قایق بادی به شما کمک می‌کند تا به آرزوها خود برسید

بدنه قایق بادی اینتکس با توجه به اندازه آنها توسط چندین قسمت به صورت جداگانه باد می شود، این طراحی باعث ایمنی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بدنه قایق بادی اینتکس با توجه به اندازه آنها توسط چندین قسمت به صورت جداگانه باد می شود، این طراحی باعث ایمنی بیشتر قایق می شود و در صورت سوراخ شدن یک قسمت از قایق، سایر قسمت های بدنه قایق روی آب می ماند و خطر وجود دارد. به افراد داخل قایق هیچ تهدیدی نمی کند دریچه های قسمت بادی قایق بادی با 3 یا 4 دریچه مجزا طراحی شده اند که به پر و خالی شدن قایق کمک کرده و زمان کمتری را می طلبد. این محصول می تواند با داشتن وزن کم به راحتی جا به جا شود و در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. تمایز بین توربینهای با فشار بالا و فشار کم ساخته شدهاست. بهترین قایق بادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس موجود است. به طوری که ساختار آن برای شرکت در آب های آرام مناسب خواهد بود. جنس بدنه قایق های بادی تولید شده در شرکت آمریکایی و فابریکی اینتکس از برزنت چند لایه ضخیم و الیاف ابریشمی به صورت بادبان و قیطان با روکش PVC می باشد تا در اثر ضربه و فشار وزن آسیبی نبینند. انواعی از قایق های تفریحی ساخته شده اند که بدنه هایی ساده دارند و می تواند مورد استفاده خانواده قرار گیرد.

این نوع قایق بنا به ظرفیت و کیفیت جنس بدنه، کفه و پارو، با قیمتها و همچنین برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که برای دریافت مشاوره و راهنماییهای لازم میتوانید با کارشناسان مجموعه اینتکس سنتر تماس داشته باشید. غراب جندون (غراب شیطان): کشتی مرموزی که گفته میشود گاه در طوفان با چراغهای نورانی ظاهر میشود و برخی ناخدایان مدعی دیدن آن هستند. این نوع قایقها را میتوان با نیروی موتور بدون خطر تصادف رانندگی کرد. 4. بعد از گشت و گذار با آب تازه موتور را آبکشی کنید. به همین خاطر است که با خرید قایق بادی مد نظر می توان در طی مدت زمان طولانی از داشتن تفریحات آبی و گشت و گذار در آب ها لذت برد. تمامی قایق های بادی چهار نفره کیفیت مناسبی دارند اما قایق مارینر و جیمینی با کف های فایبرگلاس و آلومینیومی می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند و کیفیت آنها به مراتب بالاتر از سایر مدل های قایق بادی می باشد. قایق بادی چندین تولید کننده دارند که عبارتند از : intex و bestway که بهترین مدل آن هم اینتکس است ، اگر میخواهید یک قایق بادی خوب خریداری کنید و قصد تفریح با خانواده را دارید قایق بادی اکسکروشن استفاده کنید.

در بورس قایقهای بادی اینتکس قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد, دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان هستند ، و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد و با آن میتوانید لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده خود داشته باشید. شامل دو لوله بزرگ هوا است و صندلی های مخصوص به خود را دارند. فشار هوای داخل به وسیلهٔ پمپهای مکانیکی هوا تأمین میشود. از ویژگيهای آن این است که میتواند ضربههای زیاد، اشعه ماوراء بنفش، گرما و فشار هوای بالا را تحمل کند. قایق بادی محصولی منحصر به فرد برای تفریح در آب های آرام و خروشان می باشد به طوری که در زمینه ورزشی نیز نقش مهمی را ایفا می کند. از آن می توان بر روی رود ها و اب های کوچک و کم استفاده کرد و برای اهداف تفریحی طراحی شده اند.

اجسام دمیدنی با فشار کم معمولاً از مواد سبکتر ساخته میشوند. همه قایق های بادی شش نفره، قایق های پنج نفره، قایق های چهار نفره، قایق های سه نفره، قایق های دو نفره و قایق های تک نفره همگی در هنگام برخورد با اجسام تیز و تیز احتمال سوراخ شدن یا پاره شدن را دارند، اما به راحتی سوراخ می شوند و تعمیر با چسب اصلی اینتکس و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. قایق بادی اصلی آمریکایی اینتکس و بست وی از جنس بدنه ضخیم برای آبهای آرام و دریا تولید شده است و انواع قایق موتوری، غیر موتوری ارزان قیمت را دارد که می توانید از نمایندگی های اینتکس تهیه کنید. قایق بادی غیر منعطف: این قایقها یکی از سریعترین قایقها به شمار میآیند و معمولاً RIB خوانده میشوند. این محصول می تواند با طول عمر بالا بدنه غیر قابل نفوذ خود را حفظ کند و در نتیجه در مدت زمان طولانی قادر به قرار گیری بر روی آب ها بوده است. پیشنهاد می کنیم خرید قایق بادی بست وی را از دست ندهید.  This art icle was generated ​by GSA Content G᠎ener​at or D​emoversi on!

آخرین مطالب