باز کردن دروازه‌ها برای جامپینگ بادی با استفاده این آسان ایده‌ها

لیست تفریحات کیش, چه تفریحات آبی کیش و چه تفریحات غیر آبی کیش به گردشگران کمک می کند تا در زمان سفر به کیش، ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

لیست تفریحات کیش, چه تفریحات آبی کیش و چه تفریحات غیر آبی کیش به گردشگران کمک می کند تا در زمان سفر به کیش، بتوانند تصمیم درستی را برای انتخاب تفریحات کیش بگیرید. در بین تفریحات کیش، شاتل یکی از محبوب ترین ها است که به صورت گروهی انجام می شود و می تواند هیجان را در کنار عزیزان برای شما رقم زند. اما در بین آن ها تفریحاتی نیز وجود دارند که در کنار هیجان، آرامش را نیز به علاقه مندان منتقل می کنند. این تفریح نیز همانند شاتل عمل می کند و چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. مرکز خرید نجم خاورمیانه که زمانی آن را با نام «هایپر سان» هم میشناختند، یک شهربازی 1100 مترمربعی دارد. این تفریح به طور مجزا در نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش، انجام می گیرد و امکان 12 نفر به طور هم زمان در این محل وجود دارد. یکی از خاص ترین تفریحات کیش، اسکی روی آب است که اوج هیجان و نشاط را به شرکت کنندگان منتقل می کند. یکی از تفریحات کیش که در صدر لیست تفریحات آبی قرار می گیرد، پاراسل می باشد. یکی دیگر از تفریحاتی که اغلب نام آن را در کنار شاتل خواهید شنید، بنانا می باشد.  Data has been created by GSA C​ontent G​ener at᠎or ᠎DE​MO!

تیوپ بنانا به صورت موزی شکل می باشد و حداقل ظرفیت استفاده از آن 4 نفر تایین شده است، اما شاتل به صورت دو نفره نیز قابل انجام خواهد بود. در فاز دوم این مکان تفریحی ژوراسیک پارک وجود دارد که دایناسورهایی بسیار واقعی، میزبان شما خواهند بود. این وسعت فضا و نبود محدودیتهایی مثل سقف، باعث میشود بازیهای هیجانانگیزتری در این شهربازیها قرار بگیرند. در این مقاله با مجله گردشگری بهپین همراه باشید تا لیست کاملی از تمام شهربازیهای مشهد و همچنین مراکز بازی کودکان در مشهد را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد تفریح و انجام سرگرمیهای مهیج را داشتید، قبل از رفتن با این شهربازیها بیشتر آشنا شوید. تنها کافی است تا همراه با کودک بزرگسال نیز سوار بر چتر شود. تعدادی از ترامپولین ها نیز دارای آیتم های کاربردی مانند حفاظ ، دسته های مخصوص و سنسور بوده اما هر کدام نیز به عنوان لوازم جانبی مجزا می توانند به همراه ترامپولین قابل فروش و عرضه هستند.

از نظر سنی نیز محدودیتی برای انجام شاتل وجود نخواهد داشت. از معایب جامپینگ بادی میتوان به ردهبندی سنی آن اشاره کرد. فضای مناسب برای این جامپینگ بادی جذاب، در صورت بودن در فضای سرپوشیده، حداقل بایستی از سه متر ارتفاع برخوردار باشد تا در کنار تامین شدن ایمنی کودک، ایمنی محصول نیز تامین شود. اجرای موسیقی زنده در این رستوران نیز سبب شده تا فضایی بسیار دل انگیز ایجاد شود. این پارک آبی در دسته تفریحات کیش لوکس قرار می گیرد، اما می توان آن را از تفریحات آبی جزیره دانست که دارای امکانات موج سواری می باشد و دیگر مزیت های این چنین، نام آن را در ایران و جهان پر آوازه کرده است. از این رو می توان تفریحات آبی کیش را نیز به دو دسته تقسیم نمود که به صورت گروهی و یا تک نفره انجام می شوند که بسته به سلیقه و انتخاب شما دارد. شهربازی پروما مشهد یا همان شهربازی جنگل جادویی، دارای وسایل بازی متعددی برای استفاده کودکان و نوجوانان است و در کنار وسایل کودکان، دارای سالن بولینگ و بیلیارد برای بزرگسالان نیز است. از همان ابتدا کودکان سعی میکردند تا با استفاده از وسایل داخل خانه مانند بالشها، چادر و پارچه خانهای را برای خود ایجاد کنند که ممکن بود در آن جنگهایی رخ دهد و حتی به بازیهای دوستانه مانند مهمانی رفت و دید و بازدید کودکان از خانه یکدیگر رخ دهد، اما گاهی این خانههای ایجاد شده توسط کودکان ممکن بود با کمی ضربه و تکان خوردن خراب شوند و کودکان را آزرده خاطر کند، اما با پیدایش این جامپینگ بادی،کودک بدون اینکه نگران خراب شدن قلعه و یا خانه بازی خود باشند و به راحتی بتوانند به انجام بازیهای مفرح و شاد مشغول شوند.

تشک بادی جامپینگ با دو برند شرکت اینتکس و شرکت بست وی intex و bestway ساخته شده و عرضه میگردد . نگارستان از بزرگ ترین باغ های دوران قاجار محسوب می شود که می توان با گذراندن زمان در این جای گردشگری تهران برای ساعاتی از شلوغی و سر و صدای شهر فاصله گرفت. محبوب ترین کمپانی هایی که جت اسکی های قدرتمند تولید می کنند شامل سیدو، کاوازاکی و بومباردیر می شوند. جت اسکی در واقع نوعی موتور است که قابلیت حرکت بر روی آب را دارد. در این تفریح شرکت کنندگان با در دست داشتن یک چتر به نام چتر پاراسل به وسیله یک طناب به طول 150 متر به یک قایق موتوری متصل می شوند و پس از حرکت قایق بر روی آب، به تدریج بالا می روند و میان دریا و آسمان به پرواز در می آیند. در کیبل اسکی شما با طناب به برج های موجود در محل پارک متصل خواهید شد، اما در اسکی روی آب به وسیله قایق متصل حرکت می کنید. با تکان خوردن و شیرجه می توانید حرکات نمایشی مانند دلفین ها را بر روی آب انجام دهید و به زیر آب نیز بروید.

آخرین مطالب