علت استفاده از هدرز چیست؟

نصب هدرز پراید با وجود طراحی 2 تکه، بسیار سریع و آسان است. در نهایت با افزایش تعداد تیبا و ساینا و کوئیک و در

توسط EXAMPLENEWS در 7 شهریور 1400

نصب هدرز پراید با وجود طراحی 2 تکه، بسیار سریع و آسان است. در نهایت با افزایش تعداد تیبا و ساینا و کوئیک و درخواست بسیاری از دوستان و همکاران مجددا هدرز تیبا رو ساختیم اما از تیکه پایینش که شبیه تیکه پایین هدرز پراید هست استفاده کردیم . تو ۲۰۶ فولی سر میل لنگ رو با نمونه مشابه ولی کوچیک تر عوض کردم. در کل همه جا تمام تلاش اینه که ماشین سریع آماده بشه و مالک خودرو به وسیله اش و تعمیرگاه به درآمدش برسه ولی در هیتال آفرود هیچ عجله ای برای تحویل خودرو نیست. ولی این تنها مزیتش نیست… این قطعه قابل مقایسه با توربو شارژر نیست - چون برای توربو کردن موتور احتیاج به کلی لوازم دیگه هم هست - ECU مخصوص ، BOV ، هدرز توربو ، رادیاتور توربو ، واشر سرسیلندر و متعلقات درونی مخصوص و … محصولاتی باکیفیت و قابل اعتماد کارنامه فعالیت نیسان طی چندین دهه را شکل داده است.

تست درایو فورد رنجر رپتور ۲۰۱۹ فورد رنجر رپتور ۲۰۱۹ طی مراسمی رسمی از سوی فورد در کشور مراکش توسط خبرنگاران جهانی تست و بررسی شد. شاید فکر کنید که پیشرانه این خودرو تعویض شده است اما باید بگوییم فقط آنچه که از قبل بر روی این اتومبیل انجام شده بوده دوباره مورد بررسی و تعویض قرار گرفته است. در صورت تعویض نشدن به موقع «فیلتر روغن» کاغذ «فیلتر روغن» به واسطه ی ذرات مسدود می شود و روغن موتور به خوبی گذر نخواهد کرد و فشار روغن کم تر می شود در نتیجه موجب آسیب زدن به پمپ روغن موتور ( اویل پمپ ) و عدم روان سازی و روغن کاری درست قطعات می شود و در آخر آسیب جدی برای موتور اتومبیل به همراه دارد از دیگر وظایفی که «فیلتر روغن» بر عهده دارد میتوان به این مورد اشاره کرد که در هنگام خاموش شدن موتور با نگه داشتن روغن موتور به مقدار مشخص در خود نگه می دارد و در استارت اولیه پیش از اویل پمپ روغن رسانی می نماید. در طول 3 سال گذشته هدرز پراید محبوبیت ویژه ای بین مصرف کنندگان پیدا کرده و البته بسیاری از خریداران ما بعد از خرید هدرز پراید، تغییرات دیگری هم در اتومبیل خود میدهند.

USP شرکت می باشد در .فرآیند پورت سیلوهدرز پراید انژکتوری ساخته شده توسط گروه صنعتی EngineArts با افزایش 5.2 اسب بخار و کاهش نیم لیتر مصرف سوخت بهترین راه برای تقویت موتور پراید انژکتوری است. یا چند درجه ای در مدت یک سال از زمان شروع مصرف . بمنظور تخلیه فشار اضافی توربو در زمان گرفتن گلاچ و یا ترمزکردن، از سوپاپ Blow off ساخت greddy استفاده شده است. قید مصرف سوخت رو بزنید و با دستکاری رگلاتور سوخت کمی فشار روی ریل رو بالا ببرید تا سوخت بیشتری وارد موتور بشه البته مصرف سوخت افزایش چشمگیری پیدا نمیکنه. مورد دوم مربوط به خودروهای توربوشارژرمیشود.نیروی محرک پره های توربو در خودروهایی که از این تکنولوژی استفاده میکنند توسط دود خروجی از سیلندر تامین میشود.این افزایش ناگهانی فشار و تراکم گاز خروجی، باعث اعمال نیروی مضاعف به پرههای توربین شده و میتواند به قسمت های روغنکاری و شفت توربو صدمه بزند . با توجه به این موضوع که در موتورهای اتمسفریک هرچه ضریب تراکم افزایش پیدا کند، عملکرد هدرز هم بهتر میشود لذا این هدرز بر روی موتور M13 باعث افزایش توان 6 اسب بخاری میشود. 🔸 آیا باعث افزایش صدای ماشین میشود؟ سپس تکه پایینی توسط 3 عدد پیچ M10 به تکه بالا و به ورودی کاتالیزور متصل میشود و پیچهای این قسمت نیز سفت میشود.

سپس لوله خرطومـی هوا بـه جای خودش برمـیگردد. فورد در برابر فراری در دنیای اتومبیلها و تاریخ این صنعت برای خودش داستان جذابی دارد. در هدرز برای وصل کردن دریچه خروجی به collector می توان هم از لوله های بلند و هم از لوله های کوتاه استفاده کرد. این کمپانی مجموعه ای از برترین پلتفرم های پیشرانه را به صنعت خودرو معرفی کرده که مخاطبان حرفه ای ارزش های آنرا بیشتر درک می کنند. کمپانی هنسی، سال گذشته با معرفی ونوم F5، یک گام بلند برای رسیدن به سرعت 300 مایل بر ساعت (483 کیلومتر) برداشت. افزایش طول عمر رازی است که تمام جنبههای آن آشکار نشده است و بر مبنای . شاید دیدن چنین خودرویی در آمریکا چندان عجیب نباشد، اما اینکه یک ژاپنی خواسته منطبق بر اصول آمریکایی تعریفی تازه از خودروهای کلاسیک اسپرت را ارائه دهد، می تواند بیانگر بین المللی شدن فرهنگ ماشین بازی درچهار گوشه دنیا باشد. هم مدل سی ان سی و هم به صورت دستی، مدل سی ان سی برای خودروهایی همچون پراید، پژو و غیره و به طور کلی محصولات ایران خودرو و سایپا و حتی خودروهای خارجی تولید می شود. به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - نیسان قطعا یکی از مطرح ترین برندهای فعال در صنعت جهانی خودرو است که سابقه تاسیس آن به 1933 میلادی باز می گردد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید هدرز پراید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب