برنامه چت Zello | معرفی پیام رسان فیس بوک

برای اینکه مقایسه کاملی داشته باشید بنده یک چت روم که نیاز به نصب هم ندارد معرفی میکنم بنام باران چت وارد این

توسط EXAMPLENEWS در 30 مهر 1399

برای اینکه مقایسه کاملی داشته باشید بنده یک چت روم که نیاز به نصب هم ندارد معرفی میکنم بنام باران چت وارد این چت شوید و مقایسه کنید تا تفاوت را احساس کنید.

برنامه چت Zello

زلو
قیمت: رایگان

Zello یک برنامه دو منظوره است. این یک ویژگی مکالمه واکی تاکی است که به شما امکان می دهد با هر شخصی که در پرواز است ارتباط داشته باشید. با این حال ، این نیز از ویژگی های سبک اتاق گفتگو است. شما می توانید چت روم های عمومی یا خصوصی را با حداکثر 6000 کاربر همزمان ایجاد کنید و می توانید از ویژگی PTT برای گفتگو با آنها به سبک رادیویی استفاده کنید. ما این کار را برای تجربه استاندارد مدرسه قدیمی شما در اینترنت توصیه نمی کنیم. با این حال جذابیت های خود را دارد.

 

معرفی پیام رسان فیس بوک


قیمت: رایگان

Facebook Messenger یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در کره زمین است. ما می دانیم که بسیاری از افراد برنامه را دوست ندارند. ما توافق می کنیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. با این حال ، بسیاری از مردم از فیس بوک استفاده می کنند ، که باعث می شود مسنجر فیس بوک منطقی باشد. تجربه چت ویدیویی نسبتاً خوب کار می کند. از آنجا که بیشتر افرادی که می شناسید در فیس بوک هستند ، استفاده از این برنامه ساده تر از متقاعد کردن همه برای پیوستن به یک سیستم عامل جدید است. به علاوه ، تبلیغات جدید عالی نیستند. این کامل نیست ، اما احتمالاً مناسب ترین برنامه چت ویدیویی در این لیست است. حداقل رایگان است

 

برنامه Google Duo


معرفی

Google Duo در واقع پاسخ گوگل به FaceTime است. همچنین یکی از ساده ترین برنامه های چت ویدیویی در آن است. فقط وارد شوید و شماره خود را تأیید کنید ، خوب. می توانید با سایر کاربران Google Duo گپ ویدیویی داشته باشید گویی که در یک تماس تلفنی عادی هستید. همچنین این ویژگی شامل Knock Knock است که به شما امکان می دهد قبل از پاسخگویی به تماس ویدیویی ، شخص را در چه مکانی قرار دهید. این برنامه چند پلتفرمی است. این بدان معنی است که بین iOS و Android کار می کند. شایعات حاکی از آن است که نسخه وب بالاخره برای پشتیبانی رایانه در دسترس است. این برای برنامه های تماس ویدیویی مفید است. خریدهای درون برنامه ای برای مواردی مانند احساسات و علائم بسیار مفید است.

مقایستان را کردید حس کردید چقد فرق بین اینها وجود داشت برای ورود چت باران منبع کلیک نمایید.

آخرین مطالب