دکوراسیون داخلی منزل لوکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در کوتاهترین زمان

یک کفپوش مناسب، باید قابل شستشو باشد، زیرا به خاطر رفت و آمدهای زیادی که در لابی صورت می گیرد، کفپوش ها مدام آلوده می شوند. شستن دست و استفاده از مواد ضدعفونی کننده بهترین روش برای محافظت در برابر شیوع میکروب ها است. گنجاندن ابزارهای اتوماسیون در یک ساختمان اداری می تواند ،نقاط تماس را به حداقل برساند و احتمال تماس با میکروب ها را کاهش دهد. همین میز در ساختمان های مسکونی، بیش تر جنبه امنیتی پیدا می کند و نگهبانی که پشت آن می نشیند، از ورود افراد ناشناس به مجتمع مسکونی جلوگیری نموده و امنیت ساختمان را تامین می کند. زیرا در صورتی که تعداد افراد حاضر در لابی افزایش پیدا کند و صندلی ها بسیار نزدیک به هم چیده شده باشند امکان انتقال ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا می کند. برخی از ساختمان های تجاری ترکیبی از فروشگاه ها و واحدهای اداری هستند که معمولا در طبقات مجزا قرار می گیرند. البته ممکن است این آرامش را در فضای کاری نپسندیم و به دنبال هیجان و انرژی بیشتری باشیم، اما در برخی محیط های کاری که تنش زیاد است، شاید این راهی برای تسکین تنش های روانی ناشی از کار باشد.

دیوارهای منحنی به خاطر انعطافی که در خطوط خود دارند می توانند احساس مثبت و خوبی را در شما ایجاد کنند. هم نشینی مبلمان مدرن و سنتی در کنار هم تضاد چشم نوازی رو در معماری داخلی فضا ایجاد می کنه که به هنر و سلیقه ی یک دکوراتور نیاز داره. اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم میشود. در انتخاب و به کارگیری هر دو دسته باید به مواردی چون محل قرار گرفتن، ارتفاع نصب، رنگ نور، شدت نور و نحوه تابش نور توجه نمود، زیرا نور سبب ایجاد هارمونی و تعادل در فضا می شود که بر محیط لابی، تاثیرگذار است. در این مقاله به معرفی برخی نکات مهم پرداختیم که در نظر گرفتن آن ها می تواند در کنترل ویروس کرونا موثر باشد. با توجه به اهمیت این موضوع در ماه های اخیر بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی نکات مهم در چیدمان لابی ساختمان اداری با توجه به ویروس کرونا در دوران شیوع COVID-19 بپردازیم.

در این فضاها میزها و محیطهایی هم به منظور استفادهی افراد از کتابها و منابع و نیزاستفاده ی کارکنان کتابخانه بایستی فراهم شود. شرکت ها از نظر عملکرد خود به طور فزایندهای پیچیدهتر از قبل شدهاند. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی باید توجه داشت که کابینت ها تنها در دکوراسیون آشپزخانه موثر نیستند؛ بلکه با توجه به طراحی آشپزخانههای مدرن امروزی که به سبک مدرن هستند، کابینت یکی از اجزای تاثیرگذار بر دکوراسیون داخلی مدرن محسوب میشود. از اصول کلی در طراحی و دکوراسیون یک محیط اداری است. لابی محدوده ای از یک ساختمان نظیر هتل و یا فروشگاه است که در ابتدای ورودی قرار دارد تا در آن افراد مدتی را برای انتظار در آن بنشینند. از این رو ادارات می توانند با نصب تابلو های هشدار دهنده که به صورت خلاقانه طراحی شده باشند، توجه افراد را در بدو ورود به ساختمان جلب کنند. شما احتمالاً هیچ کنترلی بر روشنایی عمومی خود ندارید ، بنابراین در صورت لزوم برای خودتان چراغ مطالعه یا وسایل دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک روشنایی تهیه کنید. بخش های مدیریتی یا سالن های کنفرانس و فضاهای خدماتی را جدا کنید. هر چقدر کیفیت این فیلتر ها بالا باشد به همان اندازه می توانند میزان آلودگی محیط را به حداقل برسانند.

اما در صورت استفاده از رنگ های دارای هارمونی، می توانید این هماهنگی را بالا ببرید. ورودی لابی باید به گونه ای طراحی شود که امکان ورود راحت برای همه افراد و خصوصا معلولین یا افراد مسن را فراهم کند. لابی نقطه مشترک ساختمان های اداری است و افراد ممکن است مدت زمانی را در آن بگذرانند؛ به همین علت چیدمان لابی در دوران کرونا خصوصا برای ساختمان های اداری و تجاری بسیار حائز اهمیت است. از این رو بهتر است که برای زندگی با کرونا آماده باشیم و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهیم.یکی از مکان هایی که رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در آن بسیار حائز اهمیت است، ساختمان های اداری می باشد. اصل طراحی باز داخلی امروزه از مهمترین شرایط یک طراحی موفق در تمامی زمینه ها به خصوص در فضاهای کوچک است. امروزه ساخت تصاویر سه بعدی در طراحی دکوراسیون داخلی، نقش ویژه و منحصر به فردی به خود گرفته است . ارگونومی استاندارد و تنوع در متریال انتخاب را برای شما به کاری لذت بخش تبدیل می کند. به طور کلی، فرد باید بتواند پس از رد شدن از فیلتر ورودی، مسیر خود را به راحتی تشخیص دهد. اگر چه از زمان شیوع کرونا ویروس آموزش های لازم برای پیشگیری از این بیماری توسط رسانه های اجتماعی به اطلاع عموم مردم رسیده است اما نصب تابلو های آموزشی در دیوارهای لابی می تواند نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا داشته باشد.

ایندکسر