قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در استخر پیش ساخته دریافت کنید

استخر بتنی پیش ساخته سازه ای بتنی است که میتوان به جای ساخت استخرهای بتنی از آن استفاده نمود . استخرهای بتنی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر بتنی پیش ساخته سازه ای بتنی است که میتوان به جای ساخت استخرهای بتنی از آن استفاده نمود . استخرهای بتنی موجود در ساختمان های مسکونی و یا ویلاهای شخصی هزینه سنگینی را به شارژ ساختمان یا هزینه های جاری نگهداری از ویلا وارد می کنند، در حالی که نسل جدید استخرهای پیش ساخته ناژو نیازی به سرویس دوره ای و لایروبی برای استفاده نداشته و با صرف تنها 15 دقیقه زمان در هفته، شخص میتواند همیشه از استخری تمیز و بهداشتی بهره بگیرد و بیشتر وقت خود را به جای تمیز کردن و نگهداری, به لذت و تفریج بپردازد. حتما تمیز بودن آب استخر و تعادل PH استخر را جدی بگیرید و از آن غافل نشوید. ارزان بودن و راحتی راه اندازی و نصب آن ها از دلایل پر طرفدار بودن و کاربردشان در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی است. قابلیت نصب فیلتر تصفیه و چراغ و… از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند , قابلیت تعمیرات و ترمیم بدنه به وسیله برچسب تعمیر و چسب قطره ای با وصله مخصوص پنچرگیری اینتکس را دارد .  This po st has be᠎en created  by GSA C᠎ontent  Generator ᠎DEMO.

خرید و فروش ارزان ترین استخر پیش ساخته و نمایندگی اصلی فروشگاه اینترنتی استخر آماده نصب و قیمت استخر پیش ساخته روکار و روی زمین و استخر پرتابل اینتکس و انواع استخر های پیش ساخته داخل زمین و روکار برای استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر شنا برای باغ و ویلاهای شخصی و خانوادگی انجام و احداث استخر های متحرک و قابل حمل در منزل و مهد کودک از مشتریان استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس PVC به رویای شما رنگ واقعیت می دهد! استخر پیش ساخته اینتکس توکار و مخصوص داخل زمین ، را برای مصارف خانگی و استفاده در ویلا , مراکز آموزشی ، مهد کودک ها , مراکز آب درمانی جهت بهبود بیماری های استخوانی افراد مسن و کودکان و نوجوانان را با بهترین قیمت شرکتی و کمترین قیمت بازار به فروش میرساند . به نظر میرسد مرکز مقاومت استخر بودهاست که با وجود تپههای اطرافش از تخت جمشید، پایتخت پیشین هخامنشیان، امنیت بهتری داشتهاست. ویرانههای استخر در دره رودخانه پلوار (سیوند) در فاصله در فاصله ۵ کیلومتری تخت جمشید و به فاصله ۵۴ کیلومتری شیراز، بین کوه رحمت و کوه نقش رستم (حاجیآباد) در جایی که دره رودخانه به دشت مرودشت باز میشود، قرار دارد.

قلعه ساسانی استخر واقع در خاوریترین رخنمون مرودشت محل آخرین مقاومت ایرانیان در برابر حمله اعراب به پارس بود. جنس پایه های استخر از آهن گالوانیزه ضد زنگ تشکیل شده که کاملا مقاوم در برابر وزن آب و فشار ضربه بسیار مقاوم است . 1.قابلیت جا به جایی داشته باشد 2. از طول عمر بالا برخوردار باشد 3. راه اندازی آن سریع و آسان باشد 4. انعطاف پذیری بالایی داشته باشد 5. ایمنی آن باید بالا بوده و برای پرورش آبزیان مناسب باشد 6. مهم ترین ویژگی آن این است که در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم باشد. در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. تقسیم بندی کرد. اصولا استخر های پیش ساخته نه تنها به عنوان استخر های تفریحی و استخر شنا بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که قصد ساخت استخر بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله قصد داریم تا شرایط ورود، هزینه بلیط، ساعت کاری و غیره را بیان کنیم. با توجه به این مقدمه در این مطلب قصد داریم تا به توضیح در خصوص انواع استخر پیش ساخته پرداخته و در انتها روش تهیه و خرید استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را هم دراختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید. استخر ایزی ست با قطر 366 یکی از منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب میگردد . حساس ترین مرحله در ساخت این نوع استخر ها توجه به آرماتور بندی استخر و نقشه آرماتور بندی استخر می باشد . این نوع استخر پیش ساخته مجهز به پوشش گرانیتی است.

آخرین مطالب