قیمت میلگرد در تربت حیدریه

استفاده از سیمهای فولادی ضد زنگ با میلگرد استانداردعملکرد گالوانیک همیشه هنگام استفاده از فلزات غیر مشابه نگرا

توسط EXAMPLENEWS در 8 دی 1399

استفاده از سیمهای فولادی ضد زنگ با میلگرد استاندارد

عملکرد گالوانیک همیشه هنگام استفاده از فلزات غیر مشابه نگران کننده است ، اما هنگام استفاده از سیم های کراوات ضد زنگ با میلگردهای فولادی کربن معمولی مشکلی ایجاد نمی کند. قیمت میلگرد اول ، برای تعیین اینکه آیا عمل گالوانیک محتمل است ، باید نوع فولاد ضد زنگ را بدانید. انواع مختلفی وجود دارد. بعضی از آنها در مقیاس گالوانیک کاملاً به فولاد کربن نزدیک هستند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. یکی از راه های تشخیص این است که آیا ضد زنگ مغناطیسی نیست. فولاد ضد زنگ غیر مغناطیسی دارای سطح بالاتری از کروم ، نیکل و سایر فلزات نجیب تر است و در برخی شرایط می تواند واکنش گالوانیکی داشته باشد.

اما مهمتر از همه ، مقدار فولاد ضد زنگ در سیمهای کراوات به قدری کم است که حتی اگر عمل گالوانیک باعث خوردگی فولاد کربن شود ، بعید است که محصولات جانبی خوردگی کافی برای آسیب رساندن به بتن تولید شود. از آنجا که تنها وظیفه سیم گره زدن قرار دادن میلگرد در هنگام قرار دادن بتن است ، خوردگی تاثیری بر یکپارچگی سازه نخواهد داشت.

با این وجود سیم کراوات ضدزنگ می تواند شش برابر سیم کراوات استاندارد باشد. بنابراین اگر سیم کراوات خیلی به سطح بتن نزدیک شود ، مگر اینکه سعی کنید از لکه های احتمالی زنگ زدگی جلوگیری کنید ، بعید است بخواهید از آن استفاده کنید.

یک سوال مرتبط این است که آیا استفاده از سیم کراوات فولادی کربن معمولی با میلگرد فولاد ضد زنگ (SS) قابل قبول است؟ میلگرد SS اغلب به دلیل خاصیت غیر مغناطیسی در محیط های بسیار خورنده مانند ساخت سواحل و در MRI و مراکز تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر سیم های کراوات خورده باشند از نظر ساختاری مهم نیست ، اما ممکن است یک مشکل آرایشی باشد و نگرانی هایی را در مورد کیفیت کار بتن ایجاد کند. خرید میلگرد 

از همه مهمتر ، سیم کراوات از جنس استنلس استیل همیشه باید مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا امضای مغناطیسی سازه مسئله است. سیم های کراوات از جنس استنلس استیل باید بهمراه تقویت کننده های فولاد ضد زنگ ، مخصوصاً برای بسته بندی میله های ضد زنگ برای حمل و نقل استفاده شود. در غیر این صورت ، عمل گالوانیک سیم کراوات فولاد کربنی خورده و بسته ها از هم جدا می شوند.

کاربرد میلگرد های فولادی ضد زنگ

برای یک عمر طولانی تر و هزینه های نگهداری کمتر ما طیف کاملی از میلگرد از جنس استنلس استیل با قابلیت دسترسی بالا را ارائه می دهیم. قابلیت های کاملاً یکپارچه ما ، از ذوب شدن تا آزمایش ، تولید میلگرد ضد زنگ را با ثبات ، عملکرد تحویل و پشتیبانی فنی پیشرو در صنعت امکان پذیر می کند. قیمت میلگرد فولادی ضد زنگ

چرا باید از میلگردها استفاده کنیم؟

محصولات میلگرد هزینه عمر سازه را کاهش می دهد

محصولات میلگرد میزان خرابی مربوط به نگهداری را کاهش می دهد

محصولات میلگرد دارای طیف وسیعی از ابعاد و آلیاژها هستند.

محصولات میلگرد دارای سیم پیچ ، طول و شکل و در دسترس بودن بالا هستند

دلایلی که باعث می شود فولاد ضد زنگ بهترین است؟

وقتی بتن در معرض نفوذ کلرید از محیط های دریایی یا نمک های یخ زدایی است. میلگرد فولاد ضد زنگ می تواند در برابر شروع خوردگی با غلظت کلرید بیش از 10 برابر بیشتر از مقاومت فولاد کربن مقاومت کند.

هنگامی که بتن قلیائیت بالایی را از دست می دهد که باعث محافظت فولاد کربن در برابر خوردگی در اثر کربناسیون می شود. این می تواند بیش از 100 سال طول بکشد اما در نهایت اجتناب ناپذیر است ، و فولاد ضد زنگ را به یک راه حل ایده آل برای سازه هایی که طول عمر بسیار طولانی دارند ، به عنوان مثال معابد و بناها تبدیل می کند. خرید میلگرد فولادی ضد زنگ

وقتی تجهیزات بخصوص به میدانهای مغناطیسی مانند دستگاههای MRI بیمارستان حساس هستند و به تقویت غیر مغناطیسی نیاز دارند. بر خلاف فولاد کربن ، میلگرد فولاد ضد زنگ آستنیتی مغناطیسی نیست.

علاوه بر این ، میلگرد از جنس استنلس استیل نسبت به فولادهای کربنی یا آلیاژی دارای جذب انرژی ، دمای پایین و مقاومت بسیار زیاد در محیط و دمای پایین است که این امر در کاربردهایی که ملاحظات لرزه ای ، امنیتی و سایر مقاومت در برابر ضربه را دارند بسیار مهم است. همچنین در مقایسه با فولاد کربن باعث افزایش سختی و قدرت حفظ در آتش شده است.

ما طیف کاملی از میلگرد از جنس استنلس استیل با قابلیت دسترسی بالا را ارائه می دهیم. قابلیت های کاملاً یکپارچه ما ، از ذوب شدن تا آزمایش ، تولید میلگرد ضد زنگ را با ثبات ، عملکرد تحویل و پشتیبانی فنی در صنعت امکان پذیر می کند.

میلگرد ضد زنگ ما در طیف وسیعی از ابعاد تولید می شود و در کوئل ، طول و شکل موجود است. تمام محصولات میلگرد از جنس استنلس استیل در سایت های تولیدی ما در انگلیس و ایالات متحده تولید می شوند. برای اطمینان از در دسترس بودن و کوتاه بودن زمان تولید ، ظرفیت سایت های تولیدی با انبار میلگرد از جنس استنلس استیل استراتژیک تقویت می شود.

عمدتا در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد ، می توانید میلگرد فولاد ضد زنگ ما را به عنوان مثال در / در دیوارهای مانع ساحلی ، پایه های بتونی و پل هایی که خوردگی ناشی از کلرید خطرناک است پیدا کنید. استفاده از میلگرد فولاد ضد زنگ در این محیط ها باعث کاهش هزینه مادام العمر سازه و همچنین خرابی مربوط به تعمیر و نگهداری می شود. پیشنهاد ما همچنین شامل انتخاب گسترده ای برای انتخاب بهترین گزینه برای مشتریان ما است.

بسته های خدمات ما شامل پشتیبانی فنی ، قیمت گذاری طولانی مدت و مدیریت پروژه برای بهینه سازی تولید ، تکمیل و تحویل میلگرد مطابق برنامه شما برای اطمینان از کیفیت عملکرد شما اختصاص داده شده است. ما پشتیبانی را از انتخاب مواد تا استفاده نهایی پشتیبانی می کنیم و به شما کمک می کنیم بهترین نتیجه را بگیرید.

میله های فولادی ضد زنگ

بین سالهای 1937 و 1941 ، اسکله ای به طول پنج مایل در پروگرسو ، مکزیک ساخته شد. اعتقاد بر این است که این اسکله قدیمی ترین سازه بتونی است که با تقویت فولاد ضد زنگ (میلگرد) تقویت شده است. میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ می تواند در مواردی که مقاومت در برابر خوردگی شدید لازم است یا در صورت نیاز به ویژگی های غیر مغناطیسی لازم است (به عنوان مثال اتاق های MRI) استفاده شود. از میله های فولاد ضد زنگ اغلب در مواردی استفاده می شود که شرایط به طور غیرمعمول خورنده باشد ، در صورتی که طول عمر طولانی لازم باشد یا در نتیجه هزینه های ناشی از اختلال در سرویس زیاد باشد.

مشخصات ASTM برای میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ جامد ASTM A955 / A955M ، مشخصات استاندارد برای میله های فولاد ضد زنگ تغییر شکل یافته و ساده برای تقویت بتن است. این مشخصات برای طیف گسترده ای از آلیاژهای فولاد ضد

زنگ ، از جمله 304 (UNS S30400) ، 316LN (UNS 31653) ، 2205 Duplex (UNS 31803) و

XM- 28 / N32 (UNS 24100) قابل استفاده است. ASTM A955 مستلزم آن است که سطح میله ها عاری از نقص های مضر ، درزها ، بی نظمی های سطح و مواردی از این قبیل باشد تا زمانی که الزامات کششی و خمشی برآورده شود.

آخرین مطالب