راهنمای خرید مودم - خرید بهترین مودم ADSL و VDSL

در سال جاری هم مبیننت سرعت ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه را ارائه میدهد و تنوع حجمها و سرویسهای ارائه شده ب

توسط EXAMPLENEWS در 24 آذر 1399

در سال جاری هم مبیننت سرعت ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه را ارائه میدهد و تنوع حجمها و سرویسهای ارائه شده بیشتر شده اما به همان نسبت از ترافیک سرویسها کاسته شده است. جواب : با سلام به شما دوست عزیز، به مودم هایی مودم جیبی سیمکارتی می گویند که با یک سیم کارت اینترنت آن کار می کند ولی مودم وایرالس حتما به یک خط تلفن وجود دارد ما در این فروشگاه تنها مودم هایی ارائه می دهیم که با سیم کارت های اپراتورهای داخلی ایران مانند ایرانسل- رایتل - همراه اول ساپورت می کند عرضه می کنیم. مودم ایرانسل E5372 با کمک شبکه نسل دوم یا سوم یا چهارم که توسط ایرانسل ارائه می شود، به اینترنت متصل می شود. از این رو اگر به دنبال اینترنت پر سرعت هستید و قصد دارید تا از مودم خود سالهای زیادی استفاده کنید، خرید اینترنتی مودم ایرانسل TF-i60 H1 میتواند انتخاب درست و منطقی باشد. با توجه به اینکه اینترنت در دنیای امروز به عنوان یک نیاز روزمره شده است و بیشتر مشاغل با استفاده از این تکنولوژی فعالیت های خود را انجام می دهند افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که این نیاز آن ها را پشتیبانی کند.

بهترین مزایای برنامه نویسی تابعی چیست؟ منتهی قبل از آن برای تسریع فرایند تعویض سیم کارت پیشنهاد می کنیم تا با مرکز پاسخ ایرانسل تماس بگیرید و قبل از هر کاری نسبت به دریافت رمز عبور خود اقدام کنید. 2- سیم کارتی که دائمی است حد اعتبار مشترک 100 هزار تومان است استفاده مشترک بیش از این مقدار به چه صورت محاسبه می شود و آیا هزینه های مکالمه و تعرفه های مکالمه بیشتر نمی شود ؟ 8- آیا میتوان بدون مودم و تنها از طریق گوشی تلفن همراه مستقیما به شبکه TD-LTE متصل شد؟ اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به پیشرفت های تکنولوژیکی مهم اهمیت می دهید مودم های جیبی ایرانسل یک نمونه از این نوع فناوری است. با توجه به این گفته ها مودم جیبی ایرانسل برای راه اندازی به یک سیم کارت نیاز داشته و قابل حمل بوده این نوع مودم ها قابلیت یک اتصال پهن باند را داشته که می توانند حداکثر در بین ۳۲ کاربر به اشتراک گذاشته شوند. اگر گوشی شما از باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز پشتیبانی میکند، میتوانید به طور مستقیم به اینترنت TD-LTE متصل شوید.

مودم جیبی ایرانسل با تبدیل اینترنت ۴G به یک سیگنال وای فای اختصاصی و انتقال آن به دستگاه های مختلف اینترنت را در اختیار کاربران قرار می دهد. تنظیمات تخصصی و پیشرفته شبکه وای فای در منوی Wlan Advanced Setting قرار دارد که کاربردی ترین گزینه ی آن برای کاربران عمومی Wlan Auto OFF می باشد که شما می توانید تعیین نمایید شبکه ی وای فای شما پس از چند دقیقه زمان بیکاری به صورت خودکار خاموش شود. اکنون ایرانسل نسل جدید، این خانواده از مودم هایش را جهت بررسی در اختیار صبا آسا قرار داده. در این مرحله با وارد کردن IMEI مودم و کد ملی، شماره TD-LTD شما نمایش داده میشود. مرحله دوم: مرورگر دلخواه خود را باز نمایید و در قسمت نوار آدرس، IP آدرس ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را وارد نمایید و کلید Enter را فشار دهید. 2 معرفی شدند. در این قسمت به صورت جداگانه به تعریف هر یک از این شبکهها میپردازیم که در خرید خود انتخاب بهتری داشته باشید. شما میتوانید در صفحه ورود اپلیکیشن ایرانسلمن یا در قسمت ایجاد حساب جدید، روی گزینه «شماره اینترنت ثابت را فراموش کردهام» کلیک کنید. میتوانید با ورود به پنل ادمین مودم ADSL و انجام برخی از تنظیبمات، به راحتی مودم خود را تبدیل به VDSL کنید.

فناوری هایی در دنیای دیجیتال وجود دارد که به کاربران اینترنت اجازه می دهد در هر کجا که هستند از پوشش دهی شبکه ی نت برخوردار باشند. را مشاهده کند و در بخش بعدی یعنی Modify Password می تواند اقدام به تغییر رمز عبور خود نماید ( رمز admin) . به علت ایجاد قابلیت حمل این نوع مودم را سبک و در ابعاد کوچک می سازند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که همیشه به اینترنت دائمی، تلفن همراه و بی سیم نیاز دارید انتخاب یک مودم جیبی به عنوان یک وای فای قابل حمل یک مورد ایده آل به شمار می رود. استفاده از انواع مودم همراه دارای باتری شارژی داخلی بسیار سادهتر و حرفهایتر از مودمهای دانگل یو اس بی میباشد. همچنین امکان تنظیم حجم و کنترل سرعت برای هرکاربر نیز وجود دارد که برای مدیریت اینترنت در خانواده و یا اشتراک گذاری آن با مهمان ها بسیار مفید می باشد. این مودم ها دستگاه هایی بسیار کوچک هستند که در کف دست کاربران جای می گیرند و امکان اتصال به اینترنت را برای دستگاه های سازگار مانند رایانه های شخصی، گوشی تلفن هوشمند، دوربین های مدار بسته وغیره را ایجاد می کند. در این گونه موارد معمولا اپراتورها استفاده از مودمهای همراه را برای کاربرانی که علاقمند به استفاده از اینترنت پرسرعت هستند اما گوشیهای آنها امکان استفاده از این نسل از شبکه تلفن همراه را ندارد توصیه میکنند.

آخرین مطالب