هپی چیر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مبل شنی یا هپی چیر با ساختار داخلی یونولیت مخصوص و انعطاف پذیر با جنس چرم،برزنت و مازاراتی تولید و در مدلهای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل شنی یا هپی چیر با ساختار داخلی یونولیت مخصوص و انعطاف پذیر با جنس چرم،برزنت و مازاراتی تولید و در مدلهای زیبا و سفارشی با قیمت مناسب و ارزان بفروش میرسد. نمایندگی های خرید و فروش این صندلی های راحتی در انواع خارجی و ایرانی با تضمین و قیمت مناسب در دسترس همگان قرار دارد. از آنجایی که افراد با وزن و سنین متفاوت دوست دارند از این مبل به عنوان یک هپی چیر روزانه استفاده کنند، این تجهیزات باید به صورتی طراحی شوند که بتوانند وزن همه افراد را تحمل کنند و از همه مهمتر برای تمام سنین مناسب باشند و سلامتی افراد را به خطر نیندازند. در این صورت همه انواع مبلمان شنی خاص و بینقص هستند و سلامت بدن افراد را تضمین میکنند، و جای هیچ نگرانی را باقی نمیگذارند. این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است .

ساختار مبل شنی بسیار جالب است شما هنگام نشستن بر روی آن ها حس راحتی و ریلکس بودن زیادی را تجربه خواهید کرد، ویژگی مبل شنی ساختار نو آورانه شان است حتی شما می توانید در ویلای خود یا حتی محل کار و دفتر خودتان از آن ها استفاده نمایید، میتوانید از آن ها در اتاق کودکانتان استفاده نمایید و خیالتان راحت باشد که کودک شما هنگام نشستن روی مبل شنی و بالا و پایین رفتن از آن دچار آسیب نخواهد شد و حتی دست شما برای انتخاب رنگ و سایز جهت استفاده در اتاق خواب کودکتان باز است. به لحاظ راحتی به قدری راحت و منعطف هستند که نشستین برروی آنها یک حس لذت بخش و آرامشی بی حدو اندازه را به فرد منتقل میکند که نشیمن آنرا با هیچ مبلی نمیتوان مقایسه کرد در هپی چیر ها از مواد نانو استفاده میشود که حالت ریز دانه های بادی را ایجاد میکند که در هنگام نشست و برخوایت روی آنها مواد یا یونولیت آنها کوچک شده و شبیه به ابر پس از برخواستن به حالت اولیه خود باز میگردند.

 Art​icle w᠎as generated ᠎with t​he  help of GS A  Co​nt​en᠎t Generato r  DE MO.

این مبل ها که در رنگ های متنوع و شاد طراحی و آماده شده اند را به راحتی میوانید با سایر مبلمان و اثاثیه دیگر منزل خود ست کنید و از راحتی آن ها لذت ببرید. راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .

شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت ایلی تویز و خرید و فروش هپی چیر در ایران به قیمت عمده به صورت تک و عمده و فروش ویژه هپی چیر اینتکس و هپی چیر های بادی با کیفیت اصلی و قیمت ارزان و مبل بادی و کاناپه بادی راحتی در فروشگاه مرکزی اینتکس در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد . فروش هپی چیر و انواع مبل هپی چیر راحتی با قیمت مناسب و ارزان در سایت فروشگاه اینترنتی مبل هپی چیر و تولیدی مبل هپی چیر در ایران در رنگها و شکل های گوناگون با تضمین قیمت و کیفیت در سایت تخصصی مبل هپیچیر در کشور برای خرید مبل هپی چبر و انتخاب نوع رنگ و طرح آن و همچنین دریافت لیست قیمت هپی چیر از محصولات ما در پایین همین صفحه دیدن فرمایید و یا به صورت آنلاین میتوانید خرید نمایید اگر نیاز به خرید حضوری و بازدید از مبلهای هپی چیر را دارید میتوانید به فروشگاه ما مراجعه فرمایید .

آخرین مطالب