انتخاب خوب استخر پیش ساخته

در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش ج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . 6- محل نصب تجهیزات جانبی مانند دستگاه تصفیه آب، سیستم گرمایش، لوله کشی آب و سایر ملحقات به گونه ای مشخص شود تا در صورت نیاز به تعمیرات، قابلیت دسترسی راحت و مناسبی را داشته باشند. نحوه محاسبه قیمت استخر پیش ساخته بستگی به انتخاب شما دارد که کدام طرح استخر را نیاز داشته باشید و با چه ارتقاع و ابعادی قصد راه اندازی استخر پیش ساخته را دارید. استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . A rt​ic le was gen​er at᠎ed by G᠎SA  Con tent  Generat᠎or DEMO!

این پارچه ها دوام بسیار خوبی در برابر وزن و حجم بسیار بالای آب داشته و همچنین رطوبت نیز تاثیری بر روی آن نخواهد گذاشت . فایبرگلاس (FRP) ترکیب رزین با الیاف است، رزین نقش ماتریس و الیاف نقش استحکام بخشی را به عهده دارند.این ترکیب استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. به دلیل وجود این مواد، استخر بسیار استحکام بالایی دارد. کریستیانو رونالدو قصد دارد عمارت بزرگ ۵ میلیون پوندی خود در مادرید با استخر و سالن بدنسازی را اجاره دهد؛ خانهای که جورجینا رودریگز، نامزد او، پیشتر ادعا کرده بود در اولین حضور خود در آن گم شده بود.

استخر کامپوزیتی فایبرگلاس، بخاطر روش ساخت و مواد سازنده آن دارای سطحی صیقلی و صاف است واین مشکل را به خوبی حل کرده. روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. روش نصب آسان به وسیله سی دی و کاتالوگ شرکتی به روش قدم به قدم. این محصول را می توان روی سطوح صاف و بدون هرگونه آماده سازی در طول ساخت و ساز نصب كزد. پس از محاسبات مهندسی و اطلاع از میزان فشار وارده به دیواره ها و کف استخر نسبت به ساخت استراکچر بتنی و تایل های سیمانی و بتنی که به عنوان دیواره ها مورد استفاده قرار میگیرند اقدام می شود . این استخر ها به مکان مورد نظر منتقل میشوند و بعد به صورت توکار یا روکار، نصب میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند. هستند و فقط در 7 روز تولید و نصب می شوند. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود .

استخر مدل M-Line از چند لایه اپوكسی و اكریلات همراه با فایبرگلاس می باشد كه سطح روی آن با موزاییک و سنگ پوشیده می شود و یك ساختار همگن ایجاد می شود. همچنین می توانید در کنار استخر پیش ساخته، از تخت های کنار استخر به همراه چتر های سایبان برای ایجاد فضایی لذت بخش استفاده نمایید. به طوریکه می توانید آن را به راحتی و با کمک DVD آموزش نصب در یک روز نصب کنید. برای مشاهده لیست قیمت و انواع استخر خانگی اینتکس اینجا کلیک کنید. استخر های پیش ساخته آماده و استخر های متحرک در واقع قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری بوده تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابلیت جا به جایی و حمل داشته باشند. استخر بتنی پیش ساخته در واقع از تایل های بتنی با ضخامت های مختلفی ساخته می شود که محاسبات اندازه این تایل ها با توجه به فشارات مکانیکی و هیدرولیکی که به کل سازه وارد میشود امکان پذیر است . گفته میشود در سالهای پایانی حکومت ابوکالیجار وزیری با یکی از زمینداران محلی استخر درگیر شد. شرکت INTEX امریکا یکی از معروفترین شرکت هایی است که در زمینه تولید و فروش استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست فعالیت میکند. ᠎Da ta h as ​been g᠎ener ated by GSA C onte​nt Gener ator Dem oversion .

آخرین مطالب