ترجمه تخصصی کشاورزی

به اصطلاح متخصصین معروف در ترجمه چه کسانی هستند؟
یک کودک در دهه 90 باید از نویسنده مشهور RLStine مشهور باشد که به خاطر سریال ترجمه آنلاین متون کشاورزی و سریال Goosebumps مشهور است. این نویسنده به دلیل روایت ترسناک داستان های ترسناک نوجوانان و … مشهور بود. به همین ترتیب ، اکنون مشاغل با مترجمین آشنا هستند که از نظر فنی متخصص موضوع هستند .

مانند هر نویسنده خوب ، مترجمان برای ترجمه یک سند یا هر یک از اطلاعات مربوطه به دانش و تخصص نیاز دارند. ممکن است فکر کنید می توانید به زبان اسپانیایی روان صحبت کنید بنابراین می توانید استراتژی یا هر سند فنی را به راحتی ترجمه کنید. اما شما در این مورد اشتباه می کنید. سندی که توسط مهندسان یا شیمی دانان اداره می شود (از نظر فرضی) نمی تواند کورکورانه و بدون داشتن رضایت از اطلاعات دقیق ترجمه شود.

متخصصان موضوع با پیشینه ایده آل ، اطلاعات تخصصی را به روش مورد نیاز نشان می دهند. مترجمی مانند اطلاع رسانی خبر بر اساس تخصص در صنعت مربوطه انتخاب می شوند تا بتوانند اطلاعات را به درستی اداره کنند.

بیایید نگاهی دقیق تر به یک تجربه شخصی بیندازیم:
به عنوان مثال ، یک بار شرکت مجبور شد با یک شرکت تقسیم موبایل ، IC Wireless روبرو شود. این تاسیس در سال 2000 در روسیه تاسیس شد و ارائه دهنده بازی های معروف Google Play ، Amazon ، Android و Windows (IOS) است. مهمترین چالشی که آنها باید با آن روبرو شوند ، ترجمه رابط بازی به زبانهای هدف بود ، به طوری که برای جامعه گیمر قابل دسترسی باشد.

تمرکز اصلی این بود که حداکثر بارگیری را با کمک ترجمه برای رابط بازی خود ، Mahjong Village انجام دهید. با کمک مترجمان ترجمه تخصصی مقاله کشاورزی مریخ ، این رابط با موفقیت از انگلیسی به آلمانی ، پرتغالی و ژاپنی ترجمه شد . بهترین متخصصان بومی سازی موفقیت و موفقیت یک شرکت سازنده بازی را با جهش و شفافیت ساده مشخص می کنند.

آیا فرهنگ ترجمه صلاحیت دارد؟
خارج شدن از منطقه راحتی خود برای هر مشاغل یک خطر بالقوه است ، اما شکستن این حلقه و ورود به یک حوزه جغرافیایی خارجی جایی است که بالاترین پتانسیل در آن حفظ می شود. اکنون در این لحظه به سر و صدای زبان و اشکالات فرهنگی بستگی دارید.

برای غلبه بر این دو مشکل اساسی ، ترجمه خود به حیات نجات شرکت ها تبدیل می شود و آنها را با جنبه های فرهنگی سازگار می کند و آنها را از نظر فرهنگی شایسته می کند تا در بازار جدید قرار بگیرند. با کمک یک منبع مناسب ، یک شرکت می تواند بر موانع زبانی و فرهنگی غلبه کند و نام خود را به دست آورد.

اگر عجیب و غریب نام داشته باشد به عنوان “یک شکست حماسی” نامگذاری خواهد شد
مشتریان بیشتر تمایل به خرید محصولات و خدمات از شرکت هایی دارند که به خوبی در فرهنگ و زبان گوگل ترجمه مادری آنها معکوس شده است. اما این س arال مطرح می شود که مصرف کننده چگونه از آن باخبر خواهد شد؟

به عنوان مثال ، در روز ، حتی شرکت های مشهور نیز به دلیل عدم درک کافی از جنبه فرهنگی استراتژی هایی که انتظار می رفت ، کمتر از قبل در معرض شکست در کارزارهای بازاریابی قرار گرفتند. پپسی با شعار “پپسی شما را به زندگی باز می گرداند” مجبور به یک موقعیت عجیب و غریب شد. اکنون در چین ، این اصطلاح به معنای “واقعی” معنی شده است ، به این معنی که پپسی تضمین می کند روح نیاکان را زنده می کند. یک اشتباه بزرگ ، اما هنگامی که روند محلی سازی ادامه یافت و شرکت به اشتباه آنها پی برد ، برطرف شد.