شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

تغییر رمز وای فای ایرانسل ساده و آسان است اما در صورتی که با مشکل مواجه شدید می توانید از طریق سیم کارت ایران

توسط EXAMPLENEWS در 2 بهمن 1399

تغییر رمز وای فای ایرانسل ساده و آسان است اما در صورتی که با مشکل مواجه شدید می توانید از طریق سیم کارت ایرانسل خود با شماره ۷۰۷ و یا از طریق خط تلفن ثابت یا سیم کارت هایی غیر از ایرانسل با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید. این راهكارها با عنایت به تقاضای مشتركان و بنا به جمع بندی درخواست های عرضه شده، با عنایت به بررسی جداگانهی حساب های كاربری و میزان مصرف هر یك از مشتركان توسط كارشناسان ایرانسل، متفاوت می باشد. رفع اختلال های مقطعی به وجود آمده در بعضی نقاط شهر تهران كه منجر به تجربه ناخوشایند برخی از مشتركان شده و ایرانسل را هم متضرر كرده است، در مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است. ایرانسل تاكید می كند الان امكان استفاده از شبكه اینترنت ثابت (TD-LTE)، برای مشتركان این خدمات در تمامی ایران، به جز برخی نقاط شهر تهران، بدون هیچ گونه اختلالی امكان پذیر است؛ اما در بعضی نقاط شهر تهران، به علت ارسال سیگنال های مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، مشتركان اینترنت ثابت اختلال هایی را تجربه كرده اند كه این اختلال ها خارج از كنترل شبكه ایرانسل است. در حال حاضر تنها مشترکین ایرانسل می توانند به صورت اینترنتی بسته خریداری نمایند ولی در آینده این امکان برای سایر اپراتورها نیز فعال خواهد شد.

در این پست انواع بسته های اینترنت ایرانسل به شما معرفی و نحوه خرید و جزئیات آنها بحث خواهد شد. خدمات اینترنت ثابت روبه رو بوده اند كه تیم فنی ایرانسل با عرضه راهكارهایی در بخشی از این مناطق، تا حدود زیادی اثرات تداخل بوجود آمده را كم كرده است. از این رو استفاده از اینترنت همراه راه کاری عالی برای حل این قبیل مشکلات می باشد. زمانی که در مرورگر خود ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را تایپ می کنید و نیاز به یوزرنیم و پسورد دارید، به طور معمول هم یوزرنیم و هم پسورد کلمه admin است. ایرانسل، قیمت بستههای اینترنت ثابت نسلهای 4 و 4.5 خود را همزمان با ارائهی بستههای جدید برای اینترنت ثابت (TD-LTE) کاهش داد. می توانید بعد از خرید مودم ایرانسل tf-i60 از آن در اتصال انواع دوربین مداربسته جهت انتقال تصویر ، دستگاه های کارتخوان ، اتصال انواع کامپیوتر در اداره ها ، کافی نت ها و حتی گیم نت ها و هرجائی که نیازمند اینترنت با کیفیت بود از این مودم ثابت ایرانسل استفاده کنید. در اولین استفاده حرفه ای اقدام به تست سرعت دانلود یک فایل در حدود 1 گیگابایتی کردم تا وضعیت پایداری شبکه و سرعت دانلود سرویس دقیقا دستم بیاید سرعت دانلود بنده روی 1 مگابایت محدود می باشد که حتی با دستکاری در پنل مودم هیچ تغییری حاصل نشد، این سرعت هم با توجه به فعالسازی بسته 3 ماهه 33 گیگ بود و با فعالسازی طرح نامحدود که طبق قانون خط مشی مصرف منصفانه سرعت سرویس تان از این مقدار هم پایین تر خواهد آمد.

از تماس تصویری و خرید آنلاین گرفته تا آموزش آنلاین و دورکاری دیگر جزئی از برنامه روزمره خانوارها شده است. همانطور اطلاع دارید چند روزی است که اپلیکیشن خرید شارژ ایتور منتشر شده است در این اپلیکیشن امکان خرید بستههای اینترنت اپراتورها نیز گنجانده شده است که برخلاف انتظار، با استقبال کاربران از بخش مواجه شدیم، بر همین اساس چند روزی است که امکان خرید بسته اینترنتی ایرانسل را به نسخه تحت وب ایتور اضافه کردهایم و تستهای لازم را انجام دادهایم. برای خرید بستههای ماهانه ایرانسل وارد بخش بسته اینترنت ایتور شده و از دسته بندی بستهها، بستههای ماهانه را انتخاب نمایید. ایرانسل ضمن تاكید مجدد بر وجود منشأ این اختلال در خارج از شبكه خود و عذرخواهی از مشتركان فوق، همزمان با بررسی و انجام پیگیری های لازم برای مرتفع ساختن مشكل ناخواسته به وجود آمده در خارج از شبكه، راهكارهایی برای جبران این تجربه ناخوشایند، به این دسته از كاربران، عرضه كرده است.

پیگیری و تماسهای لازم در این خصوص، توسط كارشناسان ایرانسل با مشتركان انجام خواهد گرفت. پس از تماس با تلفن گویا میتوانید بسته اینترنت ایرانسل مورد نظر را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی، بسته اینترنت را برای سیمکارت خود خریداری کنید. سیمکارت قابل استفاده در این مودم TD-LTE با سایز Micro است. ایرانسل یکی از اپراتورهای قدرتمند در کشور است که به دلایل مختلف مانند آنتن دهی مناسب، قیمت منطقی، پشتیبانی مناسب و موارد دیگر، مخاطبین قابل توجهی دارد، یکی از خدمات پرطرفدار این اپراتور اینترنت TD-LTE و 3G, 4G, 4.5G است. اینترنت ایرانسل رایگان با کد اینترنت رایگان ایرانسل که در تخفیف هات موجود است به راحتی قابل دریافت می باشد. آنها مودم های شان را تنها با دو تعرفه بلندمدت یک ساله و دوساله با سرعت های 128 کیلوبیت و 512 کیلوبیت عرضه می کنند که به ترتیب 200 و 300 هزار تومان قیمت دارد. در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با 40 درصد تخفیف به قیمت 120 هزار تومان و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده با… من این مودمو با 100 گیگ حجم از نمایندگی ایرانسل در مشهد گرفتم. حتي توي ماشين در حال حركت هم جواب گرفتم.

آخرین مطالب