چرا همه مرده اند در مورد بین بگ اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

این دسته از صندلیها برای راحتی، آسایش و آرامش شما طراحی و تولید شدهاند، حیف است کارایی آنها را فدای قیمتشان ن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این دسته از صندلیها برای راحتی، آسایش و آرامش شما طراحی و تولید شدهاند، حیف است کارایی آنها را فدای قیمتشان نمایید! بینبگ یک نوع صندلی راحتی با طراحی جذاب و قابل فرو رفتن به سبب متریال شنی است که در داخل سه لایه آن ریخته شده است. مبل شنی یکی از راحتترین مبلهای قابل خریداری است که در جهان شناخته شده است. اما اگر قصد دارید از هپی چیر در محیطهای خانگی یا اتاقهای خواب نوجوانان و جوانان بهره گیرید تا حد امکان نمونههای پارچهای مخمل را خریداری نمایید. در این بخش باید بگوییم که وجود یک سری ویژگیهای کلیدی باعث شده است تا این مبل به عنوان یکی از مبلهای راحتی شناخته شود. نکته دوم در انتخاب بین بگ توجه به ابعاد کلی محصول و همچنین وزن آن است. وزن 9 کیلو گرمی آن حمل محصول را آسان نموده و تحمل وزنی معادل 290 کیلو گرم آن را به یکی از مقاومترین بین بگهای موجود تبدیل نموده است. این نوع از صندلیهای راحتی که آن را هپیچیر (صندلی شادی) و یا به عبارت دیگر صندلی شنی نیز مینامند، امروزه دارای محبوبیت بالایی در میان عموم مردم هستند.

Th is art᠎icle h​as been g​enerat ed with GSA C ontent  Gener​ator Dem oversion .

این مبلها در اندازههای مختلف برای کودکان و بزرگسالان تولید شدهاند. این محصولات در رنگ و طرحهای مختلف قابل سفارش هستند. بین بگ دارای انواع اشکال مختلف است که در رنگ بندی مختلف قابل خریداری است. پس بهتر است از دوختی قابل اطمینان برخوردار باشند تا شما بتوانید با خیالی آسوده بر روی آن بنشینید. از میان مبلهای راحتی موجود در بازار بین بگ و مبل شنی وجود دارند که بسیار محبوب هستند. تنوع رنگ و طرح این کالای راحتی در بازار ایران بالاست، طبق معمول انتخاب رنگ و طرح هپیچیر مثل سایر محصولات، یک امر کاملاً شخصی، خصوصی و سلیقهای است که در افراد مختلف با هم فرق میکند. نخستین نکته در باره خرید بینبگ یا همان هپیچیر توجه به ظرفیت نشیمنی آن است، این دسته از صندلیها در سه نوع: تک نفره، دو نفره و همچنین سه نفره طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه میشوند، البته مدلهای سه نفره کمتر از دو مدل دیگر تولید و در معرض فروش قرار میگیرند. جنس بین بگ و مواد داخل آن از آن دسته مواردی هستند که آنها را از سایر مبلهای دیگر متمایز میکنند. بزرگترین دسته را طایفه دانسته و هر طایفه از چند تیره تشکیل شده و هر تیره از چند بِنه مال(تُخماره)تشکیل شده و هر بنه مال از یک یا چند خانوار متشکل شده است. Data h as ​be en gener ated wi᠎th GSA​ Conte nt Gen᠎erator DE MO​!

خرید بین بگ با قیمت مناسب از نمایندگیهای فروش امکان پذیر است. اگر از جمله کسانی هستید که میخواهید بر حسب نیاز خود از مبلهای منعطف استفاده کنید و در صورت نیاز بر روی آن استراحت کنید، بهتر است از میان مدل بین بگ و مبل شنی یک مدل مناسب را انتخاب کنید. مبلهای راحتی از وسایل کاربردی منازل هستند که علاوه بر ایجاد راحتی، باعث جلوگیری از ایجاد بیماریهای گردن، کمر و ستون فقرات میشوند. راستی یادتان باشد به تصور کیفی بودن دوخت صندلیتان، هرگز به صورت ناگهانی بر روی آن نپرید زیرا با اینکار باید منتظر ایجاد پارگی در ساختار دوختی آن باشید. در واقع اصل و اساس ماندگاری یک صندلی اینچنینی به کیفیت دوخت آن مربوط می شود؛ فرقی ندارد که این قبیل از محصولات با شن یا با یونولیت پر شده باشند، چرا که به محض نشستن بر روی آنها صندلی تغییر حالت میدهد. پس بهتر است بیش از توجه نمودن به قیمت آنها، ویژگیهای دیگری همچون: ظرفیت، رنگ، کیفیت جنس و دوخت رویه را مد نظر خود قرار دهید.

توصیه میشود که به قابلیت جدا شدن رویه از صندلی و یا دوخته شدن کامل آن توجه نمایید؛ زیرا اگر رویه صندلی به راحتی جدا شود، میتوانید آن را در بازههای زمانی گوناگون بشویید اما اگر بینبگ شما فاقد چنین رویهای باشد، باید برای شستشوی آن از مواد شوینده ملایمی استفاده نمایید. شاید در اولین نگاه به این بین بگ ها یک کیسه ی را مشاهده کنید که داخل آن از موادی پر می باشد ولی با قابلیت حالت پذیری آن می توانید فرم آن را به یک مبل ایده آل و طبی تغییر دهید. یونولیت (دانههای آکاسیو): در یک بین بگ خوب و باکیفیت مواد پرشده داخل آن ۰۰۱ از یونولیت پرشده است و ناخالصی شامل خرده اسفنج و… این نوع مبل به دلیل خصوصیات و ویژگیهای فوقالعادهای که دارد؛ بهشدت مورد استقبال افراد قرار گرفته است، بهطوری که استفاده از آنها رو به افزایش است . مثل همیشه مجله اینترنتی مینینیم با کوله باری از تجربه در کنار شماست تا با نکات اساسی در مورد خرید این صندلی راحتی بیشتر آشنا شوید. طرح و رنگ: شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما شما باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل خود، طرح و رنگ مبل خود را انتخاب کنید.

آخرین مطالب