7.2.4 DIY برای اتاق اختصاصی

Ah ok با تشکر. چقدر نیاز به بودجه برای یک آمپر در بالای راننده ؟ خوب من حتی نمی باید اجازه برای سینما اتاق اما

توسط EXAMPLENEWS در 21 اردیبهشت 1399
Ah ok با تشکر. چقدر نیاز به بودجه برای یک آمپر در بالای راننده ؟

خوب من حتی نمی باید اجازه برای سینما اتاق اما من واقعا نمی خواهید به هیچ یک پاسخ. بچه ها در کنار, اما خانم T مرده است در برابر. او دلایل بسیار ضعیف (مانند او می خواهد یک اتاق برای ذخیره سازی و غیره) اما یکی از دلایلی که در آن او تا به یک نقطه است بودجه. من پیشنهاد £10k که) او نمی خواهید به صرف (در اتاق او نمیخواهد ما را) و ب) او فکر می کند من می خواهم به انجام آن خواهد بود. من فکر می کنم او در سمت راست که دومی نقطه, اما من می دانم که او تا به یک نقطه من در تلاش برای معقول شود.

من نمی خواهم به از دست دادن یک اتاق به طور اختصاصی سینما با همه تلاش و هزینه است که مستلزم به بیش از حد ناشی از خست روی قطعات و در نهایت با کمتر از اتاق سزاوار است. اما من لازم نیست واقعا چیزهای بالا پایان که من احتمالا نمی خواهد بود قادر به بگویید که چقدر تفاوت به هر حال. بنابراین مرتب کردن بر اساس چیزهایی که من برای هدف عبارتند از:

ساختمان یک اتاق در اتاق به صدا تصحیح.
صدای اتاق درمان به عنوان بهترین من می تواند با مشاوره از اینجا و خانه ساخته شده جذب و غیره.
خاموشی دیوار و سقف با پارچه.
نور به اندازه کافی است که اتاق را احساس نمی کند مانند یک خاموشی اتاق.

اپسم EH TW9400 (یا که سطح اما ارزان تر اگر چیزهایی که حرکت در آن زمان اتاق آماده است)
مناسب و معقول سخنرانان 7.2.4 با یک آمپر است که مناسب EQ (از ذهن نیست اگر جدا یا همه در یک, هر آنچه با این نسخهها کار بهترین در بودجه).

شاید ولت 6s مناسب هستند به عنوان آنها بیش از حد عمیق است. من فکر نمی کنم آنها را تحت انجام است. من می خواهم ارزان تر اگر آنها چیزی مناسب و معقول برای کمتر است. من گمان می کنم این صدا از جلو 3 خیلی مهم تر که در آن اکثریت قریب به اتفاق به صدا در می آید از.

اولویت های 3 جلو خواهد بود:
1) پخش صدا مانند آن را پایان جهان اگر شما در نخست گوش دادن موقعیت
2) کیفیت صدا
3) دوره (و یا حجم بدون افت کیفیت). من نمی خواهم اعوجاج اما در این سطح از سخنرانان ما در حال بحث من نیست تصور من از حجم من می خواهم (نه خیلی زیاد) حتی با کوچکترین بلندگو.

بسیاری از تشکر دوباره برای همه, مشاوره من واقعا آن را درک :thumbsup:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب