مبل بادی زیر پایی دار سه رنگ اینتکس کد 68572 Intex

مبل بادی کودکان و نوجوانان: این دسته از محصولات طراحی فانتزی و زیبایی دارند و در دسته مبل بادی فانتزی قرار می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل بادی کودکان و نوجوانان: این دسته از محصولات طراحی فانتزی و زیبایی دارند و در دسته مبل بادی فانتزی قرار میگیرند. مبلهای بادی گرد در دستههای کودکان، بزرگسالان و در دسته مبلهای فانتزی نیز قرار میگیرند و محدودیتی ندارند. در برخی از مبلهای بادی راحتی، زیرپایه هم قرار داده شده است. مبل بادی مخملی با رنگ خاکسری و با بدنه تمام مخمل ضد تعریق ساخته شده . انتخاب رنگ و طرح مبلمان بادی تان با خودتان است. مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . مبل بادی یکی از محصولات بادی پر فروش تولید شده در مدل های متنوع از جمله مبل بادی یک نفره ، مبل بادی دو نفره ، مبل بادی کودک و مبل بادی بزرگسال و فروش انواع مبل بادی اینتکس و بست وی توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس. خرید مبل بادی اینتکس توسط فروشگاه اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

Post has been gen᠎er​at᠎ed with t he  help of GSA C​ontent᠎ Gener᠎ator D emov​er sion!

در تستهای انجام شده مقاومت این کالاها بسیار خوب بوده و در صورت استفاده درست میتوان آن را سالها استفاده کرد. این مبل های بادی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نمودهاند. در حالت کلی میتوان این مبل را یکی از بهترینها در دسته مبل بادی دانست که رضایت کاربران را به همراه داشته است. این شرکت به ارائه انواع محصولات شوینده و آزمایشگاهی میپردازد. مینوتی یک برند مبل معروف ایتالیایی است که به تولید مبلهای مدرن میپردازد. مبلهای بادی تخت شو به دو صورت جیر و براق تولید شدهاند که در نوع جیر میتوان آن را در طولانی مدت نیز استفاده کرد. مبلهای بادی دو نفره در دستهبندیهای دیگری مانند مبل بادی دو نفره راحتی، طبی کوچک و بزرگ قرار داده میشوند که برخی از آنها دارای پمپ برقی هستند و برخی دیگر پمپ برقی ندارند. این مبل های بادی را می توان بعنوان صندلی راحتی در سالن پذیرایی خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. مبل بادی مخمل دارای برچسب تعمیرات مبل به صورت مقطعی و 48 ساعت مهلت تست محصول میباشد . این مبل نیز برای حالت nap مناسب است و به دلیل ظاهر بسیار شیکی که دارند میتوان در دفاتر کاری و شرکتها نیز برای استفاده در زمان استراحت از آنها بهره برد.

این محصول در سه رنگ آبی و صورتی و قرمز طراحی و ساخته شده و به وسیله پمپ های باد برقی و دستی قابلیت پرباد شدن و تخلیه شدن را دارد . آغاز فعالیت این برند با تولید میز کامپیوتر استارت خورد و به تدریج به سمت تولید انواع مبلمان و سپس اکسسوری و لوازم دکوراسیون منزل روی آورد. به دلیل ارزان بودن این محصول افراد بیش تری به سمت داشتن آن جذب می شوند و خرید را انجام می دهند. بدنه بادی و توخالی به شکل های مختلف ساخته شده است که در واقع می توان به تنوع زیاد این محصول اشاره کرد. اگر می خواهید فشار کمتری در این خصوص بر روی مبلمان بادی شما وارد شود، قدری باد داخل محصول را کم کنید. مبلهای بادی زیرپاییدار شباهتهای زیادی به مبل بادی پشتی دار دارند، آنها نیز با شیب 130% تولید شدهاند با این تفاوت که قسمتی که برای قرار دادن پا بر روی آن وجود دارد را میتوان به انتخاب خودتان استفاده کنید یا کاربرد دیگری برای آن در نظر بگیرید. مبل بادی دو تکه شیب دار اینتکس مدل 68572 intex از نمونه مبل های بادی دو تکه و مدرن شرکت محبوب و معتبر اینتکس میباشد که با بهترین و با کیفیتترین مواد اولیه و بروزترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و به دست تولید رسیده است.

این مبل دارای یک تکیه گاه شیب دار نرم و راحت است. علاوه کاناپه بادی یک نفره و دو نفره، مبل بادی کودک و مبل بادی طبی نیز یکی از محصولات این شرکت هستند. مبل بادی 2 نفره اینتکس دارای دو عدد کوسن و برچسب تعمیرات مقطعی و 48 ساعت مهلت تست سلامت میباشد . داری 48 ساعت مهلت تست محصول و بر چسب تعمیرات مقطعی است . این صفحه آخرینبار در ۱۹ ژانویهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۱۴:۳۵ ویرایش شدهاست. قابلیت تعمیرات و پنچرگیری در هنگام سوراخ شدن بدنه. تحمل وزن تا 100 کیلو گرم و مقاومت بدنه مبل بادی ، قیمت ارزان و به صرفه ، طراحی زیبا و تک ، قابلیت شستشو تمامی قسمت های بدنه ، قابلیت تعمیرات و پنچرگیری در هنگام برخورد با اشیاء تیز و برنده ، مورد استفاده برای تمامی افراد خانواده ، مناسب برای عکاسان در محیط کاری همگی از مزایا این مبل بادی به شمار میرود .

آخرین مطالب