صفحه اصلی میلیون دلاری

تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و من

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تیو در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ اعلام کرد به دلیل آنکه تقاضا برای ۱٬۰۰۰ پیکسل پایانی بسیار زیاد بوده، «منصفانهترین و منطقیترین راه» برای فروش آنها، حراج کردنشان در ایبی است؛ به جای آنکه بخواهد «راستی و منحصربهفرد بودنِ ذاتی این ایده» را با ایجاد صفحهٔ مشابه دیگری خراب کند. هدف از راهاندازی وبگاه این بود که با فروش تمامی پیکسلهای موجود در تصویر، درآمدی معادل یک میلیون دلار نصیب خالقش شود. معمولاً صفحه کلیدها با یک مینی سیدی حاوی درایور مخصوص به فروش میرسند. صفحه کلیدها نیز مانند هر سختافزار ورودی رایانه برایشناسی (recognition) توسط سیستم عامل، نیاز به نصب درایور مخصوص خود بست وی را دارند. و سفری یک هفتهای را نیز به آمریکا ترتیب داد تا در مصاحبههای رادیو ایبیسی نیوز، شبکهٔ فاکس نیوز، اتک آو د شو! خبرآنلاین. ۲۰۲۰-۱۰-۲۱. دریافتشده در ۲۰۲۰-۱۲-۲۳. ». ایزی مارکت. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۲-۲۸. «Arabian Plate». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۸ نوامبر ۲۰۱۱. از آنجایی که قاره ی آفریقا از پوسته ی هر دو صفحه ی سومالی و آفریقا تشکیل شدهاست، به صفحه ی آفریقا، صفحه ی نیوبیَن «Nubian Plate» هم گفته میشود تا آنرا از کل قاره ی آفریقا متمایز سازد. مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Banda Sea Plate». هدف ویکیپدیا آفرینش و انتشار جهانی یک دانشنامهٔ آزاد به تمامی زبانهای زندهٔ دنیاست.  A᠎rtic᠎le w᠎as created ​wi th GSA Co ntent Ge᠎nera to᠎r  DE MO!

ویکیپدیا در بسیاری از زبانها وجود دارد؛ برخی از بزرگترین آنها در زیر فهرست شدهاند. امروزه صفحه اسکوشیا تقریباً بهطور کامل در زیر آب قرار گرفته و تنها در برخی نقاط کوچک مانند جزایر جورجیای جنوبی و ساندویچ جنوبی در لبه شمال شرقی صفحه و انتهای جنوبی آمریکای جنوبی بیرون از آب قرار دارد. این صفحه تقریباً لوزیشکل با پهنای ۸۰۰ و طول ۳۰۰۰ کیلومتر از پوسته اقیانوسی و قارهای تشکیل شده که امروزه در پیرامون دریای اسکوشیا پراکنده است. نخستین آببازسانان در نزدیک ۵۰ میلیون سال پیش در کنارههای اقیانوس باستانی تتیس در جایی که امروزه هند و پاکستان قرار دارند پدیدار شدند. نیاکان گوشتخوار آببازسانان را جفتسمانی تشکیل دادند که ظاهری همچون گرگهای امروزین داشتند و برای خوردن ماهی و سختپوستان به درون آبهای شیرین رفتند. با گذشت نزدیک به ۲ میلیون سال، آنها توانایی زندگی در هر دو محیط خشکی و آبی را داشتند. این قسمت بر روی پیشانی کشاب سوار میشود و به وسیله دو پیچ در شیارT شکل پیشانی کشاب، تحت زاویه دلخواه از هر طرف به اندازه ۶۰ درجه محکم میگردد. ویکیپدیای فارسی دو سال پس از شروع پروژهٔ ویکیپدیای انگلیسی، در ۲۸ آذر ۱۳۸۲ (۱۹ دسامبر ۲۰۰۳) فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در ردهٔ نوزدهم ویکیپدیاها قرار دارد و بزرگترین دانشنامهٔ فارسی محسوب میشود.

این صفحه آخرینبار در ۷ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۸:۲۱ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ ساعت ۱۱:۱۱ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ ساعت ۰۵:۲۰ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹ ساعت ۱۴:۲۰ ویرایش شدهاست. اما در مقایسه با منطقهٔ زاگرس، فعالیتهای زمینلرزهای کمتری در اینجا وجود دارد. لبه ی سمت چپ این صفحه از نوع مرز واگرا است که در همسایگی آن صفحه ی آمریکای شمالی و صفحه ی آمریکای جنوبی قرار دارد. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری که در ۲۶ اوت ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد خیلی زود به یک رویداد اینترنتی تبدیل شد. بالاترین رتبهٔ ترافیک وبگاه در الکسا به ۱۲۷ رسید و تا ۱ اوت ۲۰۱۲ رتبهٔ آن ۴۴٬۶۳۵ بودهاست. این جعبه دنده از طریق الکترو موتور به حرکت در میآید و به وسیله چرخ دنده کشویی، دورهای ششگانه آن به چرخ طیار و در نهایت به کشاب و سوپرتهای افقی و عمودی انتقال مییابد. این قسمت به وسیله یک پیچ در امتداد عمود یا مایل بر روی کله گی حرکت داشته و کار تنظیم بار عمودی را به وسیله حلقه تنظیمی انجام میدهد.

صفحه زمینساختی استرالیا قاره استرالیا، تاسمانیا و نیز بخشهایی از گینه نو، نیوزیلند و حوضه اقیانوس هند را در بر میگیرد. همچنین این صفحات به عنوان صفحات لیتوسفری نیز معروف بوده و حرکت آنها عامل اصلی زمین لرزهها است. در منطقه غرب مدیترانه نیز، حرکات نسبی صفحات اوراسیا و آفریقا، ترکیبی از نیروهای فشاری و جنبی را ایجاد میکند که تمرکز اصلی آن بر منطقه ی معروف گسل متغیر آزور-جبلالطارق میباشد. برخورد قارهای و عمدتاً شمالی، بین صفحه عربستان و اوراسیا (که ایران را نیز شامل میشود) باعث ایجاد کوههای زاگرس شده است، زیرا صفحات در حرکت آهسته به هم برخورد میکنند. این صفحه در طی ۱۰۰ میلیون سال گذشته، در جهت شمال - شمالشرقی حرکت کردهاست که همین موضوع، باعث شده تا صفحه ی آفریقا به صفحه ی اوراسیا نزدیک شود. صفحه ی آفریقا (به انگلیسی: African Plate) یک صفحه ی زمینساخت است که قاره ی آفریقا و پوسته ی اقیانوسی که میان مرز این قاره و اقیانوسهای گرداگرد آن قرار دارد را دربر میگیرد. این صفحه در اصل بخشی از قاره قدیمی گوندوآنا بود که تا حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش به صفحه هند و صفحه جنوبگان متصل مانده بود. صفحهٔ اصلی وبگاه متشکل بود از یک بنر که نام وبگاه روی آن نقش بسته بود، یک شمارشگر که تعداد پیکسلهای فروختهشده را نشان میداد، یک نوار ناوبری که حاوی ۹ پیوند کوچک به صفحات داخلی وبگاه بود، و یک شبکهٔ مربعی خالی متشکل از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ پیکسل که به ۱۰٬۰۰۰ قالب ۱۰۰ پیکسلی تقسیم شده بود.

آخرین مطالب