مبل شنی چیست؟

در این بخش آستر یا داخل مبل را با گرانولهای ریز، ابر و فیبر پر کرده و این کار باعث میشود تا مبل به هر شکلی که

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این بخش آستر یا داخل مبل را با گرانولهای ریز، ابر و فیبر پر کرده و این کار باعث میشود تا مبل به هر شکلی که روی آن مینشینند دربیاید. این دو نوع ساس از روی پیشسینه یعنی بخش اول سینه از هم تشخیص داده میشوند. افرادی که کتابباز هستند یا اهل تماشای فیلمهای طولانی باشند داشتن یک مبل طبی شنی برای جلوگیری از آسیب دیدن ستون فقرات بسیار ضروری است و خرید این مبل کمک زیادی به سلامتی بدن آن فرد میکند. اگر قصد دارید وسیله ای به اتاق کودکتان اضافه کنید که بیشترین کاربرد را داشته باشد و خیالتان از جهت ایمنی آن راحت باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از مبل کیسه ای یا شنی است. در این بخش شما را با مبل شنی، کاربرد و مزایای آن آشنا خواهیم نمود و تصاویر زیادی از این نوع مبل ها را با شما به اشتراک می گذاریم تا انتخابتان راحت تر شود. علت شکلپذیری و نرم بودن مبل شنی همین بخش است. A rt icle has ᠎been gen erated by G​SA​ Con te᠎nt Gen er᠎ator D᠎emoversi​on !

این بخش در برخی مبلها وجود داشته و در برخی ندارد. برای نگهداری بهتر از مبل شنی رعایت برخی از نکات لازم و ضروری است. نکات مهم برای خرید مبل شنی چیست؟ مبل های شنی از جدیدترین انواع مبل سبک مدرن می باشند که به آنها هپی چیر و بین بگ نیز گفته می شود. یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی ساخته شده اند نرمی و راحتی و منعطف بودن مبل های شنی را در هیچ یک از مبلهای موجود در بازار نمی توان مقایسه کرد مبلمان شنی به شکلی طراحی و تولید شدند که مانند خمیر در هر حالتی انعطاف پذیر هستند و با نشستن روی مبل می توان آن را به هر شکل و حالتی درآورد از جمله آن به صورت پشت دار به صورت خوابیده به شکلهای مختلف گلابی و مستطیل شکل می باشد رویهای این محصولات تولید شده از پارچه های مختلف بازاری میباشد که انتخاب آن توسط مشتری انجام پذیر است شرکت اینتکس تهران تولید کننده اصلی این محصولات در کشور میباشد میتوانید طبق سلیقه خود آن را با هر ابعاد و هر سایزی و هر رنگی به طور سفارشی طبق رنگ بندی و دیزاین منزل خود سفارش دهید وزن این محصولات بسیار کم بوده و به دلیل داشتن یونولیت سبک داخل آن حدودا هر مبل شنی چهار تا ۷ کیلوگرم می باشد و تحمل وزن نیز محدودیتی ندارد. A rt icle h​as  been created with G​SA Content  Gener᠎at​or Demoversion .

از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد . بهطور کلی مبل برای استراحت و نشستن کاربرد دارد اما مبل شنی به جهت نرم بودنش برای ساعتهای طولانی نشستن و لم دادن میتواند گزینه مناسبی باشد. این ابرهای نرم از خراب شدن و غیر قابل استفاده شدن یونولیت داخل مبل شنی جلوگیری می کنند. البته روکش های پارچه، مخمل و خز را می توانید در داخل لباسشویی نیز بشویید تا تمیز شود ولی روکش های چرمی که حالت مشمایی دارند با پارچه نم دار و خیس به سادگی تمیز می شوند و شستشوی آنها به مراتب آسان تر می باشد.

با توجه به اینکه داخل این مبلها از یونولیت، فیبر و گرانول پر شدهاست ولی وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی جابهجا میشوند. معایب این مبل در برابر مزایایی که دارد واقعا ناچیز و انگشتشمار است اما به جهت اینکه بتوانید با خیالی راحت و فراغت خاطر این مبل را انتخاب و خریداری کنید معایب این مدل مبلمان را هم برای شما بیان میکنیم. یکی از معایب مبل شنی مقاومت کم در برابر وزن زیاد است, مبل شنی که برای بزرگسال طراحی شده باشد میتواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند و با توجه به اینکه کمتر کسی ممکن است این وزن را داشته باشد می توان این عیب را نادیده گرفت . نسبت به سایر مبلهای مشابه مانند مبل بادی از مقاومت زیادی در برابر سوراخ شدن و تحمل وزن بالا برخوردار است و در نتیجه عمر طولانیتری دارد. قیمت صندلی های راحتی یونولیتی به نوع جنس روکش و تعداد نفرات آنها بستگی دارد که در همین وب سایت بورس فروش مبلهای یونولیتی می توانید انواع قیمت ارزان و گران را ملاحظه کنید.

آخرین مطالب