کاناپه بادی تخت خواب شو ۲ نفره اینتکس مدل 68566

کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بال

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد . تمامی این کد ها از طرف نمایندگی شرکت اینتکس به مدت 18 ماه پس از خریداری ضمانت می شوند. توجه به بالشت ها نیز از جمله مواردی دیگری است که حائز اهمیت است.

مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. ساختار داخلی از نوع خوشخواب کامفورت میباشد، این مدل در سطح دارای پنجره هایی است که در زمان نشستن یا خوابیدن بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد. نشینمنگاه این وسیلهِ راحتی، در حالت مبل بادی تقریبا به 45 سانتی متر رسیده در حالی که ارتفاع در حالت تختشو تقریبا 22 سانتی متر می باشد. کاناپه های بادی تختشو داخل جعبه تمام رنگی بسته بندی شده است که روی این بسته تصویر این کالا به همراه رنگ و مشخصات محصول دیده می شود. شما بسته به مکان استفاده از کاناپه بادی تختشو می توانید مدل پمپ را از بین انواع پدالی، برقی و دستی انتخاب و سپس خریداری کنید. از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد .

در این فروشگاه محصولات مبل شنی گیمینگ و انواع آن موجود می باشد با بهترین قیمت و کیفیت و انواع رنگ های مختلف با مواد قابل تعویض و بدنه قابل شستشو همچنین زیپ زیر مبل که می توان از از آن برای تعویض مواد داخل مبل که از جنس یونولیت می باشد استفاده کرد همچنین این کالاها دارای نرمی و راحتی بی نظیری هستند . به همین خاطر است که روزانه بر تعداد و تنوع مبل شنی اضافه می شود و می تواند منحصر به فرد ترین ساختار را وارد بازار کند. کاربرد های مبل شنی : کاربرد های این محصول خاص و منحصر به فرد زیاد می باشد و با توجه به داشتن بدنه ساده بیش ترین استفاده از این گروه از محصولات طبی شده است. طراحی این محصول بسیار منحصر به فرد با دسته هایی در طرفین بوده و با داشتن دو کوسن جیر آبی رنگ محصولی چند کاره است. کاناپه بادی از راحتی بسیار خوبی برخوردار است. جنس محصول از پلاستیک فشرده می باشد که رویه آن یک لایه جیر قرار داده شده است، همچنین pvc دور و زیر آن طرح چرم دارد که کاناپه بادی را بسیار زیبا کرده است.

 Po​st has be en c reat ed with GSA C​ontent  G en​er at᠎or  D emoversion!

جنس انتخاب شده برای ساخت بدنه کاناپه بادی چند کاره، PVC طرح چرم است. پمپ باد خاصی برای این محصول در بسته بندی قرار نگرفته بنابراین می توانید به انتخاب خود و البته با توجه به نیازی که کاناپه بادی دو نفره دارد یک پمپ باد خریداری کنید. هنگام خرید کاناپه باید به فضای در دسترس خود دقت کنید و با توجه به آن، مناسب ترین ابعاد را انتخاب و خریداری کنید. به همین خاطر است که افراد برای خرید به طور آگاهانه تصمیم می گیرند و می توانند هر کدام از موارد دلخواه خود را داشته باشند. شما میتوانید از این محصول در مسافرتهای خود نیز استفاده کنید. بالای جعبه لوگوی بست وی و مشخصات این محصول از قبیل دونفره بودن، ارتفاع تکیه گاه و حداکثر وزن قابل تحمل این کالا را نشان می دهد. یک برچسب تعمیر نیز به منظور ترمیم آسیب های احتمالی وارد شده به بدنه در جعبه قرار داده شده است. Po st w as gener at᠎ed wi th GSA C​ontent Generat or DE​MO.

آخرین مطالب