آموزش فروش Cp و خرید کالاف دیوتی موبایل

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل :در ابتدا شما باید یکی از بسته های CPC کالاف دیوتی را انتخاب کنید و با کلیک

توسط EXAMPLENEWS در 28 آبان 1399

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل :


در ابتدا شما باید یکی از بسته های CPC کالاف دیوتی را انتخاب کنید و با کلیک بر روی هر بسته ، به طور خودکار به بخش پر کردن فرم خرید دسترسی خواهید داشت. با توجه به اطلاعات خود ، زمینه های بازی های موبایل کالاف دیوتی را پر کنید . فرم مرحله به مرحله ، ابتدا باید نام و نام خانوادگی شخصی خود را وارد کنید ، سپس در قسمت بعدی شماره تلفن همراه خود را وارد کنید (باید در آن موجود باشد و موجود باشد.

نام حساب شما در برنامه: * الزامی است

شما باید این قسمت را مطابق با نام خود در بازی موبایل کالاف دیوتی وارد کنید ، به عنوان مثال نام شما می تواند در این قسمت باشد (کینگ ، ایران و غیره) ، این نام فقط برای مطابقت همکاران ما با اطلاعات شماست یک بازی نباید به اشتباه در بازی شخص دیگری شارژ شود و باید مطمئن شوید که جزئیات ورود به سیستم درست است و عنوان بازی با ایمیل و رمز عبور مطابقت دارد و متعلق به شخص دیگری نیست.

کاربر حساب: * الزامی است

حساب کاربری به معنای همان ایمیلی است که برای اشتراک استفاده کرده اید ، به عنوان مثال ، شما حساب خود را با استفاده از یک حساب کالاف دیوتی ایجاد کرده و ایمیل مورد نیاز خود را وارد کرده اید ، حتی اگر حساب خود را از طریق فیس بوک ایجاد کرده باشید. برای ایجاد حساب فیسبوک خود باید ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

رمزگذاری مربوط به بازی: * الزامی است

رمز ورود حساب مربوط به بازی call of duty همان رمز ایمیل فوق است که برای ایجاد حساب کالاف دیوتی موبایل استفاده کرده اید ، باید رمز حساب خود را به درستی و در صورت حروف بزرگ و کوچک وارد کنید. کردی

بهترین راه ممکن برای بارگیری سریع سی پی کالاف دیوتی موبایل آزمایش آن قبل از وارد کردن رمز ورود و اطمینان از صحت آن است ، این باعث می شود همکاران ما حساب شما را سریعتر شارژ کنند و دیگر نیازی به آن نداشته باشند.

روش اتصال: * اختیاری (نوع)

با توجه به اینکه راه های دسترسی به بازی موبایل کالاف دیوتی متفاوت است مانند ورود به حساب کاربری خود در کالاف دیوتی یا فیسبوک و لاین، بهتر است هنگام اتصال از طریق بازی ، بازی خود را بیان کنید تا بازی شما کالاف دیوتی را می توان سریعتر بارگیری کرد.

قیمت نهایی:

پس از پر کردن قسمت های فوق ، دوباره می توانید مبلغ پرداختی را که شامل مالیات و غیره است ، بررسی کنید.

اکنون باید روی گزینه ثبت خرید و پرداخت برای اتصال به درگاه رابط کلیک کنید ، در قسمت بعدی که درگاه بانکی است ، باید اطلاعات مربوط به کارت خود را به درستی وارد کنید و پس از اتمام خرید منتظر هزینه CF باشید با شارژ تماس بگیرید. متحرک باشید.

چگونه حساب تلفن همراه خود را در CP کالاف دیوتی شارژ کنیم؟

شاید از خود بپرسید که چگونه شرکت ما قادر به شارژ حساب بازی موبایل شما در کالاف دیوتی است. تیم فنی ما که مخصوص بارگذاری بازی های موبایلی و رایانه ای است ، البته در صورت صحت اطلاعات می توانند وارد بازی شما شوند. پس از ورود به حساب کاربری خود ، ما را در اختیار ما قرار دهید ، آنها می توانند بسته مورد نظر شما را از طریق حساب های بین المللی شرکت خریداری کنند ، به عبارت دیگر ، ما می توانیم هر کالایی را از طریق حساب های جهانی شرکت خریداری کنیم و این کار به راحتی انجام می شود.

بعد از بارگذاری اطلاعات حساب کالاف دیوتی موبایل من چه اتفاقی می افتد؟

برای برخی از مشتریان ، ممکن است این سوال باشد که چگونه اطلاعات حساب شما ذخیره می شود ، با توجه به اینکه تمام اطلاعاتی که وارد می کنید در پایگاه داده ما رمزگذاری شده است و فقط کارمندان شرکت می توانند آن را مشاهده کنند ، البته تا زمانی که حساب شما این کار را انجام ندهد. شارژ می شود ، پس از شارژ و تکمیل حساب شما ، اطلاعات شما برای همیشه از پایگاه داده شرکت پاک می شود.

توجه داشته باشید که سیستم رمزگذاری ما یک گذرواژه ساده qazwsx را به jdsghfuid86sdugfgs78ftsd78fs09d8 تبدیل کرده و تا زمان بارگیری در پایگاه داده ذخیره می کند ، بنابراین هرگز نگران نشت اطلاعات مربوط به حساب خود نخواهید بود.

خرید کالاف دیوتی موبایل چگونه به شما کمک می کند؟

بدون شک شما نیز یکی از بازیکنان معروف و محبوب این بازی هستید ، همانطور که در مسیر بازی قدم می زنید ، خواهید دید که موارد ، لباس ها و برخی از قسمت های بازی فقط توسط کاربران VIP قابل استفاده است ، به عنوان مثال نمی توانید از حق بیمه استفاده کنید. که از کالاف دیوتی موبایل استفاده می کنید مگر اینکه این بسته را بخرید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آن را فعال کنید.

این نوع پرداخت را خرید درون برنامه ای می نامند و تنها راه کسب درآمد از خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل است. آنها به طور رایگان به مصرف کنندگان منتشر می کنند و اقلام مختلفی را در طول راه می فروشند.

جهت مشاهده سایت منبع اینجا کلیک کنید.

آخرین مطالب