مبل بادی و هنر زمان مدیریت

این موزائیک دارای نقش رهبر مسیحیان عیسی مسیح است، که با عبائی به رنگ آبی تیره (که رنگ مرسوم هنر بیزانس) است،

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این موزائیک دارای نقش رهبر مسیحیان عیسی مسیح است، که با عبائی به رنگ آبی تیره (که رنگ مرسوم هنر بیزانس) است، در محیطی که جلوی یک فضای طلائی است نشسته و مشغول اهدای رحمت خود بادست راست است در حالیکه در دست چپ خود جلدی از انجیل را در دست دارد. موزائیکها در جلوی دیوار طلائی اولیه مربوط به قرن ششم قرار داده شدهاند. او در دست خود کیفی حاوی جواهر که سمبل نذر سلطان به کلیسا است قرار دادهاست. هیچگاه با اجسام تیز به طرف مبل حرکت نکرده و کودکان خردسال خود را نیز در این خصوص آگاه نمایید. که بعد از آقای وایت مور مدیر مؤسسه بیزانس بود این موزائیک را تمیز نموده و در معرض دید همگان قرار داد. تفاوت شایان ذکر این موزائیک که یک قرن از موزائیک مربوط به ملکه زوئی تازهتر است را میتوان به این صورت تشریح نمود که این موزائیک یک تجلی بسیار واقعی تر است در حالیکه موزائیک ملکه زو بیشتر به صورت ایدئال و خیال پردازانهاست.  This ​post h as ​be en cre ated wi th t᠎he help of G​SA᠎ Content G enerator  DEMO​.

دقت کنید که اگر یک مبل بادی دارای پمپ باد باشد در بسته بندی آنها قرار داده شده و شرکت تولید کننده عکس پمپ را روی جعبه آن قرار خواهد داد تا زمان خرید مشکلی بابت این مسئله برای شما پیش نیاید. موزاییکهای متعدد دیگری که در فضاهای سنگفرش شمال کلیسا قرار گرفتهاند احتمالاً به خاطر وقوع زمین لرزههای متعدد در طول قرنها تخریب گردیدهاند و همچنین به خاطر تخریب عمدی توسط جنگجویان عثمانی رو به نابودی گذاشتهاند. کارشناسان معتقدند این موزائیکها تعمیر شده از باقیمانده موزائیکهای اولی است که در دوران ضد دینی تخریب گردیده بودند. تصاویر فرشتگان جبرئیل (Gabriel) و میکائیل (Michael) که تا حدود زیادی تخریب شدهاند، و بر روی سکوی خطابه قرار دارند و مربوط به قرن ۹ میباشند. پاهای مریم بر روی سکوی کوچکی قرار گرفته. تصویر پسر بزرگ آنها آلکسیوس یکم بر روی صفحهای که روی پایه مبل قرار دارد نقش بستهاست. این فروشگاه نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر تولیدکننده مبل بادی را در اختیار دارد و همین سبب میشود که با خیالی راحت بتوانید خریتان را از آن انجام دهید و مبلهای بادی باکیفیتی را تحویل بگیرید. هماطنور که اشاره کردیم مبل بادی به مدل های مختلفی از نظر طراحی بدنه تقسیم بندی می شوند که در توضیحات فوق به معرفی تعدادی از مهمترین مدل مبل بادی اشاره کردیم بنابراین مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود و محل مورد استافده مبل بادی مورد نظر خود را خریداری کنند.

این شرکت در حال حاضر با شبکه توزیع و فروش گسترده خود با تعدادی بالغ بر ۵۰ نماینده فروش در حال عرضه کالا به مشتریان خود در سراسر ایران است. این موزاییک از آنجا که در جایی بسیار بالا و غیرقابل دسترسی قرار گرفتهاند توانستهاند به خوبی باقی بمانند. مبلمان مینوتی که در سال در سال ۱۹۵۰ توسط آلبرت مینوتی پایهگذاری و تاسیس شد، یکی از شرکتهای بزرگ در صنعت طراحی و تولید مبلمان خانگی و اداری در کشور ایتالیا میباشد. شرکت زلال شیمی لیا در سال ۱۳۷۹ تاسیس و یک سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد. گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۲ و به ریاست استاد محمد کریم فضلی و انتخاب دکتر مهدی فضلی تاسیس شد. فرضیه دیگر باور بر این دارد که این موزائیکها برای سلطان و ملکه اولیه دیگری ساخته شده بودند و بعداً سرهای آنها تراشیده شد و تصاویر سرهای کنستانتین نهم و ملکه زو به جای آنها ترسیم گردیده بودند. باور بر این است که سرهای کنستانتین و ملکه زو که در زمان حال دیده میشوند در واقع سرهای افراد دیگری بهطور مثال همسر اول ملکه یعنی رومانوس سوم یا فرزند خوانده او (غیرخونی) میخائیل چهارم بودهاست.

این موزائیک در ۲۹ مارس ۸۷۶ توسط ریش سفید قوم به نام فوتیوس (Photius) و میخائیل سوم و باسیلیوس یکم افتتاح گردید. قابل ذکر است که ۸ سال پس از فوت آقای وایت مور این موزائیک توسط تلاشهای آقای رابرت ون نایس (Robert Van Nice) کشف گردید. این تصویر چهره اندوهناک الکسس را که در همان سال در نتیجه ابتلا به سل فوت کرد را نشان میدهد. از جمله مهمترین ویژگی این مبلها میتوان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد که به راحتی میتوانید آن را حمل کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آنها استفاده کنید. یکی از مزیتهای این متریال قابلیت شستشوی راحت آن است. این موزائیکها دارای تصویری مقدس با شال آبی تیره در وسط موزائیک در حالیکه کودک عیسی مسیح را بر روی پاهای خود نشانده تصویر نمودهاست. این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. برای پنچرگیری و ترمیم قسمت های مختلف بدنه قایق حتما از چسب پنچری اینتکس با وصله مخصوص تعمیرات قایق استفاده کنید و توجه داشته باشید که به روش صحیح پنچری را انجام دهید .

آخرین مطالب