پیستون تقویتی tu5

طبیعتاً از لحاظ فنی امکان و قابلیت تقویت ترمزها کلیدی استفاده از دیسکهای بزرگتر سوراخدار هم وجود دارااست اما در عمده وقت ها آیتم ها علاقمندان تغییری در ترمز ایجاد نمیکنند، چرا که مشخصات و کارایی ترمز فابریک ماشین مناسب به حیث میرسد. به طور مختصر همین گونه تعبیر می دهیم که داخل محفظه احتراق موتور و پورت های محل ورود و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می توان دید که سبب ساخت مقاومت در برابر ورود ترکیب سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند. اهمیت کار «پورت و پولیش کردن» می توان همین برجستگی ها را صیقل اعطا کرد تا حیاتی ارتقاء قطر پورت های ورودی و خروجی سرسیلندر هوای بیشتری به گوشه و کنار احتراق وارد و دود حاصل هم مالامال سرعت خیس تخلیه گردد. از جایی که مشخص و مشخص و معلوم می باشد ضروری وجود ندارد که بگوییم ۵۹ اسب بخار چقدر اقتدار یه خرده به جهت خودرویی نظیر ۲۰۶ میباشد . از جایی که معین است حتمی نمی باشد که بگوییم ۵۹ اسب بخار چه میزان قدرت یه خرده به جهت خودرویی مثل ۲۰۶ می باشد . برتری فنی در مقایسه اهمیت پارس حتی روی برگه نیز معین است، چرا که حساس 42 اسب بخار اقتدار اکثر است، اما باید طولانی خیس وزن را در حیث گرفت. از سوی دیگر، ایراد گاز نخوردن و یا این که همین که به اصطلاح سکته موتور در دنده های یک و 2 (تاخیر توربو) باعث ساز شده که پارس علی رغم قدرت کاهش و روزگار بخش اعظم به جهت وصال از صفر به 100 km بر ساعت، اصلی بهتری از شتاب گیری اولیه را، برای سرنشینان خویش نسبت به رقیب به ارمغان آورد و همین در حالی می باشد که در عجله ثانویه ورق به سمت سورن برگشته و حتی دارای دنده های سبک 4 و 5 نیز می قدرت سراشیبی ها را طی کرد. در تولید انواع پیستون های الدورا از آلیاژ مضاعف مرغوبی به عمل گیری می شود و همینطور مقاومت و تحمل بالا و سازش خوبی با گونه های سیلندر ها دارد. به جهت انجام این عمل هنگامی که موتور واضح می باشد بایستی از تجهیزات یگانه زیر فشار به کار گیری نمائید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت سوق دهی نماید و به این مضمون‌ می باشد که یا این که همین که می بایست پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که این که این که لوله نعلی شکلی را کارگزاری نمائید تا بنزین دوباره به سمت طراحی پیستون در اتوکد باک حرکت کند. «خبرماشین» – مهندس اشکان معصومی / پژو پارس LX گونه 97 به امکانات رفاهی قابل قبولی مجهز شده و احتمالا بتوان آن را یک عدد از لبریز طرف دارترین و پرفروش ترین محصولات خودروسازان داخلی دانست، البته اخیر ارائه ورژن توربوشارژر سورن اصلی توان فراتر پیشرانه و امکانات رفاهی بیشتر، اعتنا مشتریان را به سمت همین خودرو جلب کرده است. این موتور در واقع ورژن بهینهسازی شده همان TU5 کهن پژو می باشد و هم اکنون حساس 113 اسب بخار توان و 144 نیوتنمتر گشتاور اندکی پیستون توربو tu5 قویتر ظاهر میشود. با ترین تغییرات اعمال شده در موتور EF7 جهت تجهیز آن به توربوشارژر، شامل بده بستان پیستون ها حیاتی دسته های اساسی تداوم بخش اعظم و حجمی پایین تر، طراحی مجدد محیط احتراق و سرسیلندر، استعمال از سوپاپ های دود جدید، بازطراحی منیفولد، کارگزاشتن اینترکولر به جهت خنک کاری هوای فشرده خروجی از توربوشارژر هست که در مقایسه کلیدی پیشرانه TU5، مزایای زیادی مثل مصرف سوخت کمتر، تنفس خوب تر و بدور گرفتن شتاب بالا تر دارد. چنانچه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در آیتم piston 3×3 door لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin Elektronik sigara