نخست 25 نقل قول در صفحه اصلی

صفحه دریای باندا از نظر لرزهخیزی بسیار فعال است و جایگاه چندین آتشفشانهای و زمینلرزه بزرگ بوده است که بزرگتری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

صفحه دریای باندا از نظر لرزهخیزی بسیار فعال است و جایگاه چندین آتشفشانهای و زمینلرزه بزرگ بوده است که بزرگترین آنها زمینلرزه دریای باندا در سال ۱۹۳۸ بود که دارای شدت ۸٫۴ درجه در مقیاس بزرگای گشتاوری بود. واکسن مالاریای که برای نخستین بار به سطح کارایی ۷۵٪ مورد نظر سازمان جهانی بهداشت دست یافتهاست، در کشور غنا به کار گرفته شد. با اینکار بیشتر اطلاعات بر روی بانکهای اطلاعاتی قرار خواهد گرفت، به همین علت موتورهای جستجو برای فهرست بندی صفحات در سایتهای دینامیکی کار سختی را پیش رو دارند از این جهت سایتهای استاتیک برای موتورهای جستجو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. ماشینهای صفحه تراش را در کارگاههای ابزارسازی و قالبسازی و کارگاههای تعمیراتی کارخانجات مختلف و نیز در کارهای کوچک به کار میبرند. در ویکیانبار پروندههایی دربارهٔ صفحه هند موجود است. از این مکانیزم در صنعت برای ساخت ماشینهای صفحه تراش استفاده شدهاست که در آنها لازم است سرعت حرکت تیغه در حالت بدون بار بیش از سرعت آن در حال باربرداری باشد. ​Post w᠎as g en​erat᠎ed with t​he  help of G SA Conte᠎nt Gener ator Demov er​sion​!

این صفحه آخرینبار در ۲ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۷:۲۷ ویرایش شدهاست. مثلاً اگر فرایندی ۱۳ کیلوبایت باشد و اندازه هر صفحه هم ۴ کیلوبایت باشد، مجبور هستیم فرایند مورد نظر را در چهار صفحه قرار دهیم که تنها ۱ کیلوبایت از آخرین صفحه استفاده شده و ۳ کیلوبایت آن به هدر رفته و قابل استفاده نیست. ویکیپدیا در بسیاری از زبانها وجود دارد؛ برخی از بزرگترین آنها در زیر فهرست شدهاند. کافت کوچکی نیز در میانه سولاوسی وجود دارد. هر چه اندازه صفحات کمتر باشد، این اطمینان به وجود میآید که فضای کمتری از این راه به هدر برود. تعیین اندازه صفحه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که گاهی با هم در تضاد هستند و نمیتوان به یک اندازه ایدهآل دست یافت. هرچه اندازه صفحه کوچکتر در نظر گرفته شود، سیستم از صفحات بیشتری استفاده میکند که در این حالت به جدول صفحهای با اندازه بزرگتر نیاز است. هنگامی که آخرین پیکسلها به حراج گذاشته شده بودند، مقالهای راجع به تیو در مجلهٔ برخط بیبیسی نیوز منتشر شد. ۱٬۰۰۰ پیکسل آخر در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ایبی به حراج گذاشته شد و در ۱۱ ژانویه با بالاترین پیشنهاد به قیمت ۳۸٬۱۰۰ دلار به فروش رسید و سود ناخالص ۱٬۰۳۷٬۱۰۰ دلاری را نصیب الکس تیو کرد.

وبگاه در ۲۶ اوت ۲۰۰۵ دایر گردید. ایدهٔ ایجاد صفحهٔ اصلی میلیون دلاری در اوت ۲۰۰۵ به ذهن الکس تیو، دانشجویی از کریکلید در ویلتشر انگلستان، وقتی که ۲۱ سال داشت خطور کرد. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری (به انگلیسی: The Million Dollar Homepage) وبگاهی است که ایدهٔ آن در سال ۲۰۰۵ توسط الکس تیو (به انگلیسی: Alex Tew)، دانشجویی از ویلتشر انگلستان، برای تأمین مخارج تحصیلات دانشگاهی خود شکل گرفت. این بنا در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شمارهٔ ثبت ۱۰۵ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و منطقیترین راه» برای فروش آنها، حراج کردنشان در ایبی است؛ به جای آنکه بخواهد «راستی و منحصربهفرد بودنِ ذاتی این ایده» را با ایجاد صفحهٔ مشابه دیگری خراب کند. ۶ اکتبر، تیو اعلام کرد که وبگاهش ۶۵٬۰۰۰ بازدیدکنندهٔ مجزا داشتهاست. به عنوان راهی برای به دست آوردن پول، تیو تصمیم گرفت تا یک میلیون پیکسل را در یک وبگاه، به قیمت هر کدام یک دلار بفروشد. این صفحه آخرینبار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ ساعت ۱۱:۱۱ ویرایش شدهاست.  A᠎rticle was generated wi th t᠎he ​help of GSA Con​tent  Gen​er᠎at or Dem᠎ov ersi​on᠎!

این صفحه همچنین بخشی از جزیره سولاوسی، تمامی جزیره سرام و جزایر باندا را در بر میگیرد. از آنجایی که پیکسل بسیار کوچک است و بهآسانی دیده نمیشود، پیکسلها در قالبهای ۱۰۰ تایی و در ابعاد ۱۰ × ۱۰ برای فروش ارائه شدند؛ در نتیجه حداقل قیمت خرید پیکسلها ۱۰۰ دلار بود. این یک مقالهٔ خرد یک روستا است. مثل این است که هر چه تبلیغ بالاپر تا به حال در عمرت دیدهای یکباره جلو چشمت ظاهر شوند. در نتیجه یک برنامه میتواند حافظهای بزرگتر از حافظه فیزیکی را آدرسدهی کند. به همین خاطر از یک حافظه نهان بسیار سریع به نام TLB استفاده میشود. کاربران وب با عدم توانایی معمولاً از تکنولوژیهای کمکی و استراتژیهای انطباقی برای دسترسی به وب استفاده میکنند. کاربران نیاز دارند تا بتوانند دانلود کردن تصاویر و ویدئوها را در مرورگر برای ذخیره کردن زمان غیرفعال کنند. دریافتشده در ۱۹ خرداد ۱۳۹۰. دریافتشده در ایران اینتکس ۱۰ آبان ۱۳۹۰. صفحه دریای باندا (انگلیسی: Banda Sea Plate) یک صفحه زمینساختی فرعی است که در زیر دریای باندا در جنوب شرق آسیا قرار دارد. این روستا در دهستان اسماعیلیه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بودهاست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن