سه اسباب بازی بادی نمونه‌های باورنکردنی

یکی دیگر از سرسره های بادی کودک، قلعه بادی شهربازی است. سرسره بادی کودک بسیار منعطف است و بعد از تخلیه هوای د

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

یکی دیگر از سرسره های بادی کودک، قلعه بادی شهربازی است. سرسره بادی کودک بسیار منعطف است و بعد از تخلیه هوای درون سرسره، میتوان به راحتی آن را در هر مکانی حمل و جابجا کرد. در آماده سازی ابتدایی کیسه بکس بادی ابتدا باید مخزن آب آن را پر کرد و بعد مخزن باد ، در غیر این صورت مخزن آب کامل پر نخواهد شد . محصولات فروشگاه اسباب بازی ایلی تویز به صورت مستقیم و با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گرفنه است و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوان آنها را سفارش داد و مورد استفاده قرار داد. کیفیت و مقاومت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز بسیار بالا و مرغوب می باشد و همین امر سبب شده تا محصولات این شرکت به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد. تیم زنان چین در آخرین دوره این مسابقات در اینچئون ۲۰۱۴ موفق به کسب مقام قهرمانی شده بودند. در این رشته در بخش مردان تیم زیر ۲۳ سال و در بخش بانوان تیم اصلی شرکت میکند. در این دسته می توانیم برند مطرح و پرطرفدار اینتکس را ببینیم که از تولیدکنندگان برتر وسایل بازی بادی در دنیاست و انواع استخرهای آب، استخر، استخر توپ، صندلی و توپ بادی و پارک بازی کودک را تولید می کند.

این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد و دایره ای شکل، استاندارد برای افراد 2 تا 4 سال تولید گشته تا بتوانند با استفاده از این بستر پر از آب، بازی و سرگرمی های فوق العاده ای را تجربه کنند. دیوارههای این قلعه بادی از ضخامت مناسبی برخوردار است که از پارگی، پرش کودکان و ضربه جلوگیری می کند. محصولات بادی این شرکت از بهترین نوع مواد اولیه ساخته شده اند که دوام و ماندگاری و البته زیبایی بسیار بالایی دارد. در کناره ورودی این کالسکه بادی دو دستگیره جهت اینجاد تعادل برای کودک هنگام سوار شدن و همچنین جهت هدایت کالسکه درون آب توسط والدین تعبیه شده است . توپ بادی طرح هندوانه از جمله توپ های بادی اینتکس از خانواده بازی و سرگرمی به شمار می آید . نمونههای نمونه ای از بادشدنیها شامل صفحه نمایش فیلم بادی، قایق بادی، بادکنک، کشتی هوایی، مبلمان، بادبادکها و اسباب بازیهای استخر آبی است. اسباب بازی هایی که شرکت آمریکایی اینتکس در کشور چین تولید می کند از جنس پی وی سی فشرده و درجه یک بوده که فضای داخلی این اسباب بازیهای بادی را هوا پر کرده و به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی این نوع اسباب بازی های بادی که تنوع بسیاری نیز دارند برای کودک ایجاد خطر نمیکنند چرا که انعطاف پذیر بوده و سبک هستند. ᠎Th is a rt ic᠎le w as ᠎done wi᠎th t᠎he  he lp of G​SA C᠎ontent Gen erator​ Demoversion​!

در دسته ی اسباب بازی های ورزشی می توانیم انواع بازیهای هیجانی مانند فوتبال دستی، بولینگ، حلقه پرتاب، لی لی و انواع بازی های حرکتی دیگر را ببینیم. تایر (tire در انگلیسی آمریکایی انگلیسی و انگلیسی کانادایی یا tyre در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی نیوزیلند، انگلیسی استرالیایی و غیره) یک پوشش حلقه ای است که در اطراف یک چرخ محور قرار میگیرد تا از آن حفاظت کند و جلوی ضربه زمین با چرخ را میگیرد. درست در وسط این محصول یک سبد بسکتبال تعبیه شده به همراه یک توپ که کودکان را ترغیب به ورزش و تحرک می کند . در این روش قالب در حالت سرد میباشند و مواد نیز سرد است و بعد از تغذیه، قالب را تحت حرارت قرار میدهند و مواد شکل وفرم محفظه قالب را به خود میگیرد و سخت میشود. در عین حال این روش برای تولید انبوه نیز بسیار مناسب است. جنس این توپ بادی از پی وی سی با کیفیت می باشد . ظرفیت استفاده از قلعه بادی ۱۳ نفر است و اگر تعداد کودکانی که از این قلعه استفاده میکنند، بیشتر از ۱۳ نفر باشد ممکن است کودکان به هم برخورد کنند و آسیب های جدی به وجود آید.

اگر به این نکات توجه نشود، ممکن است برای استفادهکننده خطراتی ایجاد شود؛ مثلاً ممکن است که رنگ آن اسباب بازی خطرناک و غیر استاندارد باشد یا ممکن است دارای قطعات ریز باشد و برای کودکان زیر ۳ سال خطرناک باشد و … می باشد. توپ بادی پرشی دارای یک دستگیره بوده که با گرفتن این دستگیره تعادل ایجاد شده و از زمین خوردن کودک هنگام پرش جلوگیری می نماید. آلبرت بندورا، (به انگلیسی: Albert Bandura) یک روانشناس، پژوهشگر و استاد بازنشستهٔ دانشگاه استنفورد اهل کانادا و ایالات متحده آمریکا بود که نظریه یادگیری مشاهدهای یا مدلینگ را مطرح کردهاست. در ۱۹۵۳، در پایان کارآموزی در ویچیتا، به دانشگاه استنفورد در پالو آلتو رفت و به عنوان استاد در آنجا مشغول به کار شد. مثل بسیاری از کودکانی که در روستاهای کوچک به دنیا میآیند، بندورا، از ابتدائی تا دبیرستان به یک مدرسه رفت. سرسره بادی را می توان با استفاده از یک سری بندهای محکم روی زمین قرار داد. سرسره بادی کودک به علت داشتن طراحی ارگونومیک، ایمنی کودکان را در مهد کودک و پارک تضمین می کند. کناره های این استخر به دلیل گرد بودن از ایمنی بالایی برخوردار است و شما هم می توانید داخل این استخر از سرسره های مختلفی استفاده کنید که جذابیت این محصول را بیشتر می کند.

آخرین مطالب