Air fryer موضوع

من آن روز قبل از دیروز و با استفاده از آن همان شب برای سیب زمینی شیرین و معمولی سیب زمینی سیب زمینی سرخ کرده.م

توسط EXAMPLENEWS در 31 تیر 1399
من آن روز قبل از دیروز و با استفاده از آن همان شب برای سیب زمینی شیرین و معمولی سیب زمینی سیب زمینی سرخ کرده.
من خرد شده آنها را شسته و آنها را خشک آنها قرار داده و آنها را در یک کیسه و اسپری روغن آفتابگردان را به همراه کمی نمک و فلفل و آشفته کیسه.
در حالی که من آماده آنها را من تنظیم هوا سرخ کن و شروع یک پیش گرم کردن.

من قرار داده و آنها را به سبد خرید و فشرده 'سیب زمینی سرخ کرده' تنظیم سریع و پخته شده آنها را تکان دادن سبد که نشان داد ،
ماشین نسبتا با صدای بلند فن, اما این می تواند نشان می دهد که خود را قدرتمند و گردش هوا خوب من حدس می زنم. من اصلا کاری به مقایسه آن را به طوری که ممکن است حتی ساکت تر از برخی از.

آنها در واقع معلوم شد که نزدیک به فر چیپس از سرخ شده چیپس اما کاملا به طور مساوی پخته شده و سیب زمینی شیرین بهتر بود و خیس نیست در همه (مانند آنها گاهی اوقات هنگامی که انجام شده در فر). آنها طعم بیش از حد بزرگ است که من حدس می زنم چیزی است که به طور عمده مسائل.

من فکر می کنم دفعه بعد من را قرار داده و آنها را در کیسه را با یک قاشق غذاخوری پر از روغن (به جای اسپری) و ببینید اگر آنها می آیند بیشتر ترد.

ماشین خود را کمی کوچکتر از آنچه من فکر کردم این امر می تواند اما هنوز ایده آل برای من و همسر و دختر خود را (هنگامی که او باقی می ماند). اگر من تا به حال یک خانواده 4 من می خواهم برای بزرگتر.

من می خواهم به سعی کنید کنتاکی مرغ به سبک امروز من فکر می کنم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب