فوتبال اروپا غرفه ایران در برابر COVID-19: بحران جبل الطارق

از کیت مدیران به دبیر کل این جبل الطارق فدراسیون فوتبال است و بسیج در چندین جبهه در حال اجرا از برنامه های آگا

توسط EXAMPLENEWS در 3 اردیبهشت 1399

از کیت مدیران به دبیر کل این جبل الطارق فدراسیون فوتبال است و بسیج در چندین جبهه در حال اجرا از برنامه های آگاهی دهی و خرید تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران بهداشت برای پرداختن به سلامت روان خطرات از خود-جداسازی و بررسی دوره های آموزش الکترونیکی برای کودکان مشغول به تحصیل در خانه است.

بالا بردن سطح آگاهی: جبل الطارق مردان و زنان ملی اعضای تیم به همراه داوران در بخشی که دست های امن چالش ارسال چهار فیلم ها. همان بازیکنان نیز به نظر می رسد در یک StaySafeHome تصویری تشویق همگان را به ماندن در خانه در حالی که مردان کاپیتان تیم ملی روی Chipolina تحویل شخصی پیام تصویری برای طرفداران فوتبال و جوامع محلی.

حمایت از خدمات عمومی: فا خرید اضافی تجهیزات حفاظت شخصی برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران و پزشکان و پرستاران. در علاوه بر این به سازماندهی یک هفته, پیتزا شب در بیمارستان اصلی فا خریداری کرده است iPads بنابراین بیماران و کارکنان بهداشت و درمان می توانید اقامت در تماس با خانواده خود را. فوتبال حاکم بدن نیز حمایت جبل الطارق هیت اقتدار خود کمپین رسانه های اجتماعی و ارائه محتوا.

مقابله با انزوا: دو ستاره تیم ملی را کمک به تولید صفحه اصلی فیلم تمرین برای کمک به خانواده اقامت مناسب در زمانی که امکانات آموزشی در مستند. فدراسیون فوتبال نیز بررسی نحوه پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با دوره های آموزش الکترونیکی برای کودکان و همچنین کار با بهداشت روانی سازمان های خیریه به مردم را تشویق به صحبت کردن علنی در مورد فشارهای خود انزوا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب