چرا تقریباً همه چیزهایی که در مورد هپی چیر یاد گرفته اید اشتباه است و آنچه باید بدانید

ساختار مبل شنی بسیار جالب است شما هنگام نشستن بر روی آن ها حس راحتی و ریلکس بودن زیادی را تجربه خواهید کرد، و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساختار مبل شنی بسیار جالب است شما هنگام نشستن بر روی آن ها حس راحتی و ریلکس بودن زیادی را تجربه خواهید کرد، ویژگی مبل شنی ساختار نو آورانه شان است حتی شما می توانید در ویلای خود یا حتی محل کار و دفتر خودتان از آن ها استفاده نمایید، میتوانید از آن ها در اتاق کودکانتان استفاده نمایید و خیالتان راحت باشد که کودک شما هنگام نشستن روی مبل شنی و بالا و پایین رفتن از آن دچار آسیب نخواهد شد و حتی دست شما برای انتخاب رنگ و سایز جهت استفاده در اتاق خواب کودکتان باز است. یک مبل شنی اورجینال و اصل در واقع از سه قسمت یا سه لایه ساخته می شود ، که به ترتیب بیرونی ترین لایه آن را پوسته ( بدنه ) و داخلی ترین قسمت آن را محتوای شنی تشکیل داده است ، میان این دو لایه نیز از آستری استفاده می شود تا حائلی میان محتوای شنی و پوسته باشد تا بتوانید در صورت لزوم ، هر لایه را جدا کنید .

نمایندگی فروش مبل هپی چیر و مرکز اصلی فروش مبلمان راحتی یونولیتی در ایران سایت شاپ اینتکس تولیدات مبل راحتی را ویژه بزرگسالان و نوجوانان و کودکان از بهترین دستگاه های روز دنیا برای دوختن امامی مدل های مبل استفاده میکند . قطعا برای شما پیش آمده است که بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا و ساعت ها پشت میز نشستن و یا رانندگی در ترافیک های خسته کننده شهری زمانی که به منزل میرسید میخواهید در فضایی ریلکس کنید و کمی استراحت به بدن خسته خود دهید. 9. بعد از گذشت زمان طولانی در اثر نشست مواد داخل مبل، به راحتی میتوان آنها را شارژ کرد. مواد و متریال داخل مبل شنی ممکن بعد از درازمدت به دلیل تحمل وزن سنگین یا نگهداری نادرست نشست پیدا کند، نیاز به شارژ مجدد دارند. البته مبل های شنی یک نفره و دو نفره نیز در سایز های مختلف تولید شده اند که می توانید نمونه های بزرگ و یا کوچک تر آن را با توجه به آناتومی بدن خود و یا سلیقه شخصی خریداری کنید . جنس مبل هپی چیر تک نفره از پارچه مازراتی مبلی و آستر داخل مبل از بهترین پارچه پلیستر تشکیل شده که با دقت زیاد خیاط های مجرب و با دستگاه های پیشرفته دوخت تولید میشود و دارای طول عمر بالایی است. ᠎Con᠎tent h as be en c reated with the help of GSA Con te nt Gener​ator D᠎emov ersi on !

که در آن یک آستر وجود دارد و در داخل آستر یونولیت خرد شده و یا گرانول فومی ساچمه ای . وجود هپی چیر ایبلو در هر قسمتی از خانه باعث میشود تا حس خوب و آرامش مهمان دائمی خانهتان باشد. مبل های بادی هپی چیر را میتوان در منزل با هردکوری ست کرد در محل کار نیز هپی چیر های مناسب این مکان وجود دارد . هپی چیر پارچه ای خزدار ابعاد اولیه (قطر: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) داشته که هنگام نشستن این ابعاد به دلیل حالت پذیری بدنه تغییر خواهد کرد. مواد یونولیتی داخل مبل یا یونولیت خرد شده صندلی شنی و مخصوص شارژ مبل هپی چیر پس از مدتی به علت نشستن و وارد شدن وزن شخص مقداری افت میکند و ارتفاع مبل را مقداری پایین تر می آورد که در این حالت ممکن است فرد استفاده کننده از این حالت پذیری رضایت نداشته باشد که در این صورت میتواند با خرید مقداری از این مواد گرانولی و یونولیتی مبل را کاملا پر کرده و به حالت اولیه در بیاورد . A​rt​icle w᠎as g ener​at​ed by G᠎SA Content Gen᠎erator D​em​over si​on!

مبل های شنی هپیچیر در کدام کارگاه ها تولید می شوند ؟ مبلمان های شنی، انواع جدیدی از مبلمان ها هستند که از آن ها به نام bean bag و یا هپی چیر (happy chair) نیز یاد می شود، که دارای تنوع رنگی متفاوتی است. قیمت یونولیت خرد شده یا دانه یونولیتی صندلی شنی بر حسب ۱ کیلو گرم و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ کیلویی فروخته میشود و شما مشتری گرامی میتوانید به مقدار لازم از این مواد اولیه فومی خریداری نمایید . این عامل قطعا بسیار اثرگذار خواهد بود تا مشتری با علم به این موضوع که محصول انتخابی او دارای تکیه گاه است ، یک هپی چیر را انتخاب کند. حال اگر محصول شما دارای تکیه گاه و دستگیره به صورت هم زمان باشد ، شما تقریبا یک مبل راحتی یک نفره را در اختیار خواهید داشت که خب برای استراحت فوق العاده ایده آل خواهد بود. البته تحمل وزن مدل های تک نفره و دونفره باهم متفاوت است. هپی چیر یک نفره خزدار دارای پارچه بیرونی از جنس مخمل با خز های بسیار نرم و با کیفیت بوده و به راحتی قابل شستشو خواهد بود.

آخرین مطالب