسیار نرم و راحت بتوانید بر روی این کالاها قرار بگیرید. این محصولات برای قرار گیری در داخل گیم نت ها هم بسیار ایده آل می باشد که اخیرا مبل شنی گیم نت هم نامگذاری شده اند. در زیر به شرح مختصری از خصوصیات این هپی چیر زیبا می پردازیم.

در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که یونولیت های داخلی این محصولات در صورت فرو نشست و هم چنینخراب شدن و پاره شدن رویه اصلی به ساده ترین شکل ممکن قابلیت تعویض و جا به جایی را دارند که این عامل نیز در تمامی هپی چیر ها وجود ندارد و خیلی از این محصولات به صورت ساده و با عدم قابلیت تغییر طراحی و تولید می شوند. مرکز فروش مبل هپی چیر اینتکس در کرج فروشگاه و تولید کننده مبل راحتی یونولیتی نسبت به سلیقه مشتریان گرامی انواع مبلمان را با بهترین نوع چرم , مخمل , پارچه مازراتی , کتان , تولید مینماید و این امکان را برای خریداران گرامی فراهم ساخته تا به صورت حضوری در فروشگاه شاپ اینتکس واقع در تهران مرزداران انواع مبل هپی چیر و محصولات را از نزدیک ببینند و با اطلاعات کامل و قیمت شرکتی خرید مبل هپی چیر را انجام نمایند . در بدنه این محصولات از چرم صنعتی استفاده می شود زیرا استفاده از چرم های طبیعی با توجه به ابعاد و حجمی که هپی چیر به خود اختصاص می دهد می تواند بسیار گران قیمت تمام شود و علاوه بر آن چرم صنعتی استفاده شده در ساخت این محصولات از نوع درجه یک می باشد و به همین خاطر است که ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در نظر گرفته شده است . This c ontent has been c reat ed by GSA Content Ge​nerato​r ​DE᠎MO!

آخرین مطالب