محصولات دریایی صید روز را بشناسید

تفاوت بین ماهی تازه و فاسد پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به این دلیل که بسیاری از ما ترجی

توسط EXAMPLENEWS در 13 بهمن 1400

تفاوت بین ماهی تازه و فاسد پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به این دلیل که بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم ماهی را به صورت فیله شده و تمیز خریداری کنیم. در نتیجه فرصت کافی برای تشخیص ماهی صید روز از نوع یخ‌زده‌ی آن نیست. در این مرحله است که فروشگاه محل خرید اهمیت زیادی پیدا می‌کند. چرا که حتی اگر از دسته افرادی باشید که مهارت کافی در شناخت ماهی ندارند، به راحتی می‌توانید به مغازه یا فروشگاه آنلاین اعتماد کرده و از آن‌ها بخواهید ماهی را به صورت پاک شده یا سالم، برایتان ارسال کنند. یک فروشگاه قابل اعتماد شرایطی را ایجاد می‌کند که به راحتی و با اطمینان فیله ماهی یا ماهی پاک شده را از فرسنگ‌ها فاصله نیز خریداری کنید.

خرید انواع ماهی و محصولات دریایی تازه، ماهی سرخو، شوریده، کفشک، میش، هور، حلوا و ... به صورت جزئی و عمده با امکان پاک شدن و تحویل درب منزل.

 

 

برای تشخیص ماهی تازه به چشم‌های ماهی نگاه کنید، ماهی تازه همیشه دارای چشم‌های براق و روشن است. چشم‌های ماهی پس از مدتی مات شده و کمی خاکستری رنگ می‌شود، که نشانه‌ی کهنه بودن آن است. یک ماهی را در دست بگیرید و به آن نگاه کنید، دم یک ماهی مانده یا فاسد پایین و شل است. باله‌های خشک و گوشت خاکستری به جای گوشت قرمز روشن نیز به فاسد بودن ماهی اشاره می‌کنند. بدن ماهی تازه فلش‌های شفافی دارد و براق است. پوست آن باید یک تابش طبیعی فلزی داشته باشد و پولک‌ها باید به سختی به بدن چسبیده باشند. اگر ماهی مانده را فشار دهید جای انگشت‌تان روی آن می‌ماند، در حالی که گوشت ماهی تازه سفت و محکم است و اگر آن را فشار دهید جای تو رفتگی روی گوشت به سرعت به حالت اولیه باز می‌گردد.

 

از کجا ماهی تازه و صید روز بخریم؟

 

اگر این سوال را در گوگل سرچ کنید با لیستی باور نکردنی از فروشگاه‌های آنلاین فروش ماهی رو به رو می‌شود که همه نیز ادعا کرده‌اند بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهند. اما بهترین و مورد اطمینان‌ترین فروشگاه برای خرید ماهی تازه و صید روز کجاست؟

 

فروشگاه اسبک ماهی پیشنهاد ما برای خرید ماهی تازه و صید روز است. فروشگاهی با تنوع بسیار و ارائه انواع ماهی در اندازه‌های مختلف. این فروشگاه شرایطی را برای شما فراهم کرده است که می‌توانید انواع ماهی صید روز جنوب را به صورت پاک شده یا سالم درب منزل دریافت کنید. محصولات در یخدان‌های پر از یخ برایتان ارسال می‌شود که تازگی آن‌ها در فرآیند ارسال حفظ شود. به دلیل خرید از صیادان محلی، قیمت ماهی در این فروشگاه نسبتا پایین بوده و امکان انتخاب ماهی پاک شده، فیله شده یا دست نخورده، مزیت رقابتی فروشگاه اسبک ماهی محسوب می‌شود.

 

آخرین مطالب