علائم خرابی پیستون خودرو

دو حلقه بالایی حلقه های فشاری نامیده می شوند و نقش کلیدی آن‌ها خودداری از نفوذ گازها به مسافت ریز در میان پیستون و دیواره سیلندر است. گهگاه یک حلقه روغنی نیز در شیاری پایینتر از شکاف گژن پین تعبیه میگردد که جلوگیری از نشر روغن کاملتر شکل گیرد. فلز اینوار آلیاژ فولاد نیکل دار می باشد که از 36% نیکل ، 8/63% آهن ، 2/0 بهینه سازی سایت کربن تشکیل می شود.این آلیاژ در حرارت های مضاعف اساسی انبساط مضاعف یه خرده است و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی پرهیز می کند. حلقه های فشاری همچنین به جهت انتقال حرارت از پیستون به دیواره سیلندر فعالیت می نمایند ، جایی که مایع خنک کننده ای که از طرز جلیقه های آب جریان داراست ، پخش می شود. ممکن است بپرسید در صورتی که همین حرارت شدید در حال ایجاد شدن می باشد پس چگونه همین قطعه بایستی روغنکاری شود ؟ همین پیستونها برای موتورهای ریز و موتورسیکلتها به کارگیری شده و به استدلال ماهیت عملکرد موتورهای دو زمانه، در معرض بارهای شدید مکانیکی و حرارتی قرار میگیرند. برای نگهداری همین فاصله ، پیستون بایستی دقیقاً اتومبیل کاری شود و آلیاژی که از آن ساخته شده است دقیقاً مشخص می شود تا انبساط حرارتی را در لحاظ بگیرد. میله اتصال بایستی از حیث ساختاری محکم باشد و تصادفی وجود ندارد که به شکل برآمدگی I-beam فولاد ، مشابه برادران بزرگتر خود که افق خراش ها و پل ها را نگه می دارا‌هستند ، شکل بگیرد. پیستون های بزرگتر و فشار گاز اکثر قدرت بیشتری را تأمین می کند. پروفیل I-beam حداکثر مقاومت بنا ای را اهمیت حداقل هزینه وزن می دهد و مانند پیستون ، می خواهیم وزن میله اتصال را تا حد ممکن پایین نگه داریم. همین بدان مضمون‌ است که فشار مداوم برای کاهش وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. این حذف وزن را به دست‌کم می رساند و مرحله تماس میان پیستون و دیواره سیلندر را کاهش می دهد ، براین اساس اصطکاک کمتر می یابد. همین منطقه هست که بخش اعظم گسترش می یابد و براین اساس از قسمت زیر پیستون یک مخروط به درون تولید می شود تا مسافت بیشتری بین این تاج و رینگ پیستون در اطراف تراز بالا ایجاد شود. تراز بالای پیستون تاج نامیده می شود. قسمت بالای میله اتصال که به پیستون محکم شده می باشد ، انتهای کوچک نامیده می شود. علاوه بر همین ، اکثری از موتورها پیستون را دارای به کارگیری از روغن اسپری شده در قسمت تحت خنک می کنند. شیارها در قسمت بالایی دامنه قرار داشته و رینگها در باطن آن جای میگیرند. به همین منظور قطر آن را حدود 0٫5 تا 0٫7 میلی متر کوچک تر از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. اعتنا به این نکته حتمی میباشد که حلقه های فشاری فشار جانبی به پیستون وارد نمی نمایند یا به عنوان راهنمای آن عمل نمی کنند. میله اتصال نیروی پیستون را به میل لنگ منتقل می کند و به طور مداوم تحت کشش ، فشار و خم شدن قرار می گیرد. پس از طی همین مرحله، پیستون مجدد به سمت ذیل حرکت می کند تا همین مخلوط را فشرده کند و همین فشرده سازی سبب انفجار می شود. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به تیتر گرمای تابشی به محیط احتراق ، از نحوه رینگ های پیستون و تحت میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. به طور معمول در جداره ( دیواره ) پیستون ها ، سه شیار ساخت می کنند و سه حلقه پیستون درون همین شیارها می اندازند؛ ولی علت این عمل پیستون سازی تبریز چیست؟ حلقه های فشاری به طور معمول از چدن جامد ساخته می شوند و فشار خارجی را به دیواره سیلندر وارد می کنند. جک های بادی پنوماتیک از نیروی هوا جهت تولید حرکات طولی و نیروی بالابرنده استعمال می کنند. قطر پیستون، مدل پیستون و جور جک از حساس ترین پارامتر های متفاوتی کننده جک های نیوماتیک هستند. موتورهای پیستونی می توانند از نوع جابجایی اثبات و یا جابجایی متغییر باشند. دو گونه دامن وجود دارد. پیشرانههای دو دوران بهطور سنتی اساسی ادغام کردن روغن اصلی بنزین روغنکاری می شوند که مطابق استانداردهای مدرن کابوسی برای تکثیر آلایندگی میباشد و روغنکاری تماما زیانآور نامگذاری میشود؛ البته پیشرانه پیستون متقابل Achates مثل پیشرانه خودروهای همگانی بهصورت جداگانه روغنکاری میشود، براین اساس مشکلی در همین راستا وجود ندارد. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک میان پیستون و دیواره سیلندر را اصلی به کارگیری از روکش های پیستون قلیل اصطکاک ، بیشتر کمتر می دهند. تقریباً همگی پیستون های مدرن مهم روزنه ای هستند که مسافت ای را در اطراف روزنه ها در بالای ضربه پیستون ایجاد می کند. به برهان این نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطح ها صاف داراست تا به دیواره سیلندر رسد و پیستون را عمودی نگه دارد. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت دیتاها بسیار بیشتر در گزینه بوش پیستون 405 تبریز لطفا به تماشا از وب تارنما ما.

ایندکسر