معرفی فروشگاه مبل شنی و انواع مبل های هپی چیر و بین بگ

بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. ایران تنها

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. ایران تنها مکانی در دنیاست که بهطور همزمان «شیر» (ایرانی)، «ببر» (ایرانی)، «پلنگ» (ایرانی)، «یوزپلنگ»(ایرانی) و «کاراکال» (ایرانی) را در خود جای داده که با توجه به رفتار گربهها یعنی ایران یکی از گرم و نرمترین مکانهای دنیا برای حیات وحش و پتانسیل بسیار بالای برای جذب گردشگر و ورود ارز به کشور است. در واقع مبل توگو یکی از انواع مبلمان جدید است که ظاهر آن با سایر مبلمان، کاملا متفاوت میباشد. در واقع مبل شنی از یک پوسته به شکل گلابی و یا به شکل مبلمان های پشتی دار و مربع و مستطیل یا دایره تشکیل میشود که در داخل پوسته از گرانول یا یونولیت خرد شده فومی استفاده میشود.با قرار گیری این مواد داخل مبل های شنی ، این مبل های حالت شکل پذیری به حالت خمیر گرفته و امکان این را دارند که در زمان نشستن قرد بر روی آن این تکه های گرانول یا یونولیت فضاهای خالی اطراف را بگیرند و کل قسمت های بدن که در ارتباط با مبل هستن را ساپورت کنند .

 Post h​as  be​en cre​ated  by G​SA Conte nt G​en᠎er᠎at​or Demov᠎er᠎sion.

این محصول دارای یک رویه پارچه ای است که داخل آن از مواد خاصی تشکیل شده اند. مبل های بادی پر شده از هوا و باد است و ممکن است هر لحظه دچار سوراخشدگی توسط اشیا نوک تیز و برنده شوند اما باز هم قابل تعیمر هستند. کاراکال، تنها گربه بدون خط و خال و به رنگ خاکی و دارای گوشهای نوک تیز استکاراکال، تنها گربه بدون خط و خال و به رنگ خاکی و دارای گوشهای نوک تیز است. یکی دیگر از مزایای مبل شنی مقاومت آن در برابر سوراخ شدن است, مبل بادی در برابر برخورد اجسام تیز حساس است ولی بین بگ در برابر اجسام نوک تیز مقاومت خوبی دارد. باید بدانید بین انواع مبل شنی یک نفره و دو نفره و مدلهای متنوع آن و حتی جنس مبل کدام یک بیشتر از همه به کار شما میآید. در حالی که این مبل های شنی به سبک اتاق نشیمن هنوز هم یک انتخاب عالی برای نوجوانان و جوانان است، بین بگ از نظر زیبایی، به ویژه راحت و مناسب برای افراد در هر سنی است. مبل های شنی در مدل های مختلف و سایز های بزرگ و کوچک و حتی به شکل طرح های بچه گانه انیمیشن و کارتونی نیز در بازار موجود می باشند این امر باعث می شود علاوه بر ایجاد یک محیط راحت، به زیبایی بیشتر دکوراسیون نیز کمک شود.

این بین بگ دارای 16 رنگ است که نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار و فروشگاه ها، تنوع رنگی خوبی دارد. بین بگ طرح لابی برای اتاق های نشیمن خیلی شیک و راحت به نظر می رسد. استفاده از پارچه چرمی(به صورت طبیعی یا مصنوعی) نیز باعث میشود که مبل شنی، ظاهری بسیار جذاب و شیک داشته باشد. از پریدن از ارتفاع زیاد روی مبل شنی خودداری کنید زیرا باعث می شود وزن وارده چندیدن برابر شود و مبل آسیب ببیند. مبل شنی دارای مدلهای متفاوتی هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید. یکی از معایب مبل شنی مقاومت کم در برابر وزن زیاد است, مبل شنی که برای بزرگسال طراحی شده باشد میتواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند و با توجه به اینکه کمتر کسی ممکن است این وزن را داشته باشد می توان این عیب را نادیده گرفت . اگرچه نمی توان مبل های شنی اینتکس را با تنوع بالایی که دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد. اما باز هم با توجه به اینکه این مبل ها دارای ویژگی ها و مدل های خاصی هستند، می توان آن ها را بر اساس کاربرد و نوع جنس به چند دسته تقسیم کرد.

برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد . پیشنهاد برای شما: بهترین و با کیفیت ترین مدل های صندلی راحتی در 2022 مشاهده نمایید. به علت اینکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و از پارچه های با کیفیت در تولید آن استفاده شده است، حتی می توانید روی آن بپرید! این مدل مبل های شنی دارا دوام بالایی و کیفیت عالی هستند. این تولیدی در مبل شنی نیز از بهترین پارچههای ترک ضدتعریق با رنگبندی متنوع در رویه استفاده میکند. این محصول بیش از 16 رنگ دارد که شما می توانید بسته به دکوراسیون خود بهترین آن را انتخاب نمایید. آخرین گزارش از مشاهده شیر ایرانی در طبیعت مربوط به سال ۱۹۴۱ یا ۱۹۴۲ (۱۳۲۰ شمسی) در شمال شهر دزفول است.

آخرین مطالب