فعال سخنرانان و Sonos/bluesound

این T5V باید XLR و ورودی RCA. گره 2i دارای خروجی RCA و Sonos پورت همان.این T5V نیاز به یک پریز برق در دسترس آس

توسط EXAMPLENEWS در 11 اردیبهشت 1399
این T5V باید XLR و ورودی RCA. گره 2i دارای خروجی RCA و Sonos پورت همان.

این T5V نیاز به یک پریز برق در دسترس آسان از هر سخنران سپس با استفاده از مونو RCA کابل از node/پورت برای هر سخنران. این نوع از چیزی که شما نیاز دارید -


شما نیاز به استفاده از یک گوشی SPL meter برنامه به تعادل سخنرانان به عنوان آنها باید خود را فردی با حجم تنظیمات بسیار آسان با یکی از Spotify سخنران آزمون صورتی آهنگ سر و صدا. راه اندازی تلفن/متر, بازی, آهنگ با نرم افزار/node/sonos حجم در می گویند 50 درصد و پس از آن به نوبه خود اولین سخنران (دوم سخنران خاموش) به حدود 80-85db (بسیار خوب) توجه داشته باشید حجم, خاموش که سخنران و سپس همین کار را برای دیگر تنظیم حجم برای مطابقت با دیگر. میکروفن گوشی باید همان فاصله دور در هر مورد حدود 30 سانتی متر از ووفر/تویتر برای جلوگیری از بیش از حد بسیاری از اتاق بازتاب. من tned برای انجام این کار به عنوان این است که یک امن راه اندازی و سخنرانان احتمالا تنها در حدود 50 درصد حجم نیز هست بنابراین حتی اگر شما به طور تصادفی شروع tem کردن در volumeon نرم افزار/Streamer آن است که هیچ جایی در نزدیکی ظرفیت کامل از سخنرانان.

اگر شما به دنبال در T5V پس من هم باید یک نگاه به JBL 306P mkII شاید ب'stock مکی MR624 (Thomann, 1250dkk) و یا احتمالا جدید Tannoy طلا 5. و یا اگر شما می خواهید یک صدا در یک اتاق بزرگتر M-Audio BX8 پر خواهد شد بسیاری از اتاق را با سهولت.

برای £250-300 وجود دارد برخی از مناسب و معقول دست دوم سخنرانان در مورد. انتخاب من احتمالا برخی مکی HR624 mk1.

حجم را می توان از طریق نرم افزار (spotify) است که itehr بر روی گوشی و آبی toother و یا بهتر است هنوز Spotify اتصال بنابراین phoneius فقط یک کنترل از راه دور. همچنین گره 2i و Sonos باید داخلی کنترل صدا بنابراین شما می توانید با استفاده از کنترل از راه دور برای کسانی که خروج از برنامه با حجم یک 80-100%.

امیدوارم که این کمک می کند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب