طرز و روش تهیه زرشک پلو با مرغ

1. نمک ، فلفل و زردچوبه را به مرغ ها اضافه کنید ، زرشک پلو با مرغ سایت مرجع به طوری که در تمام قسمت های آن خیس

توسط EXAMPLENEWS در 4 شهریور 1399
1. نمک ، فلفل و زردچوبه را به مرغ ها اضافه کنید ، زرشک پلو با مرغ سایت مرجع به طوری که در تمام قسمت های آن خیس شود و چند ساعت در یخچال بگذارید تا طعم آن بخورد (اگر عجله دارید ، نیازی به یخچال آن ندارید). . ۲. مرغ را کاملاً در مقداری روغن سرخ کنید تا هر دو طرف زرشک پلو با مرغ آن را برشته و طلایی شوند.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خانگی

  3. پیاز را به خوبی در همان روغن خرد کنید و سرخ کنید. تغییر رنگ پیاز ضروری نیست. بعد از اینکه کمی سبک شد ، هویج و کرفس را اضافه کرده و سرخ کنید. 4- رب گوجه فرنگی را به سبزیجات اضافه کرده و کاملاً زرشک پلو با مرغ سرخ کنید تا رب باز شود. 5- حدود 2 لیوان آب اضافه کنید و قطعات مرغ سرخ شده را اضافه کرده و نمک را اندازه بگیرید. 6. آن را درون یک کاسه بگذارید و بگذارید خورش را به مدت حدود یک ساعت یا دو به آرامی بپزد. در پایان پخت و پز مقداری زعفران دم کرده و کمی آب لیمو ترش زرشک پلو با مرغ اضافه کنید. 7. زرشک را به مدت یک ساعت خیس کنید و آن را در مقداری کره با یک یا دو قاشق شکر سرخ کنید. 30 ثانیه کافی است. زعفران دم کرده را به زرشک اضافه کرده و گرما را خاموش کنید. مقداری از برنج آماده شده را به زرشک اضافه کنید زرشک پلو با مرغ تا مخلوط زعفران و زرشک را با برنج مخلوط کنید. زمان خدمت را کنار بگذارید.

زرشک پلو با مرغ مجلسی سوران

  تکه های مرغ چقدر بزرگ هستند؟ اگر می خواهید بسیار ظریف و شیک باشد  زرشک پلو با مرغ، بهتر است کل مرغ را به چهار قطعه خرد کنید. یعنی پاهای مرغ و ران مرغ باید در کنار هم باشند و سینه ها پر باشد. اما اگر خودخواه تر هستید یا نیازی به دیدن تکه ها ندارید بسیار بزرگ است (زیرا واقعاً برای یک نفر خیلی زیاد است) می توانید کل مرغ را به هشت زرشک پلو با مرغ قطعه خرد کنید ، یعنی پاهای مرغ و ران مرغ جدا شده و سینه ها همچنین به دو قطعه تقسیم می شوند. چرا مرغ را از قبل طعم می دهیم؟ برای چشیدن مرغ مزایای زیادی دارد. اول ، این زرشک پلو با مرغ باعث می شود مرغ مرغ بهتر شود و به خلاص شدن از شر بوی بد مرغ کمک می کند. همچنین بافت را توخالی و بهتر می کند ، که مخصوصاً برای پختن سینه ها مفید است و کیفیت غذای زرشک پلو با مرغ شما را بهبود می بخشد.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ با هویج و فلفل دلمه

  حال اگر عجله دارید و وقت ندارید و حوصله ندارید و این صحبت ، می توانید به محض مالش دادن آن با نمک ، فلفل و زیرکون آن را در روغن سرخ کنید زرشک پلو با مرغ و مشکلی پیش نمی آید. برای پختن مرغ از سبزیجات استفاده کنید سبزیجات زیادی وجود دارد که از آن برای طبخ مرغ استفاده می شود و این باعث می شود مرغ مرغ عالی باشد و بوی مرغ می دهد. انتخاب من ساقه زرشک پلو با مرغ کرفس ، هویج و فلفل است که کمی بو داده شده اند. اما استفاده از برگهای معطر و پوست پرتقال رنده شده و لیمو ، جعفری و… نیز رایج است ، توصیه نمی کنم از همه زرشک پلو با مرغ اینها در کنار هم استفاده کنید. چه مقدار آب برای پختن مرغ لازم است؟ بستگی به این دارد که شما با مرغ خود چگونه سرو زرشک پلو با مرغ زرشک سرو کنید. به طور کلی ، خوب است بدانید که آب زیاد در خورش مرغ باعث کاهش کیفیت خورش شما می شود. بنابراین توصیه می شود مقدار آب مرغ خود را کم کرده و گرما را ملایم نگه دارید تا در هنگام پخت و پاش آب زیادی از دست نرود. چگونه زرشک را برشته کنیم؟ بهتر است زرشک را به مدت یک ساعت خیس کنید زرشک پلو با مرغ و از خشک آن استفاده نکنید. بعد از شستشو ، در یک ماهیتابه بریزید و با مقداری کره و یک یا دو قاشق شکر سرخ کنید. کوبیدن زرشک چندین نکته مهم دارد.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مخلوط

ابتدا لازم نیست که کره را ابتدا در ماهیتابه قرار دهید زرشک پلو با مرغ تا آن را ذوب کند ، زیرا ممکن است کره سوخت و رنگ تیره شود. به این ترتیب ، بعد از اینکه زرشک را به برنج اضافه می کنید ، خواهید دید که یک رنگ قهوه ای با زرشک وجود دارد که به دلیل سوزاندن کره ایجاد می شود. سپس کره و زرشک را در یک ماهیتابه زرشک پلو با مرغ بریزید و حرارت را متوسط ​​کنید و به آرامی هم بزنید تا بپزد. ثانیا ، نیازی نیست که زرشک را زیاد بپزید ، کباب کردن حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه برای زرشک کافی است ، و بو کردن زیاد آن باعث سوختن یا خشک شدن زرشک پلو با مرغ آن یا از بین رفتن رنگ زیبای آن می شود. نشانه دیگر اینکه زرشک بو داده است این است که به محض دیدن دانه های زرشک پف می شود  زرشک پلو با مرغ، از روی حرارت آن را بردارید تا بیشتر برشته نشود. سوم ، افزودن شکر به زرشک آن را هم خوشمزه تر و هم براق تر می کند و در زعفران زرشک شما ظاهر بهتری دارد. اما اگر نمی خواهید زرشک پلو با مرغ از شکر استفاده کنید ، مشکلی پیش نمی آید. بعد از سرخ شدن ، زعفران را به زرشک اضافه کرده و مقداری برنج سفید را اضافه کرده و مخلوط کنید تا ترکیبی از زعفران و زرشک زرشک داشته باشد و از آن زرشک پلو با مرغ روی ظرف استفاده کنید.

چگونه بادام خرد شده و پسته برنج را آماده کنیم؟

من از برش استفاده نکردم و استفاده از آنها زرشک پلو با مرغ ضروری نیست و فقط جنبه ای زیبا و شیک دارد. برای نرم کردن برش ها ، بهتر است از قبل آنها را در مقداری آب خیس کنید. هنگامی که زرشک را سرخ می کنید ، برش ها را تخلیه کرده و در مقداری کره سرخ کنید. درست مانند زرشک ، به محض اینکه کمی قصابی شود ، زرشک پلو با مرغ کافی است و نیازی به تهیه آن زیاد نیست. در آخر آنها را با همان برنج زعفران مخلوط کرده یا نگه دارید و از آن برای تزیین روی برنج استفاده کنید. می توانید این غذا را از دو طریق سرو زرشک پلو با مرغ کنید. برنج سفید را درون یک ظرف قرار داده و مقداری برنج زعفران زرشک پلو با مرغ و زرشک را به سلیقه خود اضافه کرده و تکه های مرغ را در اطراف یا وسط ظرف روی برنج قرار می دهیم و سس مرغ را جداگانه زرشک پلو با مرغ سرو می کنیم. روش دیگر ، قرار دادن زرشک زرشک در یک ظرف و قرار دادن زرشک پلو با مرغ خورش مرغ است که شامل آن می شود
آخرین مطالب