جکوزی بادی آب گرم

محصولی که همانند دیگر جکوزی های بادی پیش ساخته ارگونومی ساخت مشابهی داشته و از امکانات و ویژگی های خوبی در خو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصولی که همانند دیگر جکوزی های بادی پیش ساخته ارگونومی ساخت مشابهی داشته و از امکانات و ویژگی های خوبی در خود برای استفاده راحت برخوردار می باشد. جکوزی بادی به منظور بهره مندی از آب گرم ساخته شده است. با توجه به ابعاد و حجم داخلی امکان جای دادن 778 لیتر آب در این جکوزی فراهم خواهد بود. این جکوزی بادی در میان جکوزی های با طراحی گرد قرار گرفته که بیشتر برای آب درمانی در فضای بسته و باز استفاده می شود. همچنین سیستم کلر زنی آن باعث شفاف ماندن همیشگی آب می شود. این لایه توسط صفحههای پی وی سی ورقه ورقه شده پوشیده شده است که باعث شده مقاومت آن چند برابر شود. جنس بدنه جکوزی بادی بست وی از پی وی سی با ضخامت 4 لایه تولید شده و ساختار داخلی بدنه از دو لایه پی سی ضخیم که در آن الیاف ابریشم مصنوعی به صورت تارهای سیمی به صورت تار و پود به کار رفته که در برابر وزن آب و فشار آب و تکیه زدن اشخاص بسیار محکم و مقاوم است. این نوع جکوزی ها همانطور که می دانید قابلیت حمل و استفاده در مکان های مختلف از جمله ویلا و باغ ها را داشته و می تواند به راحتی جایگزین جکوزی های غیر بادی مانند جکوزی های چوبی و بتنی شود. ᠎This c ontent h as ᠎been w᠎ri tt​en by G SA Con tent Gener ator DEMO.

این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی داشته و با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف مناسبی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند است تا به راحتی آن را توسط هر نوع وسیله نقلیه ای حمل و جا به جا کنید. این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. همچنین یک فیلتر کاغذی نیز داخل آن قرار داده شده تا توسط این فیلتر زباله های کوچک درون آب را گرفته و آب را تصفیه کند. گفتنی است که در صورت تخلیه باد بدنه و جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر مجل مورد نظری جای بگیرد. این جکوزی بادی درست همانند جکوزی های سنتی و بتنی طراحی و ساخته شده که تنها تفاوت این دو با هم در جنس بدنه خواهد و ویژگی های مورد استفاده در آنها خواهد بود. جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید.

در ادامه به انواع و نکات مهم که باید هنگام خرید جکوزی خانگی به آن توجه کنید، میپردازیم. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. پمپ­های تعبیه شده در دیوار پیش ساخته جکوزی، آب را با فشار و متناوب به محیط جکوزی پمپ می­کنند. جکوزی های بادی آب گرم بیشتر به صورت دو نفره و چهار نفره ساخته ساخته شده اند و شما می توانید این محصولات را در سایز و ابعادی که دوست دارید خریداری کنید . برای اینکه شما بتوانید از آب داخل جکوزی در برابر کثیف شدن مراقبت کنید میتوانید درپوشی که برای محصول در نظر گرفته شده است را در مواقعی که از محصول استفاده نمی کنید ، بر روی جکوزی بکشید .

جکوزی بادی گرد اینتکس یکی از اولین جکوزی های بادی و پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی و پیش ساخته تبدیل شد. ابعادی که برای جکوزی بادی پرتابل شرکت اینتکس در نظر گرفته شده ابعادی معادل (قطر: 191 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 الی 3 نفر ابعادی مناسب خواهد بود. این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. برای همین یک خانواده چهار نفره به راحتی در کنار یکدیگر می توانند از این محصول استفاده کنند . جکوزی بادی خانوادگی مربعی بست وی مدل دیگری از سری جکوزی های بادی جدید و بسیار پر طرفدار شرکت بست وی میباشد که می توان گفت طراحی بسیار مدرن و فوق العاده ای را داشته و برای همین است که بسیاری از دوست داران جکوزی ها ، این نوع از جکوزی های بادی را انتخاب می کنند . در واقع جکوزی بادی اینتکس و همین طور جکوزی بادی بست وی را شما می توانید در تنوع ساختار مشاهده کرده و ظرفیت های متنوعی را هم از این محصولات ببینید. توجه داشته باشید که این جکوزی بادی قابل حمل است و یکی از بزرگترین ویژگی های آن نیز همین موضوع بوده و حتی شما می توانید در صورت نیاز آن را در حیاط خانه خود راه اندازی کرده و استفاده کنید . Post has  be​en created  by GSA Con tent Gen erator​ D em​oversi᠎on.

آخرین مطالب