شروع یک بیزینس کوچینگ آسان نیست. در اینجا نحوه انجام این کار با موفقیت آورده شده است

به نظر می رسد کارآفرینانی که در زمینه زندگی و مربیگری مشاغل دارند ، در همه جا حضور دارند. این به وضوح یک میدان داغ است. اما بدون هیچ مانعی برای ورود ، هر کس با اتصال به اینترنت می تواند مربی شود. با این وجود ، همه افراد خوب و موفق نخواهند بود. این مشاوران در اوراکل از طریق مشاغل مربیگری خود میلیون ها دلار درآمدند. در اینجا توصیه های آنها برای شروع و ایستادگی از جمع وجود دارد.

بیزینس کوچینگ
1. بهترین ها را جذب کنید و بقیه را دفع کنید.
دن لوک
اعتبار تصویر: اوراکل
راز کسب و کار مربیگری سودآور انتخاب مشتری های مناسب است. وارد “رفع” مشاغل تبدیل بازندگان به برنده نشوید. خسته کننده است شما افرادی را که در مورد آنها صحبت می کنم می شناسید – آنها می گویند چیزی می خواهند اما برای رسیدن به آنجا اقدامی نمی کنند یا حاضر نیستند هزینه آن را بپردازند. در عوض ، روی کمک به افراد جاه طلب که قبلاً موفق هستند ، تمرکز کنید تا به سطح بعدی برسند. زندگی شما آسانتر خواهد شد و آنها نتایج بسیار خوبی کسب خواهید کرد زیرا موفقیت در DNA آنهاست.

برای انجام این کار ، شما باید در کاری که انجام می دهید برجسته باشید. خدمات یا بینشهای شما واقعاً باید کار کنند. بنابراین از خود بپرسید: آیا من در کارهایی که انجام می دهم بهترین جهان هستم؟ برای کسب درآمد زیاد ، باید ارزش زیادی را تحویل بگیرید. anDan Lok ، کارآفرین سریال چینی کانادایی ، مربی جهانی و نویسنده پرفروش بین المللی “Unlock It!”؛ بلندگو دو بار TEDx و بنیانگذار Closers.com ، که شرکت ها را به نزدیکترها وصل می کند. Dan را در YouTube ، Facebook و Instagram دنبال کنید

2. تجارت ایده آل خود را پیش بینی کرده و به عقب کار کنید.
2. تجارت ایده آل خود را پیش بینی کرده و به عقب کار کنید.
جاناتان گودمن
اعتبار تصویر: اوراکل
خیلی از مربیان در یک مدل کسب و کار واکنشی گیر افتاده اند و هیچ ایده ای برای خدمت به آنها ندارند ، چگونه یا چرا ، بسیار کمتر از نحوه فروش به آنها. آنها هیچ راهبردی ندارند و دائماً چرخ می چرخند و هیچ ایده ای در مورد آینده ندارند. آنها همیشه سعی می کنند چیز جدیدی را پشت سر بگذارند ، از تاکتیک گرفته تا تاکتیکی ، اما هرگز به جایی نمی رسند. آنها سخت کار می کنند ، اما هیچ کاری انجام نمی شود.

از طرف دیگر مربیان موفق ، فعال هستند. آنها چشم انداز خود را تنظیم می کنند و برای تحقق آن اقدام استراتژیک انجام می دهند. آنها تجارت ایده آل خود را تصور می کنند و به عقب کار می کنند تا آن را به واقعیت تبدیل کنند. آنها دقیقاً می دانند چه کسی در خدمتشان است ، چگونه به آنها خدمت می کند و چرا. با تمرکز پوچ ، آنها یک برنامه بازاریابی واحد را دنبال می کنند که به آن مشتری می رسد.

وقتی با مشتری کار می کنید ، نباید یک دقیقه از وقت و انرژی خود را هدر دهید. هدف شما بهینه سازی هر قسمت از روند است. پس از همه ، به همین دلیل است که آنها به شما پول های بزرگ پرداخت می کنند. به این فکر کنید که چگونه وقت خود را در همان تجارت صرف می کنید. هر کاری که انجام دهید باید از دید شما پشتیبانی کند. – جاناتان گودمن ، بنیانگذار آکادمی مربی آنلاین ، پیشرو در جهان برنامه آموزش کسب و کار تناسب اندام و مربیگری ، که به 8300 تن از متخصصان تناسب اندام و تغذیه در 83 کشور کمک کرده است تا یک مؤلفه دیجیتالی را به مشاغل خود اضافه کنند. در فیس بوک و اینستاگرام با جاناتان ارتباط برقرار کنید

3. تمام دانش خود را به طور همزمان به اشتراک نگذارید.
3. تمام دانش خود را به طور همزمان به اشتراک نگذارید.
بدروس کویلیان
اعتبار تصویر: اوراکل
ابتدا یک طاقچه را انتخاب کنید تا زبان مشتری خود صحبت کنید. دوم ، یک برنامه ماهانه به ماه پیشنهاد نکنید. به تعهد 12 ماهه احتیاج دارید مشتریان شما احتمالاً بلافاصله نتیجه نخواهند گرفت. بنابراین اگر متعهد نباشند ، احتمالاً در یک یا دو ماه اول ترک می شوند.

سوم ، فقط آنچه را که برای رسیدن به سطح بعدی لازم دارند ، به مشتریان خود ارائه دهید. فقط به خاطر اینکه چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارید به این معنی نیست که باید فوراً آن را به اشتراک بگذارید. اگر احساس می کنند در حال آشامیدن از هیدرنت آتش هستند ، مشتری های شما دچار ناراحتی می شوند و فلج تجزیه و تحلیل منجر به عدم تحرک می شود. آنچه را که اکنون با جدول زمانی لازم دارند به آنها بدهید ، بگذارید آنها را اجرا کنند ، و سپس موارد بعدی را به آنها بدهید.

در آخر ، سینه خود را ضرب نکنید و بگویید که چقدر در تبلیغات خود بسیار جذاب هستید. بازاریابی شما باید از مطالعات موردی و توصیفاتی از مشتریانی که برنامه شما را پشت سر گذاشته اند ، نتایج با تجربه و بهبود زندگی یا مشاغل خود استفاده کنید. اینگونه راه هایی را دریافت می کند که به مشتری های پرداخت کننده تبدیل می شود. edبدرس کویلیان ، بنیانگذار کمپ Fit Body Boot ، نویسنده “Man Up” و مجری “Empire Podcast Show”؛ بخوانید که چگونه Bedros زندگی رویایی خود را ساخت. با Bedros در اینستاگرام ، فیس بوک و یوتیوب ارتباط برقرار کنید

4- در مورد پیام و ارزش خود روشن باشید.
4- در مورد پیام و ارزش خود روشن باشید.
مارینا مارا
اعتبار تصویر: اوراکل
زبان قدرتمند است با این وجود اکثر مربیان غالباً آن را رد می کنند زیرا در مورد پیام آنها و ارزش پیشنهادی آنها بی اطلاع هستند. قبل از راه اندازی ، از مارک خود کریستال شفاف کنید. خدمات خود را به یک پیشنهاد واضح و قانع کننده تبدیل کنید که قابل تشخیص و احساس باشد. از استفاده بیش از حد ، زبان عمومی مانند “خوشبختی” ، “معنوی” ، “الهی” ، “بهزیستی” ، “تحول” و “کاتالیزور” خودداری کنید. انسان ها با کنتراست و جزییات به طور شناختی برانگیخته می شوند و با پیام های گسترده ای تکراری که داستانی را ارائه نمی دهند ، سریع خسته می شوند.

مربیگری یک صنعت میلیارد دلاری است که به سرعت در حال رشد است. اما در نتیجه ، اشباع شده است

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>