جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام می شود؟

ژنیکوماستی یا بزرگ شدن خوش خیم سینه در مردان، عارضه ای است که می تواند در مردان در هر سنی رخ دهد. جراحی کوچک ک

توسط EXAMPLENEWS در 17 آذر 1400



ژنیکوماستی یا بزرگ شدن خوش خیم سینه در مردان، عارضه ای است که می تواند در مردان در هر سنی رخ دهد. جراحی کوچک کردن سینه در مردان (ژنیکوماستی) یکی از مشکلاتی که در بسیاری از مردان دیده می شود، بزرگ کردن سینه است که باعث نارضایتی مردان از اندام ... به دلیل مسکن هایی است که در حین جراحی استفاده می شود. شما را خواب آلود می کند. پزشک به مدت سه تا چهار روز برای بیمار مسکن تجویز می کند. پزشک جزئیات مراقبت های بعد از عمل را برای اطمینان از نتایج عالی جراحی به بیمار ارائه می دهد. جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام می شود؟ قبل از عمل مناسب ترین روش برای شما مشخص می شود. بانداژ را از درزها جدا نکنید و در فواصل زمانی معین آنها را تعویض کنید. از ساعت 12 شب قبل از جراحی غذا نخورید و ننوشید. پوشیدن لباس مردانه بعد از جراحی ژنیکوماستی برای 6 تا 12 هفته پس از جراحی ضروری است زیرا تورم را کاهش می دهد و به سفت شدن پوست کمک می کند.

چه زمانی می توان دوش گرفت و اصلاح کرد؟ عمل کوچک کردن سینه معمولاً حدود دو ساعت طول می کشد و فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد. البته همین مشکلات در انسان باعث بزرگی سینه ها (در خانم ها و آقایان) می شود. شکل و اندازه سینه بدون اسکار قابل توجه بهبود می یابد. معمولا ژنیکوماستی درمان نمی شود، اما در صورت وجود بیماری زمینه ای ممکن است نیاز به درمان داشته باشد. در صورت نیاز به جراحی، معمولاً برشی روی نوک پستان ایجاد می‌شود. از آنجایی که مصرف مسکن ها باعث یبوست می شود، ممکن است برای رفع این مشکل نیاز به یک ملین باشد، پس حتما ملین بخرید. استفاده منظم از این لباس در موارد ژنیکوماستی شدید به او کمک می کند تا نیازی به جراحی های بزرگ برای رفع افتادگی پوست سینه نداشته باشد.

عوارض جانبی جراحی کوچک کردن سینه مردان معمولاً نادر است زیرا جراحی بر روی اندام های داخلی بدن تأثیری ندارد و جراحی روی پوست و بافت چربی سینه انجام می شود و در آینده مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. درمان سینه های بزرگ در مردان با جراحی ژنیکوماستی بر اساس عواملی مانند سلامت جسمانی، میزان بزرگ شدن سینه و میزان کشسانی بافت سینه متناسب با فرد است. ژنیکوماستی (بزرگ کردن سینه در مردان) چگونه درمان می شود؟ چرا مردان باید سینه های خود را کوچک کنند؟ جراحی کوچک کردن سینه در مردان با بیهوشی عمومی انجام می شود. عدم فعالیت بدنی باعث یبوست می شود، بنابراین باید مقدار زیادی میوه رسیده به رژیم غذایی اضافه شود. گزینه های درمانی زیادی برای این مشکل وجود دارد. و درمانی برای کاهش رشد سینه های مردانه است. بافت پستان رشد می کند. در این عمل، بافت چربی و غدد پستانی برداشته می‌شود و در موارد شدید، بافت اضافی پوست برداشته می‌شود که در نهایت سینه‌های بیمار را تراز می‌کند.

جراحی کوچک کردن سینه: سینه های بزرگ و بزرگ می تواند مشکلات زیادی مانند درد سینه و گردن را برای افراد ایجاد کند که امروزه با استفاده از جراحی کوچک کردن سینه می توانید سینه ها را به اندازه مناسب و متناسب با اسکلت بدن بسازید. پوست، چربی و بافت اضافی سینه با این روش برداشته می شود. تستوسترون و سایر آندروژن ها (هورمون های مردانه) از بافت کوچک سینه حمایت می کنند. افزایش سن: با افزایش سن هورمون ها به شدت تغییر می کنند و افراد دارای اضافه وزن خیلی سریع ژنیکوماستی را تجربه می کنند. خطر چنین عوارضی در بیمارانی که خاصیت ارتجاعی پوست ضعیفی دارند زیاد است. فقط افراد سالم و بدون بیماری خاص می توانند از این عمل بهره مند شوند. بنابراین، در تمام بیماران مبتلا به ژنیکوماستی (به استثنای سندرم کلاین فلتر)، بدون نگرانی در مورد خطر ابتلا به سرطان سینه، درمان جراحی منطقی است (با تکنیک های مختلف لیپوساکشن با یا بدون برش جراحی). از استفاده از بدلیجات یا هر وسیله تزئینی خودداری کنید و لباس راحت و گشاد بپوشید. برای مدتی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی که جریان خون را افزایش می دهند خودداری کنید.

این اختلالات ممکن است ژنتیکی باشند، مانند سندرم کلاینفلتر، یا ممکن است در اثر ضربه، عفونت، کاهش جریان خون یا افزایش سن ایجاد شوند. این به کاهش تورم و کاهش خطر لخته شدن خون کمک می کند. چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟ داروهای مسکن را طبق دستور پزشک مصرف کنید، اما از مصرف آسپرین و داروهای حاوی آن به همراه سایر داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی خودداری کنید. غذاهای سبک بخورید و از غذاهای سنگین و غذاهایی که باعث نفخ می شوند پرهیز کنید. پس از مدتی می توانید دوباره و دوباره مانند قبل شروع به خوردن غذاهای معمولی کنید و از یک رژیم غذایی سرشار از میوه ها، سبزیجات و پروتئین پیروی کنید. پس از جراحی باید مراقب سلامت جسمانی خود باشید و از برش های قفسه سینه خود مراقبت کنید و هر روز مقدار زیادی آب و آب میوه بنوشید تا از کم آبی بدن جلوگیری کنید. بدیهی است، هر گونه تخلف از ظاهر در ما

آخرین مطالب