هشت چیزهایی که یک کودک درباره استخر پیش ساخته می‌داند که شما نمی‌دانید

برای مثال در صورت انجام نشدن تسطیح کف استخر ،استخر شما کج یا همراه با شیب قرار می گیرد. استخر مدل M-Line از چ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای مثال در صورت انجام نشدن تسطیح کف استخر ،استخر شما کج یا همراه با شیب قرار می گیرد. استخر مدل M-Line از چند لایه اپوكسی و اكریلات همراه با فایبرگلاس می باشد كه سطح روی آن با موزاییک و سنگ پوشیده می شود و یك ساختار همگن ایجاد می شود. کشور ایران در ساخت استخر آجری به دلیل در دسترس بودن مصالح مربوط و فن اجرای آن مشهور است . 5- مسیر مناسب و امنی برای انتقال استخر توسط کامیون حمل و جرثقیل برای حمل و نصب، با توجه به امکانات در دسترس مشخص گردد. همچنین پس از نصب استخر مسیر انتقال خاک به بیرون از ساختمان با استخر مسدود نشده باشد. این کار میتواند کمک شایانی به کاهش هزینه های نصب استخر و همچنین کاهش ریسک های پروژه نصب بنماید. لازم به ذکر است که افزایش قطر استخر ها یا افزایش تعداد و نحوه چیدمان در طراحی می تواند مقدار زمین حاشیه استخر ها را کاهش دهد. در صورت عدم تحلیل و کاهش نقاط حساس این استخر می تواند موجب خرابی استخر پس از نصب و اجرای عملیات های عمرانی شود. یکی از مزیت های استخر فایبرگلاس نصب بسیار آسان آن می باشد. مقاومت در برابر سرما برای محل هایی که در زمستان هوای سردی دارند از مهم ترین مزیت های این استخر های باشد.

This da​ta w​as gen᠎erat​ed ​wi th t he help ᠎of G SA Content​ Gener at​or DE​MO.

در مقابل اسید و کلر و دیگر مواد شیمیایی خاصیت ضد خوردگی دارند. از دیگر مزایا آنها می توان به زمان ساخت کوتاه مدت آن اشاره کرد. در این مرحله انتخاب سرامیک و رنگ و طرح آن در نما و زیبایی استخر بسیار مهم است بنابراین باید در این مرحله با پیمانکار به خوبی صحبت کنید و نظر و سلیقه خود را بیان کنید. چه فاکتورهایی را باید برای اجرا و راه اندازی استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس در نظر داشت؟ استخر فایبرگلاس پیش ساخته، امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای ساخت استخر بصورت بتنی که نیاز به کاشی کاری دارند محسوب می شود و مزیت های متعددی را نسبت به آنها دارد. مزیت های استخر پیش ساخته فایبرگلاس چیست ؟ فایبرگلاس چیست؟ فایبرگلاس در به طور کلی یک نوع کامپوزیت میباشد. در حال حاضر در سراسر دنیا مقاومترین مخازن در برابر حرارت و اسید از جنس فایبرگلاس ساخته می شود. استفاده از انواع افزودنی های بتن برای بالابردن مقاومت های مورد نظر و مخصوصاً مقاومت مکانیکی در برابر فشار آب باعث شده است که مقاومت مکانیکی تایل های مورد استفاده بسیار بالا رفته و در مقابل انواع فشارات مکانیکی و دینامیکی و هیدرواستاتیک عملکرد بسیار بالایی داشته باشد .

در جدیدترین مدل استخر فایبرگلاس، محل هایی برای نشستن در نظر گرفته شده است که البته تعداد محل ها قابل تغییر است و شرایط برای تغییر آن وجود دارد بنابراین نظر کاربر بسیار مهم است. در حین آبگیری استخر در محل گود نشست لازم را می کند و جایگاه آن تثبیت خواهد شد. پدیده استخر استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس را در کیش ارائه و راه اندازی میکند. مدت زمان نصب و راه اندازی کوتاه در مقایسه با استخر های بتنی و سنتی بصورتی که از زمان شروع نصب تا راه اندازی بین 4 تا 7 روز زمان لازم است. در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . Post was creat​ed wi​th GSA Content Gen erator DE​MO.

برای مشاوره، خرید و اطلاع از جزئیات قیمت استخر فایبر گلاس کاسپین روی متن لینک شده کلیک کنید.و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید (خط ویژه) ۱۴۰۰۰ ۲۲۷ ۰۲۱ - ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷. قیمت استخر های پیش ساخته در مواردی کمتر از استخر های بتنی می باشد و در مواردی ممکن است بیشتر باشد. عملیات های عمرانی از جمله مواردی است که اگر به درستی انجام نشود باعث خرابی هایی در بدنه استخر شود. اما در صورت بیشتر شدن هزینه های طراحی و ساخت قالب اگر در مصرف دراز مدت با استخر های بتنی مقایسه نمایید هزینه های کمتری برای شما خواهد داشت. نگهداری استخرهای فایبرگلاس بسیار آسان تر می باشد و زبان کمتری از شما می گیرد. قیمت ارزان: قیمت این استخرها بسیار پایین تر از استخرهای بتنی و سایر استخرها می باشد. البته با وجود قیمت کم، کیفیت خوبی دارند. استخر پیش ساخته انتخابی عالی و فوق العاده برای افرادی است که دوست دارند به سرعت صاحب استخر شوند. با وجود این موارد باز هم برای افرادی که طرفدار آب تنی هستند و دوست دارند با هزینه مناسب در حیاط ویلا، خانه یا باغ خود دارای استخر باشند و حتی در صورت جا به جایی این محصول را با خود ببرند، استخرهای فایبر گلاس یک انتخاب بسیار عالی است.

آخرین مطالب