عملکرد پیستون خودرو

همین فرمان سبب می شود، پیستون بیش از حد حرکت کند و سبب ضربه زدن به دیواره سیلندر شده و ایجاد سر و صدا نماید که به عنوان ضربه پیستون شناخته می شود. همین قطعه سبب بهبود عملکرد موتور وسیله نقلیه می شود. این مسئله باعث به خرابی شمع ها و کارایی ضعیف موتور می شود. تقریبا از آن بر روی که سازندگان این قطعه، به مقدار بسیار اندک به آن رخ بیضوی می‌دهند چرا که به دمای پیستون به هنگام حرکت خودرو به شدت بالا می رود و حتی ممکن می باشد به دماهایی زیرا ۲۲۰۰ درجه سانتیگراد نیز برسد و این امر منجر انبساط پیستون ماشین می شود و در همین شرایط است که پیستون رخ استوانهای به خود میگیرد. وجود لقی نیز میان سیلندر و پیستون piston 75 top rose am6 حائز حساس است. در واقعیت شکل بیضی پیستون و ایجاد لقی در بین سیلندر و پیستون، در راستای پرهیز از چسبیدن پیستون به دیواره سیلندر صورت میپذیرد. در حقیقت نقش حلقه پیستون کنترل اصطکاک فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، مدیریت تبادل حرارت فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، حفظ دانسیته ادغام بنزین و هوا، حفظ روغن و روغن کاری سطح های در تماس دارای یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. از طرف دیگر در بعضی از موتورهای سنگین از پیستونهای آلیاژ آلومینیومی به نظر داشتن خاصیت رسانش گرمایی مناسب همین ماده به کارگیری می شود به‌این ترتیب که به کارگیری از آن ، در دست گرفتن خوب تر حرارت گوشه و کنار احتراق را فراهم آورده و براین اساس سبب در اختیار گرفتن خوبتر احتراق میگردد. 8- شکاف شدن پیستون : در اثر مصرف مضاعف سوخت یا روغن سوزی بر بر روی پیستون ها ، كربن میبندد كه در اثر حرارت سرخ شده و سبب ساز رخنه شدن كف پیستون می شود . 7- چسبیدن پیستون به سیلندر : در حالتی که در سیستم خنك كننده اشكالی به‌وجود آید و گرمای موتور به عللی بیش از حد ، بالا برود ( مثل برش دادن تسمه پروانه ، کمبود روغن در كارتل بر اثر ترک شدن ، یا فقدان آب در سیستم ) سبب ساز چسبیدن پیستون به سیلندر می گردد . هرچقدر پیستون قطر بزرگی داشته باشد سیلندر نیز می بایست اهمیت قطر بزرگتری باشد . ادله این فعالیت هم همین هست که حین گرم شدن پیستون به رخ استوانه دربیاید. البته در زمان ساخت پیستونها به طور معمول کوشش می گردد این قطعات را پاره ای بیضی صورت بسازند. رینگ پیستون فی مابین سیلندر و پیستون قرار داراست و یکی از از مهمترین قطعات ماشین به شمار می رود. افست بودن یا خارج از محور بودن گژن پین: به‌این مضمون‌ می باشد كه گژن پین در وسط پیستون قرار نگرفته و چون فشار احتراق به سمت چپ وارد می‌شود ، سمت چپ پرفشار و سمت راست كم فشار نامیده می شود . یکسری شیار روی سر پیستون قرار دارااست که محل نصب رینگ پیستون است.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin Elektronik sigara