چه کسی دیگری می خواهد درباره قلعه بادی بیاموزد؟

محققان هشدار میدهند: حتی زمانی که این قلعه ها محکم در جای خود قرار می گیرند، احتمال وقوع یک حادثه ناشی از پرش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محققان هشدار میدهند: حتی زمانی که این قلعه ها محکم در جای خود قرار می گیرند، احتمال وقوع یک حادثه ناشی از پرش وجود دارد که باعث میشود کودکی با استخوان شکسته، رگ به رگ شدن عضله یا ضربه مغزی به اورژانس اعزام شود. یافته های این مطالعه جدید هشدار می دهد: این قلعه ها در خطر بلند شدن بر اثر باد بوده و حتی در برابر واژگون شدن آسیب پذیر هستند. سرسره کوچک به دلیل امنیت بالا و طراحی متنوع جزو اولین انتخاب ها برای خانه های بازی است. صبا مال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار میگیرد، در کنار سالنهای سینما، فروشگاههای متنوع و مراکز مختلف خود، شهربازی هم دارد. در این شهربازی خانوادهها هم میتوانند کودکانشان را همراهی کنند. مرگ تلخ یک کودک در حین بازی با قلعه بادی شهربازی | دخترک رو باد برد! بدترین فاجعه از این دست، در دسامبر گذشته در دوونپورت، تاسمانی، در استرالیا رخ داد که شش کودک در اثر انفجار یک قلعه بادی جان سپردند. شهربازی پارک پرواز، بازیهای مختلفی دارد که از بین آنها میتوانیم به سرسره بادی، هلیکوپتر، استخر توپ، جامپینگ بادی اشاره کنیم، منتها باید توجه داشته باشید که استفاده از این بازیها محدودیتهای سنی دارد. This data has  be en w ritten  wi​th GSA  Content Generator D emoversion!

اینجا میان خوشههای طلایی برنج و صدای بادی که بین خوشهها میپیچد و آنها را به حرکت در میآورد و عطر برنجی که زیر آفتاب طلایی شده، محاصره میشوید. پارک پرواز با وجود موقعیت جغرافیایی و منظره خوبی که از تهران دارد، در کنار فلای لند یک شهربازی برای کودکان ترتیب داده که علاوهبر بزرگسالان، بچهها هم بتوانند از زمانی که در پارک هستند، لذت کافی را ببرند و تفریح کنند. این محصول را می توان با داشتن جنس بدنه با کیفیت در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. گذر می کند. شما می توانید برای اجاره دوچرخه به ایستگاه بازار مرجان و یا اسکله تفریحی کیش مراجعه نمایید و در هنگام غروب نیز از زیبایی های جزیره در اوج آرامش لذت ببرید. در طراحی این محصول، برای محافظت از کودک، از حفاظ بادی استفاده شده است. از زمان شروع فعالیت، این برند تلاش خود را در جهت تقویت ظرفیتهای تحقیق، توسعه، طراحی و تولید کرده است.

مطمئنا در وهله اول برندی با محصولات با کیفیت و بعد طراحی خلاقانه محصولات است. قلعه شرکت intex بدون داشتن کوچکترین خطر محصولی بسیارعالی و با کیفیت از این برند جهانی هستند، قلعه بادی دو دو نوع خانگی و مهد کودکی یا مجموعه ای تولید میگردد. کمپانی INTEX یکی از برندهای معروف در تولید محصولات بادی کودک و قلعه بادی است که نمایندگیهای متعددی در داخل ایران دارد. ناکس در ادامه توضیحات خود اذعان داشت: قلعه های بادی بسیار سرگرم کننده هستند.اما والدین باید مراقب ایمنی فرزندانشان باشند. عکسبرداری و فیلمبرداری در خود مجموعه با هزینه وجود دارد. همچنین به گونه ای ساخته شده است که هم قابلیت استفاده در داخل منزل را دارد و هم می تواند در محیط های بیرون مورد استفاده قرار گیرد. با داشتن این قلعه، فرزند شما هم میتوانید بازیهای روزمره خود را درون آن انجام دهد و هم با پریدن روی آن امکان ورزش و در نهایت تناسب اندام و حس سرزندگی و شور و هیجان برای او فراهم شده است. دوران کودکی همان دورانی است که همیشه حسرت روزهای خوبش را میخوریم. ویژگی مهم دوران کودکی انرژی و شور و هیجان بالای کودکان است.  Article h as ​been gener᠎ated ​by GSA C on​te᠎nt G enerator Dem​oversion.

این قلعه مناسب برای کودکان بالای سه سال بوده و وزن قابل تحمل برای آن 40 کیلوگرم است. پارک بادی JumpX پذیرای همه افراد بالای پنج سال است. ضمن اینکه بهطور مداوم سبد محصولات و برند خود را گسترش داده است، محصولاتی جدید و ماندگار تولید کرده است. میشناسند اما تنوع در تولید محصولات بادی بسیار بالا بوده و شما میتوانید امروزه هر وسیلهای را به صورت بادی تهیه کنید. شهربازی پامچال را با نام شهربازی پارک آزادگان هم میشناسند. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند پس از سپری کردن ساعاتی هیجان انگیز، زمانی را هم به ریلکسیشن اختصاص دهند. آن ها می توانند در داخل این محصول ساعات خوشی را سپری کنند و به بهترین شکل اوقات خود را تنظیم نمایند. لعه بادی صورتی بست وی bestway 91050 به عنوان یک محصول بی نظیر و کاربردی برای هدیه دادن به کودکان شناخته شده است که موقعیت دلخواهی را برای آن ها ایجاد می سازد.

آخرین مطالب