8 جادویی افکار نکات این به شما کمک می کند Declutter استخر پیش ساخته

اشخاصی که در این زمینه در حال پرورش ماهی هستند نیاز با بررسی و مقایسه قیمت استخرهای پیش ساخته با استخرهای سنت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اشخاصی که در این زمینه در حال پرورش ماهی هستند نیاز با بررسی و مقایسه قیمت استخرهای پیش ساخته با استخرهای سنتی به این نتیجه رسیدند که خرید استخر پیش ساخته کمک شایانی به حفظ سرمایه پروژه خواهد کرد؛ اما مهمترین نکتهایی که این افراد در کنار قیمتها بررسی کردند این بود که آیا استفاده از استخر پیش ساخته سلامت ماهیها را با مشکل روبرو نخواهد کرد؟ استخرهای پیش ساخته قابلیت این را دارند که آنها را بهصورت روکار یعنی بر روی زمین و بهصورت توکار یعنی داخل زمین نصب کنید، به همین دلیل اگر قصد دارید تا استخر پیش ساخته خود را در زیرزمین بهصورت توکار نصب کنید، به ارتفاع سقف زیرزمین نیز دقت کنید تا پس از نصب استفاده از استخر پیش ساخته با مشکل مواجه نشوید، اما اگر قصد راهاندازی و نصب استخر پیش ساخته بهصورت توکار دارید هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. برای کاهش خطر این آسیبدیدگی شما میتوانید از زیرانداز نیز استفاده کنید، دراینرابطه تاتمیهایی توسط بیشتر نمایندگیها و فروشگاههای استخر پیش ساخته ارائه شده است که میتوانید با خرید آنها کف بسیار نرم را برای استخر پیش ساخته خود فراهم کنید، وجود این تاتمیها خطر آسیب دیدگی کف استخر را به صفر کاهش میدهد. Th​is post w​as creat ed by G SA C​on tent G enerator D em ov ersion.

فرآیند ساخت این نوع استخرها بسیار هزینه بر، پر دردسر و سخت است. شکل ظاهری بسیار زیبای این استخر ها به دلیل قالب های ساخته شده ار CNC در نوع خود منحصر بفرد بوده و هیچگاه نمیتوان با سازه بتنی چنین استخر هایی را ایجاد کرد. در جامعه استفاده از استخرهای پیش ساز در حال رواج یافتن است، زیرا قیمت استخر پیش ساخته بتنی در مقایسه با هزینه فرآیند ساخت استخر بسیار کمتر است. معایب استخر پیش ساخته بستگی به نوع و مدل آن دارد. سطح استخر نیز نرم و صیقلی در نظر گرفته شده است و هیچ نوع تیزی نارد. در صورت راهاندازی بهصورت روکار نیز هیچ نیازی به گودبرداری نیست و چهبسا کار شما بسیار راحتتر خواهد بود. لازم به ذکر است که برای گودبرداری همواره از هر طرف استخر پیش ساخته یک متر بیشتر از مساحت استخر گودبرداری انجام شود و ارتفاع گودبرداری با ارتفاع استخر یکسان باشد. اجرای شکل و ابعاد استخر بر روی زمین، گودبرداری و اجرای ماسه بادی در بستر و نصب استخر و پرکردن فضای اطراف با ماسه بادی، اجرای تأسیسات استخر و در نهایت اجرای زیباسازیهای اطراف استخر از جمله عملیاتهای عمرانی برای نصب استخر پیش ساخته توکار هستند. البته لازم به ذکر است که استخرهای پیش ساخته فقط محدود به استخرهای بادی نمیشوند.

 This ​data was creat ed ​by G​SA Conte​nt Generat or Dem​oversion .

در نظر داشته باشید قیمت استخر پیش ساخته بتنی نیز همچون دیگر استخرهای بادی مقرون به صرفه خواهد بود. یعنی سعی نمایید هنگامی که به مدت طولانی از استخر استفاده نمیکنید آن را جمع کنید، از قرار دادن استخر در فاصله کم با شاخ و برگ درختان خودداری نمایید همچنین سعی کنید با پاهای تمیز وارد استخر پیش ساخته بادی شوید زیرا ریگهایی که ممکن است با شما وارد آب شوند، ته نشین شده و در هنگام راه رفتن شما به کف استخر فشار نقطهای وارد میکنند. جنس بدنه استخر پیش ساخته مقاوم تر از استخرهای بادی است. وبسایت اورجینال لند یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در زمینه فروش استخر پیش ساخته محسوب میشود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی تماس بگیرید. استخرهای پیش ساخته در انواع بسیار مختلفی تولید شدهاند که بیشتر در اشکال هندسی دایرهای، مستطیلی، مربعی، بیضی و ششضلعی تولید میشوند که در ابتدا بایستی سلیقه خود را در این امر دخیل کنید و استخر پیش ساخته محبوب خود را در نظر داشته باشید، سپس با توجه به محل قرارگیری و محل نصب استخر، ابعاد استخر پیش ساخته خود را انتخاب کنید، اغلب افراد در یک نگاه کلی برای نصب استخرهای پیش ساخته زیرزمین خانه و حیاطخلوت و یا حیاط پشتی خانه خود را انتخاب میکنند، این دو محل یکی از بهترین محلها برای نصب استخرهای پیش ساخته است، اما بایستی در نظر داشته باشید که محل انتخاب شده بهمراتب بزرگتر از ابعاد استخر پیش ساخته شما باشد، همواره محل استقرار یک استخر پیش ساخته بایستی ابعادی بیش از یک متر تا دو متر از هر قسمت استخر پیش ساخته داشته باشد تا امکان استفاده و همچنین نصب آن فراهم باشد، پس در نظر بگیرید که قبل از خرید محل قرارگیری استخر پیش ساخته خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب به آن استخر پیش ساخته را انتخاب کنید.

قبل از خرید حتماً باید مدلهای آن را با هم مقایسه کرد تا در نهایت مطلوبترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. نردبانهای این نوع استخرها مقاومت پایینی در برابر وزن زیاد دارند و این مورد برای افرادی که اضافه وزن دارند اصلاً گزینه خوبی نیست، این نردبانها بهمنظور راحتی در ورود و خروج افراد به داخل میباشد از قوای بدنی مطلوبی برخوردار نیست و نمیتواند افرادی را که دارای وزن بالاتری هستند تحمل کند و ممکن است پس از استفادههای متعدد آسیب ببیند. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید بایستی پس از خارج کردن استخر پیش ساخته از جعبه و کارتن خود، پارچه یا بدنه برزنتی محصول را بر روی زمین پهن کنید، سپس ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید، اغلب این ستونها و میلهها از جنس آلومینیوم یا فایبرگلاس هستند، پس از آن میلههای عمودی که همان پایههای استخر هستند را به ستونهای افقی بالایی متصل کنید، پس از آن استخر پیش ساخته خود را سرپا کرده و قسمتهای پایینی بدنه برزنتی را به پایهها متصل کنید تا استحکام پایهها بهتر شده و در حالت اصلی خود قرار بگیرد، پس از این مرحله نصب بدنه اصلی استخر پیش ساخته شما به پایان میرسد.

آخرین مطالب