عمل جراحی لیفت شقیقه

  افراد مسن در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشند و داروهای خاصی مصرف نکنند می توانند عمل لیفت شقیقه را ا

توسط EXAMPLENEWS در 19 آذر 1400

 

افراد مسن در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشند و داروهای خاصی مصرف نکنند می توانند عمل لیفت شقیقه را انجام دهند. جراحی لیفت تیبیا و پیشانی معمولاً همراه با جراحی زیبایی پلک فوقانی (بلفاروپلاستی) بسته به شرایط بیمار انجام می شود. در حالی که بالا بردن ابرو از طریق بالا بردن پیشانی مرکز ابرو را بالا می برد. لیفت صورت متوسط، علاوه بر رفع افتادگی گونه، خطوط خنده را نیز از بین می برد. هنگامی که این برجستگی ها وارد بافت می شوند، جراح می تواند پوست را با نیروی بیشتری بکشد و بلند کند. بر این اساس، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چین و چروک ایجاد می شود. این عمل به زیباتر شدن صورت کمک می کند. این باعث می شود چهره خسته، غمگین و عبوس به نظر برسد. هنگامی که این اتفاق در شقیقه رخ می دهد، خطر افتادگی، رشد مو و گونه ها بین ابروها وجود دارد که شکل غار مانندی ایجاد می کند.

 

راه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد، اما بسته به اینکه کدام ناحیه از صورت شما بیشترین چین و چروک را دارد، راه حل مناسب به فرد پیشنهاد می شود. این روش هیچ آسیبی به پوست و پیشانی وارد نمی کند. این عمل نمی تواند روند پیری پوست صورت را متوقف کند. با افزایش سن، این امر آشکار می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راهی برای از بین بردن این چین و چروک ها و افزایش فاصله بین چشم ها و ابروها هستند. این عمل علاوه بر بالا بردن ابروها می تواند زیبایی، کشیدگی و سایز چشم ها را بازگرداند و بر روی بافت های گونه نیز تاثیر مثبت بگذارد. یکی از روش های رفع شقیقه بدون جراحی، استفاده از بخیه است. این لیفتینگ با بی حسی موضعی انجام می شود و معمولاً با سوزن های نازک و ظریف و نخ های لیفت کشیده می شود.

 

اما در مجموع اگر میانگین قیمت سال 99 را ارائه دهیم، عمل لیفت شقیقه حدود 8 میلیون تن هزینه دارد. هزینه لیفت شقیقه بین 12 تا 15 میلیون تن است. عوامل دیگری که بر هزینه جراحی لیفت ابرو تاثیر می گذارد می توان به موارد زیر اشاره کرد. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جوان‌تر به‌نظر رسیدن، بلند کردن یا کشیدن پوست است. و از آنجایی که علت افتادگی ابروها در بافت های عمقی استخوان است، تاثیر این روش موقتی بوده و حداکثر تا 6 ماه موثر خواهد بود. یک هفته قبل از لیفت صورت از مصرف داروهایی مانند آسپرین خودداری کنید. برداشتن شقیقه را می توان با یا بدون جراحی انجام داد. حداقل دو هفته قبل از لیفت از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید. تکنیک های مختلفی برای بالا بردن ابرو و پیشانی وجود دارد که انتخاب تکنیک مناسب به ارتفاع پیشانی و وجود چین و چروک بین ابروها بستگی دارد. بسته به جراح و بیمار بیماران ممکن است در حین جراحی کاملاً بیهوش شوند یا به آنها داروهای آرام بخش داده شود.

 

این روش دائمی لیفت است و نیازی به تمدید ندارد. یکی از روش های رفع افتادگی ابرو و دور چشم لیفتینگ شقیقه است. افتادگی لبه های ابرو و اطراف چشم بیشتر از چین و چروک های روی پوست نمایان است و در شادابی چهره آنها تاثیر بسزایی دارد. لیفتینگ پوست صورت: از این روش برای رفع افتادگی قسمت پایین صورت استفاده می شود، برش هایی در این عمل زیر مو و اطراف گوش ایجاد می شود. برخی از روش های لیفت ابرو نیز چین و چروک پیشانی و ابرو را بهبود می بخشد. عدم تقارن بعد از لیفت ابرو لیفت ابرو می تواند منجر به عدم تقارن ابرو شود که با گذشت زمان بهبود می یابد. این عامل منجر به گودی می شود. بیهوشی موقت: در برخی موارد ممکن است فرد برای مدتی پس از جراحی احساس بی حسی کند. اگر از عوارض ناشی از شقیقه متنفر هستید و به دنبال روشی ساده تر و بدون درد هستید، ورزش درمانی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. در معاینه بسته به شرایط جسمانی فرد مشخص می شود که عمل باید با بی حسی موضعی یا بی حسی انجام شود.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران
هزینه لیفت شقیقه
قیمت لیفت شقیقه و ابرو
قیمت لیفت شقیقه
قیمت عمل لیفت شقیقه
قیمت حدودی لیفت شقیقه
بهترین دکتر برای لیفت شقیقه در تهران
لیفت شقیقه در تهران
هزینه لیفت گوشه چشم از شقیقه
لیفت شقیقه قیمت
قیمت لیفت شقیقه با جراحی
قیمت جراحی لیفت شقیقه
هزینه لیفت شقیقه با جراحی
دکتر خوب برای لیفت شقیقه
لیفت شقیقه
لیفت شقیقه دائمی
لیفت شقیقه با جراحی
جراحی لیفت شقیقه
لیفت دم ابرو و شقیقه
آیا لیفت شقیقه دائمی است
بهترین جراح لیفت شقیقه در تهران
جراحی لیفت شقیقه در تهران
عمل لیفت شقیقه در تهران
بهترین مرکز لیفت شقیقه در تهران
بهترین دکتر برای جراحی لیفت شقیقه
بهترین جراح لیفت شقیقه
بهترین جراح برای لیفت شقیقه
بهترین روش لیفت شقیقه

آخرین مطالب