قیمت دمنوش مصفی خون برای کبد چرب/09109483228

  قیمت دمنوش مصفی خون برای کبد چرب/09109483228   نوشیدنی تصفیه کننده خون در واقع چای صافی خون با

توسط EXAMPLENEWS در 8 مهر 1401

 

قیمت دمنوش مصفی خون برای کبد چرب/09109483228

 

نوشیدنی تصفیه کننده خون

در واقع چای صافی خون بائز مخلوطی از تمامی گیاهان موثر در پاکسازی و تقویت کبد است که به صورت ساشه یا ساشه های کوچک در دوزهای دقیق، دقیق و با کاربرد آسان در کنار هم قرار می گیرند.

 

این محصول توسط دکتر بیس و زیر نظر جهاد دغانی متخصصین علوم تغذیه و متخصصین طب سنتی و گیاهی طراحی و تولید شده است به طوری که دوز و مقادیر گیاه در هر ساشه از این محصول می باشد. فرمول دقیقاً با یکدیگر اندازه گیری می شود و دقت بالایی در هر بسته قرار می گیرد.

 

چای تصفیه خون دکتر بیز یک دمنوش بسیار خوشمزه برای پاکسازی و محافظت از کبد به خصوص فوی گراس است.

 

تنها چای بیمارستانی خون در ایران با مجوز رسمی از وزارت غذا و دارو، چای بیمارستان خون شرکت بیز می باشد.

 

بیماری کبد چرب یکی از بیماری های شایع در بین مردم ایران است که متاسفانه هر روز در حال افزایش است و باید مراقب مصرف غذاهای چرب، پر نمک، الکل و ... باشید در غیر این صورت به کبد چرب مبتلا خواهید شد.

 

خواص تصفیه خون چای

چای تصفیه کننده خون دکتر بیز به طور کلی کار تصفیه و تصفیه بدن را انجام می دهد و این پاکسازی برای کبد، خون و پوست کاربرد دارد. و شایان ذکر است که سه مشکلی که پس از آلودگی این سه عضو ایجاد می شود، یعنی جوش، کبد چرب و غلظت خون، مشکلات شایع و گسترده ای هستند. بنابراین در فهرست فواید چای تصفیه کننده خون به خواص این چای برای کبد چرب، خواص چای برای پاکسازی بدن و خواص تصفیه کننده خون برای پاکسازی پوست اشاره می کنیم.

 

خرید چای دکتر بیز برای تصفیه خون از فروشگاه آریوکالا

شرکت پالایشگاه زنبورهای خون

 

چای صافی خون را می توانید از این صفحه خریداری کنید. یکی دیگر از راه های تهیه پالایشگاه خون دمنوش در حضور مشهدی ها این است که خودتان آن را در خیابان المعلم خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت چای تصفیه کننده خون دکتر پیز می توانید مجددا از این صفحه استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت چای تصفیه کننده خون فویا گراس در سایت ما همیشه شامل تخفیف می شود و شک نکنید که بهترین قیمت بازار را در اینجا خواهید یافت. یکی دیگر از مواردی که باید در مورد چای کبد چرب دکتر بیز بدانید بسته بندی کبد چرب دکتر بیز است. این بسته چای کبد چرب دکتر بیز حاوی 120 چای کیسه ای می باشد. هر کدام از این کیف ها دارای روکش جداگانه ای هستند.

 

https://aryokala.ir/product/buy-blood-purifier-tea/

آخرین مطالب