قیمت انواع مبل شنی

در این مقاله میخوایم بگیم که چطوری میتونید دکوراسیون اتاق خواب یا خانه رو به یک دکوراسیون راحت و مخصوص استراح

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این مقاله میخوایم بگیم که چطوری میتونید دکوراسیون اتاق خواب یا خانه رو به یک دکوراسیون راحت و مخصوص استراحت تبدیل کنین. مبل های کیسه ای که با نام هایی مانند مبل شنی، هپی چیر و بین بگ در بازار نامیده می شوند، وسیله ای ایمن و راحت برای چیدمان اتاق کودکان هستند و در طرح و رنگ های فراوانی وجود دارند. همانطور که در بخش گذشته اشاره ای به جنس بدنه مبل های شنی داشتیم باید به صورت دقیق تر توضیح دهیم که این محصولات در داخل کشور نیز فناوری تولید دارند و توسط برند اینتکس تهران به فروش می رسد. از دیگر مزایای خرید مبل شنی ایرانی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد چرا که روند طراحی و تولید و همچنین مواد اولیه ساخت آن در ایران بوده و با قیمت بسیار پایین تولید شده است ، این در حالی است که فروشگاه اینتکس با فروش بی واسطه محصولات شنی خود تمامی مبل های شنی خود را اعم از ایرانی و خارجی با قیمت ارزان برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند به سهولت مبل های شنی خود را خریداری کنند . مبل شنی جدید اینتکس با جنس بدنه چرم با رنگ خاکسری مبلی مناسب برای افراد سنگین وزن است و از نظر راحتی یکی از راحت ترین مبل های شنی تولید شده در شرکت اینتکس است .

با توجه به اینکه داخل این مبلها از یونولیت، فیبر و گرانول پر شدهاست ولی وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی جابهجا میشوند. اگر دوخت مبل شنی شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، هر چند که جنس پارچه آن بهترین باشد، از محل دوخت پاره شده و مواد داخل آن خارج می شود. هر کدام از مبلهای معرفی شده در طراحی و ساختار با هم متفاوت هستند. راحت­ترین مبل­ها برای خواب و استراحت کدام مبل­ها هستن؟ ساختار مبلهای شنی به گونهای است که دارای دو قسمت پوسته رویه و همچنین مواد داخلی میباشد که از نظر جنس رویه بدنه با هم فرقهایی دارند و هر کدام از افراد یکی از آنها را میپسندند. این مبل راحتی یک محصول خیلی خاص برای کسانی هست که دوست دارند در منزل خود ریلکس کنند. برای این کار، انتخاب مبل مناسب، خیلی مهم و تاثیر­گذار هست. درسته که این مبل­ها بیشتر برای خواب و استراحت استفاده میشن و ما اون­ها رو بیشتر در منازل مشاهده می­کنیم، اما نباید فراموش کرد که مبل­های نرم و شنی علاوه بر خانه، برای خیلی از جا­های دیگه مثل آرایشگاه­ها، باشگاه­ ها، کتابخانه­ ها و…

Th is article was w ritt᠎en  by GSA Conten᠎t  Gene rator DE​MO​!

علت محبوبیت این مبل­ها در دکوراسیون داخلی منزل و در واقع مهم­ترین ویژگی اون­ها راحت بودن و نرم بودن هست. اگر یک مبل شنی مخصوص تابستان میخواین، استفاده از روکش­های پارچه­ ای خیلی بهتر هست. اگر یک کتاب­خانه ­ی کوچک در خانه داشته باشید، استفاده از این مبل­های شنی در کتاب­خانه خیلی کاربردی و زیبا هست. مثلاً قرار دادن اون­ها روی کفپوش پارکت واقعاً زیبا هست. اما نکته­ای که باید بدونید این هست که این مبل­ها بیشتر برای فضا­های مدرن استفاده میشن و استفاده از اون­ها در محیط­های کلاسیک اصلا زیبا نیست. همه­ی ما وقتی عکس مبل­های شنی گرم و نرم رو می ­بینیم، دلمون میخواد که روی اون­ها بخوابیم و استراحت کنیم. همون­طور که قبلاً هم گفتیم، این مبل­ها یک دکوراسیون خیلی راحت و جذاب رو برای ما به وجود میارن که میشه ساعت­ها در اونجا استراحت کرد. این مبل­ها در بازار به نام مبل­ شنی شهرت دارن و خیلی از ما­ها اون­ها رو با اسم مبل­های نرم می­شناسیم. روکشی که برای مبل­های یک دکوراسیون راحت استفاده میشه خیلی مهمه و تاثیر زیادی روی نرمی مبل و خیلی چیز­های دیگه میذاره.

مبل شنی مزیتها زیادی در مقایسه با مبل چوبی و فلزی داشته اما مهمترین و ضروری ترین وضعیت آن قیمت است. شخصی که بر روی این مبل می نشیند آنچنان احساس راحتی و شادی پیدا می کند که به آن مبل شادی هم گفته می شود. در آنان کمک کند . در اکثر مواقع خریداران مبل شنی بزرگسال از فروشگاه اینتکس ، این محصولات را برای استفاده در خانه خریداری می کنند . مبل شنی خارجی در کنار زیبایی خاصی که دارد، می تواند به شما این امکان را بدهد تا چندین سال از این مبل استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران خرابی آن باشید. البته توجه کنید که جنس پارچه آن باید از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا محتوای شنی به خوبی داخل آن قرار بگیرد. شناخته شدهترین گربهسان برای ایرانیان که وضعیت به شدت نگرانکننده و روبه انقراضی دارد، یوز ایرانی یا همان یوز آسیایی است که تعداد باقیمانده بالغ آن در طبیعت بسیار اندک است و از آنجا که از هر ۲۰ قلاده در هر ۱۸ ماه(بلوغ کامل) -به دلیل وجود دشمنان طبیعی- تنها یک توله بالغ میشود، تلف شدن یک و نیم یوزپلنگ در سال به معنای قرار گرفتن در مسیر انقراض کامل است.

آخرین مطالب