راهنمای خرید قایق بادی

در این تفریح شما با 2 کش مخصوص به دکل هایی با ارتفاع 15 متر وصل می شوید. در این تفریح دو سکو با ارتفاع 40 و 6

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در این تفریح شما با 2 کش مخصوص به دکل هایی با ارتفاع 15 متر وصل می شوید. در این تفریح دو سکو با ارتفاع 40 و 60 متر وجود دارد که افراد می توانند پس از تجربه سکوی 40 متری، از سکوی 60 متری نیز استفاده نمایند. شما می توانید با پرداخت ورودی این مجموعه، ساعت ها و گاهی از صبح تا شب تمامی وقت خود را در آن سپری نمایید و خاطراتی خوشایند را در کنار عزیزان رقم زنید. این هواپیمای تفریحی هیچ محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. یکی از تفریحات کیش در دسته سافاری، موتور چهار چرخ یا همان موتور ATV است که افراد مبتدی و بالای 15 سال می توانند از آن بهره مند شوند. این نوع قایق که در چهار نوع ۱،۲،۳ و۴ نفره تولید میشوند تحمل وزن این کالا ۱۰۰، ۲۰۰ ،۳۰۰ و ۴۰۰ کیلوگرم میباشد. بدنه V عمیق: بدنههای V عمیق سفت و سخت هستند و معمولا از چوب سخت یا آلومینیوم ساخته میشوند.

محصولی زیبا و منحصر بفرد از اینتکس است، تحمل وزن این قایق ۱۶۰ کیلوگرم و جنس بدنه آن نیز از pvc سه لایه است کف محصول باد شونده و از قسمت های مختلف برای باد شدن بهره میگیرد و این مطلب باعث بهبود در وضعیت ایمنی قایق میشود و این محصول را دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا و همچنین استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی کرده است، کایاک نیز تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را داشته و استاندارد های بروز جهانی دارد، صندلی های این محصول باد شونده و پشتی دار است که در مقایسه با سایر کایاک های بادی از راحتی خاصی برخوردار است، دو کمربند قسمت پشتی این آن دیده میشود که برای ثبات بیشتر صندلی است، پاروهای فلزی بسیار حرفه ای از نوع کایاکی جهت استفاده روی آب داشته که از چند قسمت مختلف بیکدیگر بسته میشوند تا در هنگام جابجایی بتوان براحتی آنها را حمل و نقل کرد، برای ایمنی و تعادل بهتر روی آب یک زائده بسیار حرفه ای زیر محصول نصب شده که کار آن تعادل بهتر محصول است، پمپ باد دستی دوبل، دسته حمل و نقل، چسب تعمیراتی طناب دور و یک جای لوازم که بشکل یک تور جلوی قایق نصب است داشته و تمامی لوازم بهمراه محصول داخل یک ساک حمل قرار میگیرد.

᠎Data has  been cre​ated wi th t he he​lp ᠎of G᠎SA Con᠎te​nt G enerator DEMO !

دلیل این اختلاف قیمت در قایق های بادی بسیار مختلف است اول اینکه بعضی از مدل ها لوازمی همچون پاروی فلزی دارند و برخی دیگر پاروی پلاستیکی و نیز تعداد نفرات در آنها و جنس بدنه آنها و حتی قابلیت نصب موتور نیز در آنها تاثیر گذار خواهد بود ولی در کل سه نوع آخری آنها که بعنوان قایق های سری فوق العاده و قایق های جیمینی و قایق های بادی حرفه ای معرفی گشت از سایر مدل های دیگر گران ترهستند چرا که تمامی ویژگی های یک محصول خوب را داشته و جنس بدنه آنها نیز متفاوت تر است. همین موارد سبب می شود تا به راحتی تمامی جاهای دیدنی کیش را به طور کامل مشاهده نمایید. گردشگران محترم در نظر داشته باشند که کودکان بالای 4 سال، بلیط کامل محاسبه می شوند. بهترین مکان هایی که چنین خدماتی را به گردشگران ارائه می دهد، سالن ماساژ هتل کوروش کیش و هتل ویدا کیش است. این 2 هتل کیش علاوه بر این که لوکس ترین هتل های جزیره کیش هستند، سالن ماساژ هایی لوکس هم دارند. «نماینده سردشت: مردم هرچه دارند میفروشند تا قاچاقی خودشان را به اروپا برسانند». شاید از گران ترین تفریحات کیش بتوان ماهیگیری کیش را نام برد.

قایق بادی چندین تولید کننده دارند که عبارتند از : intex و bestway که بهترین مدل آن هم اینتکس است ، اگر میخواهید یک قایق بادی خوب خریداری کنید و قصد تفریح با خانواده را دارید قایق بادی اکسکروشن استفاده کنید. مبل های بادی یک نفره و دو نفره و سه نفره در تنوع بالا ساخته شده اند و با کمترین قیمت میتوان از نمایندگی های سراسر ایران با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی خریداری کرد . حتی برخی از این پرنده ها کمیاب هستند و نژاد آن ها در حال انقراض می باشد. این شهربازی در مرکز خرید کوروش برند سنتر ایجاد شده که حدود 65 بازی متنوع در آن در حال انجام است. هاپ آن و هاپ آف کیش یک اتوبوس گردشگری 2 طبقه روباز است که امکان گشت دور جزیره را به شما می دهد و در لیست تفریحات کیش جای دارد. قایق بادی مارینر دارای دو جای پارویی متحرک چرخ دنده دار برای راحت تر پارو زدن هستند که پارو زنی را برای شما راحت تر و پر سرعت تر میکند در حقیقت این جای پارو ها بروی بدنه قایق پرس نشده اند و با یک سری چرخ دنده و پیچ روی بدنه سوار شده اند.

آخرین مطالب