اکنون شما می‌توانید مبل شنی خود را اجرا شد ایمن

این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. مبل شنی به لحاظ ساختار از یک لایه رویه، یک آستر در قسمت داخلی و بخش پرکننده یا فیلر تشکیل شده است. باید توجه داشته باشید که این نوع پارچه ها به گونه ای هستند که هنگام نشستن فرد روی آن قسمت های خالی روی آن فرد قرار می گیرد . مبل های کیسه ای که با نام هایی مانند مبل شنی، هپی چیر و بین بگ در بازار نامیده می شوند، وسیله ای ایمن و راحت برای چیدمان اتاق کودکان هستند و در طرح و رنگ های فراوانی وجود دارند. کاملا طبیعی است که فوم دانه ای مواد داخل صندلی شنی هپی چیر نشست کند و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده دارای کمی افت شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

اغلب کسانی که قصد خرید مبل شنی را دارند این سوال برایشان پیش میآید که آیا تفاوتی میان بین بگ و هپی چیر با مبل شنی وجود دارد؟ برای دفع این حشره یکی از راههایی که میتوان آزمود تأثیر «سیر» در دور نمودن این حشره از محیط زندگی است گزارشی از تنفر و آزاردهنده بودن «بوی سیر» بر این حشره وجود دارد. میتوان در تخت خواب و مکانهای مشکوک با قراردادن «سیر» تأثیر آن را مورد بررسی قرارداد. از آنجایی که ساس از سطوح چوبی به راحتی بالا میرود، پس بایستی پایههای تخت را در داخل صفحات فلزی قرار داد و تختها را از دیوار فاصله داد. دومین دلیل: اندامی که با سطح تشک یا تخت تماس دارد ممکن است توسط چندین ساس در یک زمان گزیده شود (بنابراین چندین محل گزش به صورت خطی در محل تماس عضو با تشک ایجاد میگردد) به خاطر داشته باشید که تنها یک نفر از هر چهار نفر (۲۵٪ افراد) به گزش ساس حساس هستند تنها نصف افراد بالای ۶۰ سال به گزش ساس حساس هستند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد.

مبلهای شنی دو نفره که دارای ابعاد بزرگتر میباشند با استقبالهای گستردهای از سمت جوانان و نوجوانان رو به رو شدهاند و از این محصولات بیشتر در محیط های پذیرایی و یا اتاق خوابها به منظور استراحت استفاده میشود و با توجه به قابلیت استفاده به صورت خوابیده به راحتی میتواند خستگی بدن را پس از یک روز خسته کننده کاری از شما به دور نگه دارد. اگر هنوز جای خالی این دو محصول در خانه شما، حس میشود؛ با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی بهتر آن بپردازیم. با بازدید شکافها و درزها در خانه و دیدن ساس زنده، جلد، نمف، تخم یا پوسته آنها میتوان به وجود ساس پی برد. حرارت همچنین تخم ساس را از بین میبرد. برای از بین بردن ساسهای مخفی شده در یک پتو، ملحفه و مشابه به آن کافیست آن را در ظرفی از آب داغ غرق و شناور کنید. پردهها را میتوان با آب داغ شست.

پردهها را با آب داغ مورد شستشو قرار دهید. برخلاف نام و تصور رایج، از هیچ شنی در ساخت این محصول استفاده نشده است؛ اما قرار دادن گویچههای پلیاستایرنی در صندلی شنی با ایجاد حسی دلچسب، صدای دلنشین موج و آرامش ساحل دریا را در ذهن تداعی میکند؛ بنابراین خستگیهای ناشی از یک روز پرتنش و استرسزا با لم دادن روی صندلی شنی کاملا از تن شما بیرون خواهد رفت. این حشرهٔ مقاوم به انواع سموم اما در مقابل الکل به شدت ضعیف است. اگر چه پارچه های فراوانی در تولید جنس مبل شنی استفاده شده است اما بهتر است مدل هایی خریداری کنید که جنس پارچه آن از مازراتی ، چرم مصنویی ، پارچه کتان ، مخمل و… می باشد. مبل های شنی، بسیار نرم و راحت و منعطف می باشند و به هر شکلی که روی آن بنشینید دقیقا همان فرم بدن شما را پر خواهد کرد و بسیار نرم و راحت و لذت بخش می باشد اصل تولید مبل های شنی از کشور ایتالیا می باشد. مبل شنی دارای مدلهای متفاوتی هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید. نمایندگان اینتکس در ایران سعی میکنند تا حد امکان قیمت این محصولات را برای خرید آسان و راحت تمام قشر ها در جامعه افزایش ندهند. Post h​as ᠎been c reat ed  by GSA Conte nt Gener ator Dem᠎ov ersi on.

آخرین مطالب