فروش کارخانه یا اجاره کارخانه ؟

فروش کارخانه یا اجاره کارخانه ؟اجاره یا فروش ملک صنعتی (کارخانه) ، برخلاف املاک مسکونی و تجاری که فرصت های زیا

توسط EXAMPLENEWS در 22 آذر 1399

فروش کارخانه یا اجاره کارخانه ؟

اجاره یا فروش ملک صنعتی (کارخانه) ، برخلاف املاک مسکونی و تجاری که فرصت های زیادی وجود دارد ، برای بسیاری از صاحبان مشاغل نادر است. تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی ویژگی ها و چالش های خاص خود را دارد. اولاً ، هر ملکی که در دسترس است توسط مقامات دولتی برای اهداف مختلف برنامه ریزی می شود و در مناطق مختلف طبقه بندی می شود ، که بیشتر آنها مناطق کشاورزی ، مسکونی و تجاری است. از بین همه این مناطق ، منطقه صنعتی کمترین منطقه در بازار است. از زمین های صنعتی ترسیده می شود ، زیرا خواص صنعتی معمولاً دور از شهرها و نزدیک بندرها واقع می شوند تا آلودگی کارخانه ها و انبارها را محدود کنند.

هر نوع فضای صنعتی هدف خاصی دارد اما معمولاً به فضای ذخیره سازی ، فضای تولید یا فضای ترکیبی تقسیم می شود. به سرعت متوجه خواهید شد که کوچکترین جزئیات در مشخصات هر ملک می تواند نوع فعالیت مشاغل کارآمد را در یک فضای خاص به شدت تغییر دهد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب فضای صنعتی خود به خاطر داشته باشید:

 

هزینه فروش کارخانه یا اجاره

تعیین بودجه برای فروش کارخانه می تواند یک قسمت چالش برانگیز باشد. غیر معمول نیست که برخی از صاحبخانه ها متناسب با سپرده های متناسب ، سپرده های تمدید اضافی را درخواست می کنند. برای خرید کارخانه ها کارمزد و همچنین حداکثر حاشیه تأمین مالی بانک وجود دارد ، بنابراین مهم است که قبل از شروع جستجو با سرمایه گذاران خود مشورت کنید. در غیر این صورت ، اگر توزیع نشود ، می تواند جریان نقدی زیادی ایجاد کند. به همین دلیل استخدام یک مشاور املاک و مستغلات ، یک متخصص اجاره یا فروش و به ویژه سابقه طولانی در فضای صنعتی مهم است. یک مشاور املاک می تواند ایده خوبی در مورد قیمت اجاره بازار در هر منطقه مورد علاقه به شما ارائه دهد. آنها همچنین قادر خواهند بود در مورد هزینه های عملیاتی ، هزینه های سپرده گذاری و سایر اطلاعات در مورد هزینه های پیش بینی نشده ای که ممکن است به وجود بیایند ، مشاوره دهند. درک این نکته مهم است که اگر تصمیم به اجاره یا خرید دارید ، صاحبان خانه ظرفیت بالایی در نگهداری املاک و مستغلات صنعتی دارند و می خواهند تا زمان ارائه قیمت مناسب فضا را آزاد کنند. صاحبان املاک صنعتی اعتبار و سرمایه فعلی شرکت شما را بسیار مهم می دانند زیرا آنها می خواهند یک مستاجر اقتصادی برای استخدام آنها داشته باشند. غیر معمول نیست که مالکان قبل از شروع مذاکرات ، ثبت شرکت ها و CTOS را بررسی می کنند.

 

فضای کاری و فضای کارخانه

اگر در حال حاضر بدون فضا کار می کنید ، در حالت ایده آل می توانید بدانید که کسب و کار شما چه میزان فضا و نوع نقشه طبقه را فراهم می کند. از طریق بسیاری از تجربیات و گفتگوها ، ما به خریدار کارخانه توصیه می کنیم که به جای کارخانه با زمین مورد نیاز کار کند. ما می فهمیم که بسیاری از مستاجران بالقوه از فضای مختلف موجود برای دفاتر و اتاق های خدمات بی اطلاع هستند. بنابراین ، برای مستأجر راحت تر می توان سطح زمین را مشخص کرد ، یعنی. دو هکتار ، 3 هکتار ، 4 هکتار و غیره.

مستأجرها یا خریداران بالقوه معمولاً هنگام محاسبه هزینه ها از محاسبه فضای اداری پرهیز می کنند یا به دنبال اندازه ها و ابعاد مبهم هستند. البته ، اندازه های مبهم و نادر وجود دارد که 1.45 جریب زمین یا 2.65 جریب زمین در دسترس است ، و کارخانه هایی که چنین جستجوهایی اغلب نادر هستند و به دلیل کمبود زمین صنعتی در مکان های اصلی ، ما به مستاجران بالقوه حتی تعداد آنها را توصیه می کنیم هکتار در زمین جستجو کنید.

اگر شما یک تامین کننده هستید ، شرکت های تجارت الکترونیکی به دنبال انبارها یا نقاط تحویل هستند. اطلاع از ارتفاع لبه مورد نیاز بسیار مهم است. به عنوان مثال ، به جای در نظر گرفتن تعداد فوت مربع مورد نیاز ، می توانید تعداد پالت هایی را که باید در سایت ذخیره کنید در نظر بگیرید و به ما مشاوره دهید. به این دلیل که انبارهایی وجود دارند که بالاتر از لبه های جلو هستند و در مواردی که مستاجر به فضای بیشتری احتیاج ندارد ، کارایی فضای بهتری را فراهم می کنند. ما اغلب توصیه می کنیم که فضای ذخیره سازی خود را با مستاجر دیگری تقسیم کنید. این مزایا شامل در دسترس بودن محل اقامت راحت با قیمت های مقرون به صرفه تر ، یا مستاجر آینده می تواند فضای اداری یا فضای اضافی مورد نیاز را به حداقل برساند.

تجارت الکترونیکی ، شرکت های پیک یا تولیدکنندگانی وجود دارند که به سقف های بلند احتیاج ندارند ، با چنین انعطاف پذیری ، مستاجرها می توانند واحدهای اجاره ای را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. به همین دلیل مهم است که برای شروع نقشه برداری از طرح ایده آل خود با صاحب خانه خود کار کنید و آنها می توانند از هر کجا که بروید با مساحت متر مربع شروع به کار کنند. گزینه های مختلفی وجود دارد که می تواند بسته به شغل شما در نظر گرفته شود ، اما من برای تعداد کارمندان ، میزان تجهیزات مورد نظر یا برنامه ریزی برای خرید ، سازماندهی مناطق مورد نیاز برای حمل و نقل و دریافت و همچنین جمع آوری گزینه های ذخیره سازی را پیشنهاد می کنم. تو نیاز داری.

رشد یا کاهش عملیات تجاری

برنامه ریزی برای رشد آینده تعدیل نیروها متناسب با شغل می تواند بسیار دشوار باشد. فضایی که امروز نیازهای شما را برآورده می کند ، ممکن است فردا پاسخگوی نیازهای شما نباشد. با عدم اطمینان فعلی تجارت و چالش های فضای کسب و کار ، شما به انعطاف پذیری زیادی در تفکر و بداهه پردازی احتیاج دارید. از بسیاری از بحث ها ، دیدگاه اصلی این است که مستاجر احتمالی می تواند "زیرساخت های مناسب" متناسب با هزینه ها ، مکان و فضای خود را پیدا کند ، در حالی که متوجه می شود که ممکن است موجر نبیند که تجارت مستاجر مطابق با از آنها هدف ، واقع بینانه است. بنابراین او ممکن است از استخدام امتناع ورزد و برخی شرایط چالش برانگیز را تحمیل کند. برعکس ، ممکن است تاسیسات و مناطقی از صنعت وجود داشته باشد که نیازهای احتمالی مستاجر را برآورده نکند ، اما مواردی وجود دارد که صاحبخانه انگیزه جذابی برای اجاره محل کار خود فراهم می کند. بنابراین ، مستاجر باید چنین بینش هایی را در نظر بگیرد که فقط یک آژانس املاک و مستغلات مثل ایران کارخانه می توانند از آنها مطلع شوند. اگر سرمایه گذاری بزرگی در تجهیزات انجام شود یا مستاجر بهبود یابد ، اجاره بلند مدت و صاحبخانه با مسکن بیشتر منطقی تر خواهد بود. با مشاور املاک خود تصمیم بگیرید که گزینه های شما براساس نیازهای فعلی کسب و کار و فرصت های رشد آینده شما چیست.

آخرین مطالب