بررسی کامل پژو پارس TU5 + مشخصات فنی - کاربلد

لوله به عمل برده شده در هدرز نباید مضاعف تبارک یا این که زیاد کوچک باشه می بایست بسته به ترازو فشار خروجی دود

توسط EXAMPLENEWS در 22 دی 1400
لوله به عمل برده شده در هدرز نباید مضاعف تبارک یا این که زیاد کوچک باشه می بایست بسته به ترازو فشار خروجی دود از سیلندر باشه و حساس ترین قسمت هدرز هم قسمتیه که لوله های هدرز یکی از می شود . و در قرن 18 به وسیله جمیز وات این کمیت شالوده گذاری شد و واحد آن کیلو وات تیوفایو ماشین می باشد . تراز اولیه تنظیماتی است که می بایست برای بهینه کردن اینترنت و سیستم خویش قبل از تصویب اسم و قبل از ورود اهمیت اسم کاربری و رمز ورود انجام دهید که در نهایت حیاتی همین تنظیمات شتاب اینترنت و سیستمتان بهینه تر می شود. ممکن است شمایی که تا الان وارد صفحه پرداخت خزانه نشده اید این خیال را دارید که اصلی ورود به ورقه خزانه و پرداخت مبلغ ماشین دیگر همه چیز کل شده هست و شما چیره شده اید، متاسفانه می بایست بگویم این طور نمی باشد .چون گشوده هم چندین خطا وجود دارکه به استدلال ازدحام بالای تارنما کشور‌ایران ماشین در آن لحظه به‌وجود می اید مانند دیدن حروف نامعلوم و در هم ریخته قبل و آن گاه از پرداخت که درصورتیکه شما امادگی و دانش مطلوب به جهت عبور از همین خطاها را نداشته باشید و درنهایت رسید خرید کردن موفق از تارنما جمهوری اسلامی ایران ماشین را دریافت نکنید احتمال رجوع مبلغ برگشتی مضاعف زیاد است. همین فیلم شامل یک تصویب نام ناموفق و یک ثبت اسم پیروز می باشد که در روزهای دهم و سیزدهم بهمن انجام شده است. شتاب تحت نیز می قدرت به کارگیری بهنیه از آن ها کرد که اثر گذاری در مصرف سوخت داراست . در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور ، تنها به کمک شبیه سازی مضاعف ظریف پیشرانه در محیط قابل انعطاف افزار های رشته ای می باشد . به هر رخ بایستی گفت هدرزهای دست سازی که اغلب به وسیله مکانیک های سنتی یا بعضی از صاحبین دکان های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ عنوان عملکرد هدرزهای فن ای را که بر پایه اصول علمی صورت می گیرند را ندارند و استعمال از آن ها در بسیاری موارد، به ارتقاء مصرف سوخت منجر میشوند. یکی از مزایای هدرز ها ، کارگزاری ساده آن ها می باشد که به راحتی در هر فروشگاه مکانیکی یا این که اگزوز سازی قابل انجام می باشد . در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی اختصاصی به فرد در حیث گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر ، گاز های خروجی دارای کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج خواهد شد و نسبت به مانیفولد چدنی بی آلایش ، این فعالیت سرعت بالا خیس و آسن تر انجان خواهد شد که ولی در خنک سازی موتور هم بی اثر گذاری نمی باشد . درحقیقت می توان گفت، درهدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی حساس کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی، همین فعالیت سریعتر و آسانتر انجام می شود که ولی در خنکسازی موتور هم بی اثر گذاری نیست. هر یک‌سری که همین قطعه به میزان زیاد نا چیزی در صدای پیشرانه تغییر‌و تحول تولید می نماید ، ولی همین تغییر تحول زیاد خوشایند و جذاب می باشد . حتی در برخی کشورها نظیر کشور ایران عزیزمان، تغییر رنگ بدنه ماشین یا این که دودی کردن شیشهها نیز مغایر قانون است. علاوه بر این اتومبیلهای تیونینگ شده فقط مشتریهای خاص خویش را دارا‌هستند و خریدوفروش آن‌ها مثل ماشین های معمولی بهآسانی صورت نمیگیرد. خودروهای تولیدی بر مبنا استانداردهای کارخانههای خودروسازی ایجاد میشوند. به لهجه بی آلایش تر می توان گفت که باعث تولید انرژی و حرکت درآوردن اتومبیل به صورت سوخت فسیلی وگازی می باشد و همچنین یاعث تولید انرژی جنبشی خواهد شد . خودرو هایی همچون بنز ، ب ام و ، آئودی و ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت خود به شکل فابریم هدرز قرار می دهند . اما به کارگیری از هدرز به جهت اتومبیل های اسپرت و مسابقه ای ، کاربرد فراوانی دارااست و بخش اعظمی اتومبیل های گران قیمت به رخ استاندارد هدرز های فابریک مجهز می باشد . در پی توسعه صنعت تیونینگ در جمهوری اسلامی ایران ، استفاده از هدرز و سایر قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریح در ایران فراگیر شده می باشد و یک سری سالی می باشد که زمینه واجب به جهت تولید چنین قطعه ای در ایزان نیر به وجود آمده است چهارصدوپنج تیوفایو . بعد از آن در امتداد مسافت ای مناسب همین دوتایی بهم وصل شده میباشد . هدرز قطعه ای فنی به جهت تیونینگ و تقویت موتور است که چکیده از سیستم اگروز خودرو محسوب می شود . در صورتی که در واقیعت بخواهیم دسته پارس را برسی نماییم از لحاظ استهلاک اولیه پارس تیوفایو و سپس الیکس و آنگاه نیز xu7 است درصورتیکه برای شتاب و جوون پسندی بخوایید الیکس صحبت اولیه رو میزنه و اساسی هیچکدوم از مدل های پارس قابل مقایسه نمیباشد و هنوز نیز که ۸ سال از توقف تولیدش پیشین هیچکدوم از اتومبیل های کشور ایران ماشین قابل رویارویی اصلی همین ماشین را ندارند حتی سورن توربو البته برای اتومبیل خانواده تیوفایو انتخاب بهتری هست ناچیز استهلاک تر و قلیل مصرف خیس نسبت به نوع هایی دیگ میزان مرغوب بودن و استقامت موتوری خوب تر در صورتی که باهاش مدارا کنی و به دور موتور چهار فراتر نبری تا ۲۰۰ km غیر از تعویض اسباب مصرفی هیچ چیز دیگ ای نداره.
آخرین مطالب