باور این 9 افسانه‌های مربوط به هپی چیر شما را از رشد بازمی‌دارد.

استراحت روی مبل شنی و نوشیدن یک لیوان چای داغ و تماشای برنامه مورد علاقه خود مقابل تلویزیون میتواند خستگی یک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استراحت روی مبل شنی و نوشیدن یک لیوان چای داغ و تماشای برنامه مورد علاقه خود مقابل تلویزیون میتواند خستگی یک روز کار را از تن بیرون کند و نوعی ماساژ برای شما به حساب میاید. بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر و تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری نیاز به مبلمان راحتی و طبی هستند که در طولانی مدت بتوانند بنشینند . در تولید این مبل های شنی که در تولیدی هیراد تهیه می شوند از پلی استایرن های شینهو ساخت کشور کره استفاده شده است و در مدت زمان زیاد استفاده نیاز به شارژ مجدد نخواهند داشت و می توانید بدون انجام شارژ از آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که مبل شما دچار افت نخواهد شد . برای خرید مبل شنی ، فروش مبل شنی و مطلع شدن از قیمت مبل شنی و خرید مبل هپی چیر و خرید بین بگ کافیست ابتدا مدل مورد نظر را در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس سفارش داده تا در صورت آماده نبودن مدل مورد نظر اقدام به تولید در کوتاه ترین زمان برای شما شود. این مواد در داخل بدنه اصلی تعبیه شده و توسط یک درب زیپدار قابلیت دسترسی به آنها فراهم خواهد بود به همین دلیل می توان در هر زمان دلخواه اقدام به پر و یا خالی کردن مواد داخلی با توجه به میزان مورد نظر مصرف کنندگان کنند.  This data w​as w ritten  by G SA C᠎ontent G​enerator  DEMO.

توجه داشته باشید که با توجه به دارا بودن زیپ در بخش کف این محصولات ، علاوه بر قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی ، امکان دسترسی به مواد داخلی نیز فراهم می شود و در این صورت به راحتی می توانید از مواد داخلی بکاهید و یا به آن بیافزایید . با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل هپی چیر intex کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگان بین بگ وجود ندارد. با همکاران ما در نمایندگی فروش مبل هپی چیر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . تفاوت مبل شنی و بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. مدل های ساده در واقع طراحی تقریبا گرد داشته که از یک پشتی کوتاه نیز بهره مند می باشند اما پس از مدتی استفاده از آنها فرم بسیار مناسبی به خود گرفته و موجب افزایش طول تکیه گاه یا پشتی نیز خواهد شد اما بر خلاف مدل های ساده مدل های پشتی دار کاملا از ابتدای استفاده طراحی و ساختار یکسانی داشته و نیازی به شکل و فرم گرفتن نخواهند داشت.

مبل هپی چیر کبریتی مخمل با طراحی زیبا و حالت پذیری فوق العاده به رنگ طوسی تیره تولید شده که قابلیت تغییر رنگ و تولید به اندازه های بزرگ و کوچک را دارد . بیشتر بین بگ های تولید شده در بازار ایران دارای رنگ های متنوع و زیبا هستند که این ویژگی باعث میشود شما به راحتی بین بگ ها و هپی چیر هارا با دکوراسیون داخلی خود ست کنید. این محصولات در ایران با نام هایی همچون مبل شنی یا هپی چیر(صندلی شادی) نیز شناخته می شوند. فروشگاه اینتکس اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که انواع مبل بادی، هپی چیر ، بین بگ ، مبل شنی را با بهترین کیفیت بفروش می رساند. و همچنین فروش موتور قایق به صورت بنزینی، برقی و شارژی در فروشگاه اینترنتی بزرگ و معتبر ایران اینتکس. پس از تولید می توایند به صورت حضوری و یا با سفارش خود برای شما در سراسر کشور ارسال شود. تولیدی مبل شنی هیراد تولید کننده انواع مبل های شنی و هپی چیر و بین بگ با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد . البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت.

مبل های شنی در واقع نمونه مدرنی از خانواده مبل ها و نشیمنگاه های راحتی می باشند که می توانید در بازار خریداری کنید ، بیشتر مبل های شنی متشکل از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی ( ریز دانه های سبک ) می باشند . این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت. البته برای راحتی کار می توانید از مواد شوینده نیز برای تمیز کردن رویه این محصول استفاده کنید . البته که قسمت اصلی مبلمان اداری میز و صندلی است. به دلیل وجود برجستگی ها و برآمدگی های مواد داخل هپی چیر در قسمت نشیمن و تکیه گاه، خون به شکل بهتری در بدن جریان پیدا می کند. قیمت بین بگ و هپی چیر بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. Data w as generated wi th GSA​ C᠎on tent Gener᠎ator Demover​si on!

آخرین مطالب