استخر بادی ربع ساعت یک روز برای توسعه شرکت شما

از جمله محبوب ترین تفریحات آبی خصوصا در فصول گرم سال، شنا کردن می باشد که برای پرداختن به آن حتما نیاز به یک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از جمله محبوب ترین تفریحات آبی خصوصا در فصول گرم سال، شنا کردن می باشد که برای پرداختن به آن حتما نیاز به یک فضای آبی کوچک و یا بزرگ است. پس، اگر شما هم به دنبال خرید استخر بادی مخصوصا انواع استخر بادی ارزان هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. جنس بدنه استخر بادی از PVC درجه یک و برزنت با مقاومت بالا و استحکام بسیار زیاد ساخته شده و در طولانی مدت قابل استفاده است , انواع استخر ایزی ست با لبه بادی و استخر پرورش ماهی و آبزیان با پایه های آهنی و آلومینیومی با ارتفاع بلند به صورت پرتابل تولید شده که به راحتی میتوان در حیاط منزل و پشت بام نصب نمود . عدم ایستادن بر لبه استخر که گذشته از خطرات سقوط، موجب آسیب زدن به استخر بادی نیز می شود. استخر بادی اینتکس لزوما برای پر شدن با آب طراحی نشده است. از مزایای دیگر آن میتوان به قیمت مناسب و ارزان نسبت به انواع استخر فایبر گلاس پرتابل و بتنی سیمانی ، رنگ بندی مناسب برای کودکان با سلیقه های متفاوت ، استفاده به عنوان استخر آب درمانی افراد بیمار ، باد شدن بدنه استخر با پمپ باد دستی و برقی در کمترین زمان ممکن و بسیاری دیگر از خصوصیات خوب انواع استخر بادی میتوان اشاره کرد.

افراد دوست دارند تا انواع استخر اینتکس را به صورت اینترنتی تهیه نمایند. از ویژگی های بسیار عالی که این محصولات دارند می توان به راه اندازی بسیار ساده و راحت آن ها و همچنین جابجایی و حمل آسان اشاره کرد . در پمپهای گریز از مرکز دبی و هد نسبت به هم رابطه معکوس دارند و با افزایش دبی هد پمپ کم میشود. منحنی صعودی (به انگلیسی: RISING)در این پمپها با افزایش هد پمپ دبی پیوسته کاهش مییابد. منحنی پایدار(به انگلیسی: STABLE)در این پمپها همواره به ازا هد پمپاژ یک دبی وجود دارد و اگر خطی از هر هد دلخواه موازی محور دبی رسم کنیم صرفاً در یک نقطه منحنی را قطع میکند. به نقطهٔ خاصی از نظر دبی و هد که پمپ در آن کار میکند، نقطه عملکرد پمپ گفته میشود که توان الکترموتور، بازده و مقدار ارتفاع مکش مثبت خالص را تعیین میکند. منحنی تخت (به انگلیسی: FLAT)در این پمپها تغییرات هد پمپ نسبت به تغییرات دبی ناچیز میباشد و گاهی در قسمتی از منحنی هد تقریباً ثابت است.

بدون بار اضافی (به انگلیسی: NO OVERLOADING)چنانچه با افزایش دبی بهطور مستمر توان مصرفی پمپ شکل صعودی نداشته باشد به آن منحنی بدون بار اضافی اطلاق میشود. ارتفاع مکش مثبت خالص (به انگلیسی: NPSH Net Positive Suction Head)این منحنی ارتفاع مکش مثبت خالص مورد نیاز پمپ را در دبیهای مختلف نشان میدهد. برای جلوگیری از بروز کاویتاسیون میبایست ارتفاع مکش مثبت خالص سیستم از ارتفاع مکش مثبت خالص مورد نیاز پمپ بیشتر باشد. تورم یا بادشدن از چند راه به وجود میآید: پمپها، مکش و دمیدن. بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. جنس و ضخامت لایه های بدنه یکی از مهم ترین فاکتور در خرید استخر بادی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . استخر بادی اینتکس یک ابزار کاربردی به حساب می آید که همه افراد با همه بازه های سنی با خیال راحت می توانند از آن استفاده نمایند. ارتفاعهای مختلف و طرحهای گوناگون این استخرها سبب شده تا همه افراد در سلیقههای متفاوت استخر مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. Th᠎is a rticle h᠎as been g​ener​ated with GSA᠎ C on​te nt G​ener ator ​DEMO!

در صورت استفاده از فضای بیرون باید استخر را در مجاورت شاخه ها، درختان و گیاهان قرار نداد. یک عضو چرخان نابالانس یر روی یاتاقانهای خود نیرو اعمال میکند و آن را از طریق سازه خود به بیرون منتقل مینماید و نهایتاً این نیرو به فونداسیون میرسد. ارتش آمریکا ده ها تفنگدار چترباز را به کشتی حامل بمب منتقل میکند و آنها زیرآب باهم درگیر میشوند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف این محصول در موقعیت های مختلف، به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. باند با هلی کوپتر به دنبال هواپیمای گمشده میگردد و بالاخره آن را در خلیج کوسه ها پیدا میکند.او باز هم با دومینو خواهر کاپتان فرانسوا دروال ملاقات میکند و به او میگوید معشوقه اش (لارگو) برادرش را به قتل رسانده از او میخواهد ردیابی را به قایق لارگو ببرد تا متوجه شود آیا بمب ها در کشتی هستن یا خیر. نیروهای لارگو به اتاق باند در هتل وارد میشوند، پائولا را می ربایند و عکس هایی که باند از زیردریایی لارگو گرفته می بینند. مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب در قسمت شمالی مجموعه و جنب باشگاه بانوان میباشد. برای جمع آوری استخر کافی است که درپوش سوپاپ هوا را باز کرده و با دو انگشت خود قسمت تحتانی که سوپاپ هوا به بدنه محصول وصل شدهاست را فشار دهید تا درپوش هوا یک طرفه کنار رفته و باد استخر بادی شما خالی شود و به حالت اولیه و وکیوم باز گردد.

آخرین مطالب