چگونه می توان از ریمل مانند یک آرایشگر حرفه ای استفاده کرد

برای ایجاد چشمانی که به طور جدی چشم نواز هستند ، لازم نیست یک گریمور حرفه ای باشید. با استفاده از چوب ریمل ق

توسط EXAMPLENEWS در 12 شهریور 1400

برای ایجاد چشمانی که به طور جدی چشم نواز هستند ، لازم نیست یک گریمور حرفه ای باشید. با استفاده از چوب ریمل قدیمی و مطمئن خود می توانید ظاهر va-va-voom را به تنهایی به دست آورید.

 

به هر حال ، دلیلی وجود دارد که ریمل مژه اصلی آرایش کلاسیک محسوب می شود - فقط چند ضربه کشیدن می تواند ظاهر شما را متحول کند. و با هزاران فرمول عالی و روشهای کاربرد ، گزینه ها بی پایان هستند. نکات زیر را بررسی کنید و نحوه کشیدن انگشت به راست را بیاموزید!

 

راهنمای گام به گام برای استفاده از هر گونه ریمل

ریمل را لمس پایانی برای آرایش خود بدانید - بعد از سایه چشم ، خط چشم و سایر آرایش چشم هایی که استفاده می کنید ظاهر شما را کامل می کند. اما قبل از شروع به کشیدن ، وقت آن است که محصول خود را انتخاب کنید. آیا بدنبال حجم ، طول ، خرید ریمل فرکننده یا همه موارد بالا هستید؟ هر فرمول را انتخاب کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! این تکنیک بی عیب و نقص برای هر ریمل مژه ای کار می کند.

 

مرحله 1: مژه های خود را فر کنید

قبل از استفاده از ریمل ، از مژه برای بلند کردن و بلند کردن مژه ها استفاده کنید. این کار باعث می شود ریمل شما بهتر به مژه های شما بچسبد. یکی را با بالشتکی گرد مانند Eyeko’s Magic Express Curler انتخاب کنید تا جایی که امکان دارد بدون فشار به مژه ها نزدیک شود.

 

مرحله 2: از پرایمر مژه استفاده کنید

درست مانند این که قبل از فونداسیون از پرایمر برای پوست خود استفاده می کنید ، پرایمر مژه - مانند پرایمر مژه Absolute نیویورک - به ریمل شما قدرت ماندگاری بیشتری می بخشد. همچنین به ضخیم شدن و جدا شدن مژه ها کمک می کند و آنها را کاملاً برای ریمل آماده می کند. یک یا دو لایه پرایمر را روی مژه های بالا و مژه های پایین بکشید و حداقل 30 ثانیه صبر کنید تا روی ریمل حرکت کنید.

 

مرحله 3: روی مژه های بالا و پایین خود ریمل بزنید

احمقانه به نظر می رسد ، اما نحوه برداشتن چوب ریمل مژه و ابرو از لوله می تواند بر برنامه شما تأثیر بگذارد. صرف نظر از اینکه از کدام محصول استفاده می کنید (ما ریمل IL MAKIAGE’s Icon را برای حجم و طول توصیه می کنیم) ، عصا را از لوله خارج کرده و محصول اضافی را در لبه لوله پاک کنید. این به شما کمک می کند تا از مژه های چاق و سنگین جلوگیری کنید. همچنین ، عصا را به داخل و خارج لوله پمپ نکنید - در واقع می تواند فرمول را خشک کند.

 

برای استفاده از ریمل خود ، به بالا نگاه کنید ، عصا را در قسمت پایین مژه های بالا قرار دهید و آن را به جلو و عقب تکان دهید و پایه مژه هایتان را بپوشانید. سپس میله را به سمت نوک مژه ها به سمت بالا بکشید و مطمئن شوید که هر قسمت از مژه های خود را هنگام کشیدن می پوشانید و به آرامی حرکت می کنید تا از جمع شدن جلوگیری شود. تا زمانی که ضخامت و ظاهری دلخواه خود را بدست آورید ، لایه های دیگری از ریمل بزنید ، مراقب باشید که محصول در بین لایه ها خشک نشود (این می تواند مژه های شما را شکننده و ضعیف کند).

 

وقتی صحبت از مژه های پایینی شما می شود ، باید مراقب باشید که از محصول زیاد استفاده نکنید و توده ایجاد نکنید. از آنجایی که مژه های پایینی شما عموماً ظریف تر از مژه های بالایی شما هستند ، هر گونه برآمدگی به خصوص نمایان می شود. برای جلوگیری از این امر ، از نوک چوب استفاده کنید و ریمل خود را دقیقاً در ریشه مژه ها بمالید و موها را برای یک لایه یکنواخت به جلو و عقب تکان دهید.

 

مرحله 4: تمام مژه های خود را بپوشانید و جدا کنید

برای اطمینان از اینکه همه مژه ها را می پوشانید ، وقتی به گوشه های بیرونی و داخلی چشم ها و مژه های دور دست دسترسی پیدا می کنید ، چوبدستی خود را به صورت عمودی زاویه داده و به آرامی در مقابل آنها بکشید. این به اطمینان از کاربرد یکنواخت تر کمک می کند. در مرحله بعد ، قلم مو را به یک زاویه مورب به سمت پایین تغییر دهید و به آرامی روی چشم خود حرکت دهید ، به طوری که موهای چوب دستی شما به نوک مژه های بالایی شما برخورد می کند. این باعث جدا شدن آنها و حذف هرگونه توده می شود.

آخرین مطالب